AndroidHealthClinic

Vervolg huidige kuur - No more tren...

• Topic Starter Topic Starter
Damn, zo erg bij sommige.. straf toch

Jep, en zeggen dat ik dit tot voor mijn huidige kuur niet kon geloven, op 400mg tren e had ik NIX van bijwerkingen, hooguit wat rare dromen en zo, mor nu op 600mg begon de shit al direct in week 1 !!!
Pfff, kan u verzekeren dat ik echt heel lastige weken achter de rug heb, en dat ik nu pas besef hoe ongenietbaar ik er moet bijgelopen hebben !
Had echt nergens zin, behalve in coïtus en trainen dan, beantwoordde nauwelijks nog mails of telefoontjes van vrienden etc...

Op die manier is er niets leuks aan kuren voor mij, ik denk dat ik nu pas volop van het vervolg zal kunnen genieten !

Intussen is het vandaag precies 3 weken geleden dat ik mijn laatste tren zette, dus het goedje is nu al grotendeels uit mijn systeem verdwenen, en...
DAT VOEL IK DUIDELIJK !!!!

Voel me opnieuw energieker, meer levenslust, veel beter slapen, zelfs het trainen gaat beter omdat ik niet meer zo afzie...

Intussen dus ook al 3 weken aan de Mast E op 600mg en die begint nu ook in te kicken, alles wordt beduidend harder, definitie komt er beter door, aders beginnen er bovenop te liggen etc...
Lijkt me een veel leuker goedje dan tren althans !

Had eerst gedacht om met de tren verder te gaan op 200-300 per week, maar wil absoluut het risico niet lopen opnieuw in die miserie weg te zakken !

Het rare is dat een maat van mij zich ook zo verdomd slecht voelt, op 400mg, en nu pas in week 4... hetzelfde UG-lab, terwijl we er beiden vorig jaar van een ander UG-lab quasi geen sides van hadden...
Ik begin te vermoeden dat mijn huidige gear serieus overgedoseerd was tov mijn gear van vorig jaar...

Kortom, ik ga na deze week nog 4 weekjes doorknallen, en volop genieten van de prettige kanten van kuren !!

Gaat mooi dan toch!
Fijn dat die masteron gezellig werkt ook.

Geen updates meer van je huidige fysiek? ;) (foto,..)

Toch steeds meer gebruikers die Tren willen laten staan voortaan.
Tren word echt onderschat vind ik persoonlijk. (Qua effect op de geest)

Toch zie ik vaak beginners die met tren willen starten. (eerst of tweede kuur al)

Persoonlijk kan ik er ook niet tegen, en gebruik het dan ook niet meer.
Dus na Deca volgt nu ook Tren.

De keuze krimpt. :o:eek:

Wat blijft er dan nog over voor 'n flinke bulkkuur??
UG Bold moet je torenhoog doseren voor effect (wordt hier gezegd), primo is pokkeduur, deca niet, tren niet, ... enkel test & mast blijven nog over dan... :o

Wat blijft er dan nog over voor 'n flinke bulkkuur??
UG Bold moet je torenhoog doseren voor effect (wordt hier gezegd), primo is pokkeduur, deca niet, tren niet, ... enkel test & mast blijven nog over dan... :o

Heb voor mezelf al uitgemaakt dat ik in de toekomst niet meer ga kuren op de manier waarop ik het tot nu toe deed...
Mss wel eens primo only proberen, hoog gedoseerd en lang genoeg, en zeer zeker ooit deftig aan de HGH !

Gaat mooi dan toch!
Fijn dat die masteron gezellig werkt ook.

Geen updates meer van je huidige fysiek? ;) (foto,..)

Jep jep, gaat goed !
Vanmiddag serieuze beentraining gehad, en niet meer de helft zoveel afgezien als paar weken terug, en dit met zwaardere belasting !
Alsof de bold nu echt zijn werk doet op vlak van uithouding ook !!!

Goh, foto's zijn bedrieglijk, heb onlangs met een maat een hele reeks gemaakt, leken echt goed op camera, doch op pc leken ze op nix meer, foute belichting etc... niet voor publicatie iig !
Binnenkort op reis, ik hoop dat er daar een paar mooie kiekjes kunnen genomen worden voor hier op het forum !

Zal straks mss eentje posten van 3 weken terug, in mijn tuin... ;-)

Hoe post je eigenlijk een foto IN je topic ?

Laatst bewerkt:
Voila, 2 nieuwe foto's in mijn galerij gezet, waar ik trouwens niet 100% tevreden van ben !!

Laatst bewerkt:
Foto's zien er goed uit.

Ben ook altijd zo streng als ik mezelf op foto zie,maar zo zijn BB'ers nou éénmaal.

We zijn net wijven met continu complexen.

Sta soms langer voor de spiegel dan men vriendin naar men minpuntjes te kijken.

nice pics!!

Foto's zien er goed uit.

Ben ook altijd zo streng als ik mezelf op foto zie,maar zo zijn BB'ers nou éénmaal.

We zijn net wijven met continu complexen.

Sta soms langer voor de spiegel dan men vriendin naar men minpuntjes te kijken.

Hahahahahaha, zorgen dat mijn vrouw dit niet leest, want die zegt net hetzelfde !!!!
Maar je hebt wel gelijk, ik heb geen enkele foto waarvan ik zeg, hier sta ik goed op !
En ja, elke spiegel die ik voorbijkom, blijf ik graag even voor staan... ;-))

Aan allen die mijn pics beoordeeld hebben, hartelijk dank voor de positieve reacties, dit geeft weer motivatie om er keihard blijven tegenaan te gaan !!!

Pics zien er zeker goed uit man, zou zo willen ruilen :P

Goede pics bro, ga zo door.
Gainse:D

Terug
Naar boven