Fitness Seller

Vervolg huidige kuur - No more tren...

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik zit momenteel in week 8 van mijn kuur (test e 700mg, tren e 600mg, bold veterinair 350mg, ultradrive 320mg) en heb midden vorige week beslist om de tren e (600mg EW) er 3 weken eerder dan gepland uit te gooien !
De reden hiervoor is dat ik de resultaten niet meer vind opwegen tegen de sides... Sinds gisteren is er wel Mast e in de plaats gekomen !

Ik voelde mij op sommige momenten echt slecht, ten eerste DOODMOE, doordat ik al van in week 1 heel slecht sliep !
Ten tweede is mijn conditie meer dan gekelderd, terwijl ik voor mijn kuur conditioneel toch wel sterk stond, voel ik mij nu soms licht in ademnood bij het opgaan van een lange trap !
Ten derde kreeg is soms van die aanvallen waarbij mijn hart in overdrive ging, zonder reden, zonder inspanning, pfff... ik vermoed dat dit door de combi tren en ECA komt...
Ten vierde heb ik nu ook mogen ondervinden dat Tren ook ernstig met je geest kan ****en...
Bovendien heb ik sinds het begin ook last van zure oprispingen, waardoor ik geneigd ben minder te eten...

Daarentegen ben ik toch wel duidelijk droger geworden, en is er veel meer definitie zichtbaar, terwijl ik toch een goeie 4kg ben bijgekomen... en ik ben nog maar paar dagen aan de T3, zit nu op 50mcg en ga geleidelijk opdrijven tot 100-125mcg...

Misschien dat ik alsnog de tren doorzet op 200-400mg, om zo de ultieme stack van tren, dht en test te mogen ondervinden, maar ik twijfel nog!

Iemand een goed advies hierover ?

Ik neem ook never geen Tren meer, vooral in mijn koppie werkte die shit erg goed door, vaak erg opgefokt tegen alles en iedereen.
Bovendien ook een slechte conditie.. die ademnood herken ik wel.

Ik zou het lekker laten voor wat het is, zeker ook als je merkt dat je psyche mee gaat spelen.

Ik keur Tren niet af, maar als je gevoelig bent voor de sides ervan zou ik het niet doen.

Heb tren a er ook vorige week uitgegooid, na 4-5 weken terwijl ik hem eigelijk minimaal 6 wilde pakken. Ook beetje vreemde bijwerkingen waar ik geen zin meer in had. Nu vervangen door mast p, merk direct dat de bijwerkingen weggaan. En die mast p is fijn spul zeg...ben er net een week mee bezig en ben er nu al tevreden over.

Tren is wel lekker,maar kan het op tegen de sides....?
T'speeld idd. aardig met je koppie,de sides wennen uiteindelijk wel maar je moet enkele weken geduld hebben.

Zit nu op op 187,5 eod en was ook even ****d up int begin nu is alles wat kalmer maar ben een gevoelig manneke geworden.

Zat onlangs nog met men vriendin een filpmje te bekijken en weende als een klein king waarbij ik nadien er ff bij stil stond en dacht bij mezelf p*ssy,maar men vriendin vond dit wel leuk " De gevoelige man "....Yeah right.

welke film..?

ot: denk dat je genoeg middelen neemt om het wegvallen van tren te compenseren. anders idd zoals hierboven vervangen voor mast prop of winny of zo..

Voorlopig heb ik weinig ervaring, daar ik nog maar op dik 5 weken tren-e zit met 200mg/w (lijkt eignelijk niets in vergeljiking met de normale dosissen hier. Dus kan niet zo meespreken van jou sides Shaq.
Wel denk ik dat het een goed idee is om ermee te stoppen, en zeker als je die mast lekker vind nu!

Tren sides zijn toch persoonsafhankelijk denk ik..

Succes verder!

kan je niet halveren,naar 3-400mg.Heb op die hoeveelheden weinig last

Denk dat de sides van tren persoonsafhankelijk is.
Maar als je denkt dat je het niet tegen kan, uithalen of de dosering halveren is wel een optie.
Misschien op 300 mg/week gaat het wel nog goed.
Moet je effe overwegen.

Greetz

Ik merk niet zo veel van die tren sides. Die agressie vond ik echt heerlijk, ik voelde me echt god door de verhoogde zelf vertrouwen.

Van deca daarentegen word ik lichtelijk depri en word ik een beetje een huilie op sommige momenten :P

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de vele reacties, ben blij dat ik duidelijk niet de enige ben die de "goddelijke" trenbolone voortaan links wil laten liggen ! Het is voor mij echt een duivels goedje geworden, wat een gedachten er soms door mijn hoofd spelen, pfff...

Voorheen heb ik echter NOOIT enige last gehad van de befaamde trensides, op 400mg Enanthaat EW noch op 112,5 ace EOD...

Ik denk dat ik de trenspiegel in mijn bloed eerst even laat zakken, maw deze week geen tren meer zetten, en ik dan vanaf volgende week verder ga op 300 of 400, en dit eventueel nog een weekje of 4-5...

Heb er dus sinds deze week mast e op 400 bijlopen, en zou toch graag nog het uiterste uit de kan willen halen tegen het einde van mijn kuur...

Zoals Navy hierboven aanhaalt, de keuze aan AAS krimpt idd aardig met de jaren, deca en diana sowieso uitgesloten voor mij, nu ook tren bijna zeker, tot nu toe kan ik niet echt enthousiast zijn over bold (hg) ook, tja, schiet niet veel meer over voor de toekomst... Zal het dus moeten gaan proberen met HGH, als er nog een volgende kuur komt !

Lekker makkelijk voortaan toch:D, voor mij ook alleen nog maar testo, provi, mast, hgh, en t4.

Heb in me laatste kuur tren ace opgebouwd. 2 weken 100mg eod daarna 4 weken 200mg eod. Toen weer 2 weken 100mg eod. enige sides die ik ondervond waren wat puistjes en onderhuidse ontstekingen.

Als de sides niet tegen de gains op kunnen is het toch duidelijk.

Was het in de vroegere dagen ook zo met Para die sides???

Ik vermoed van wel, trenbolone blijft trenbolone, aan welke ester ook gebonden...

Is intussen 8 dagen geleden dat ik mijn laatste 200mg tren gezet heb, ik vermoed dat de piek nu voorbij is en de bloedwaarden nu moeten gaan zakken... Zoals ik aangaf, zou ik vanaf volgende week verder gaan op 200-400mg, samen met de rest !
Ik heb echt mooie resultaten tot nu toe, op vlak van scherpte en definitie, dus dat geeft me de moed om nog 6 weekjes door te gaan na deze week.

ik word echt zwaar depri van tren ...dikke troep is het ,de voordelen kunnen niet tegen de nadelen op .in het begin had ik er nooit last van maar naarmate ik het vaker gebruikte voelde ik me echt zwaar k*t ..

+1

ik ben echt blij dat de stof bijna uit mijn systeem is nu, ik voel me dagelijks beter en beter, nu kan ik weer gaan genieten van het vervolg van mijn kuur, terwijl het de voorbije 8 weken echt niet genieten was, integendeel, alle dagen afzien en afvragen waar ik mee bezig was !!!

Damn, zo erg bij sommige.. straf toch

Terug
Naar boven