Fitness Seller

Verwachtingen winstrol only

Blad

Advanced Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik heb me goed ingelezen over aas in het algemeen, echter vind ik het altijd vrij lastig om goed in te schatten wat te kunnen verwachten bij bepaalde kuren, vooral bij winny only. Er zijn velen die cutten, maar ook velen die bulken op winny only wat het nog lastiger maakt. Zo lees ik vaak dat sommigen een paar kilo winnen en een paar procent in bf zakken, dus spier winnen en vet verliezen wat ik sowieso een gek idee vind. Ik ben erover aan het nadenken om winny only te nemen (aub geen 500mg test posts), echter wil ik beter weten wat ik erbij kan verwachten. Mijn doel zou zijn om droger te komen staan en hoger in gewicht dan zonder winny.

Mijn stats op dit moment:
Leeftijd: 23j
Lengte: 1,78m
Gewicht: 84kg
Bf: 13%

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 3500k kcal zou eten, wat net boven mijn onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 87,5kg bij 13%bf (Stijging van 3,5kg spiermassa zonder vettoename)?

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 3000k kcal zou eten, wat mijn onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 86kg bij 11%bf (Stijging van 2kg spiermassa en zakking van 2%bf)?

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 2700kcal zou eten, wat 300kcal onder onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 84kg bij 8%bf (Gelijk gewicht en zakking van 5%bf)?

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 2500kcal zou eten, wat 500kcal onder onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 83kg bij 6%bf (Gelijk gewicht en zakking van 7%bf)?

Klopt het zo een beetje of sla ik de plank compleet mis?

Jou stellingen zijn zeer moeilijk te beantwoorden. Het ligt er fel aan hoe hoog je de winnie doseert, hoe je lichaam er op reageert, hoe je rust is.....
Persoonlijk zou ik niet te veel van winny only verwachten, hoogstens een paar procentjes zakken met een goed dieet (7 procent lijkt mij onhaalbaar), of een kilo of 2 zuiver massa overhouden na de nakuur.
succes

Je zakt 5,783636% in bf en krijgt er 2,673848 kg vvm bij.

Ff srs, met winny only moet je niet teveel verwachten.
Plus je hebt geens eens gezegd hoeveel je wilt gaan nemen.

Ik heb me goed ingelezen over aas in het algemeen, echter vind ik het altijd vrij lastig om goed in te schatten wat te kunnen verwachten bij bepaalde kuren, vooral bij winny only. Er zijn velen die cutten, maar ook velen die bulken op winny only wat het nog lastiger maakt. Zo lees ik vaak dat sommigen een paar kilo winnen en een paar procent in bf zakken, dus spier winnen en vet verliezen wat ik sowieso een gek idee vind. Ik ben erover aan het nadenken om winny only te nemen (aub geen 500mg test posts), echter wil ik beter weten wat ik erbij kan verwachten. Mijn doel zou zijn om droger te komen staan en hoger in gewicht dan zonder winny.

Mijn stats op dit moment:
Leeftijd: 23j
Lengte: 1,78m
Gewicht: 84kg
Bf: 13%

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 3500k kcal zou eten, wat net boven mijn onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 87,5kg bij 13%bf (Stijging van 3,5kg spiermassa zonder vettoename)?

Je snapt dat je in dit voorbeeld WEL stijging van bf hebt?

Stel mijn onderhoud is 3000kcal en ik zou 6 weken winny only doen en mijn voeding en training zouden 100% in orde zijn en ik rond de 3000k kcal zou eten, wat mijn onderhoud is. wat zou ik dan kunnen verwachten na deze 6 weken? Een gewicht van 86kg bij 11%bf (Stijging van 2kg spiermassa en zakking van 2%bf)?

Je snapt dat je in dit voorbeeld een grotere stijging in spiermassa dan 2kg hebt?

...
.

Wat kan je verwachten?

- Meer vasculariteit
- Krachtwinst +-15%
- +2kg VVM
- Pijnlijke pezen mogelijk gevolgd door blessures

Als het snel snel voor de zomer is zijn er betere middelen

wat een t*ring verhaal voor een simpele winny kuurtje
gaat je zwaar tegen vallen en die 6 of 8% mag je op je buik schrijven

Wat kan je verwachten?

- Meer vasculariteit
- Krachtwinst +-15%
- +2kg VVM
- Pijnlijke pezen mogelijk gevolgd door blessures

Vasculariteit alleen op een leuk bf en die 15% krachtwinst is al helemaal bs.
Pijnlijke pezen?
Eerder pijnlijke gewrichten door winny.

mijn gedachte erover....

winny only is gewoon iets waarmee je plezier moet hebben... en niet zo wetenschappelijk te werk mee moet gaan.
neem winny in... ga lekker trainen... zie wat lijnen hier een daar bijkomen, zie het wat harder worden en voel de pomp.
ga het nou niet onder een vergrootglas zetten want dan valt alles tegen...

je hebt je stats... en je krijgt je stats na 6 weken winny.... leuk natuurlijk... maar wat zie je in de spiegel na 6 weken?
bodybuilding is een esthetische sport... hoe je lichaam eruit ziet is belangrijk...

Amen to that greatgatsby. Was in tijd bij mij een goeie meevaller. Kracht ging lekker omhoog alsook het gewicht. Enkel was last in de schouder gehad, maar meer niet.

Als je droog wilt worden ga je gewoon met je calorieën omlaag, je eet gezond en je beweegt en traint...
Als je massa wilt pakken pak je Test Enanthaat en drop je gewoon die hele winny-cycle.

Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar heb wel theoretisch verstand. (Als dat ook meetelt in de mening/vraag) ;)

En onthoud dat wanneer je enkel en alleen winny hebt gebruikt je ook al geen naturel meer bent... dus sowieso zou ik dan meteen gewoon het betere en minder toxische middel pakken (Test)

Vasculariteit alleen op een leuk bf en die 15% krachtwinst is al helemaal bs.
Pijnlijke pezen?
Eerder pijnlijke gewrichten door winny.
Oneens! Ik ben momenteel bezig met een winstrol only kuurtje en ik merk al degelijk krachtverschil in de tweede week. Over die 15% kan ik niks zeggen, maar verschil is er zeker.

mijn gedachte erover....

winny only is gewoon iets waarmee je plezier moet hebben... en niet zo wetenschappelijk te werk mee moet gaan.
neem winny in... ga lekker trainen... zie wat lijnen hier een daar bijkomen, zie het wat harder worden en voel de pomp.
ga het nou niet onder een vergrootglas zetten want dan valt alles tegen...

je hebt je stats... en je krijgt je stats na 6 weken winny.... leuk natuurlijk... maar wat zie je in de spiegel na 6 weken?
bodybuilding is een esthetische sport... hoe je lichaam eruit ziet is belangrijk...
Mooi gezegd! Verwacht er geen wonderen van. Je kan wel wat meer definitie, hardere spieren en meer vasculariteit verwachten. De weegschaal zal niet zo gek veel veranderen. In de spiegel zal je het meeste resultaat zien.

Als je droog wilt worden ga je gewoon met je calorieën omlaag, je eet gezond en je beweegt en traint...
Als je massa wilt pakken pak je Test Enanthaat en drop je gewoon die hele winny-cycle.
(Test)
Dus als je droog wil worden moet je niet kuren, maar als je wil bulken wel? Dit advies is wel erg kort door de bocht. Dan kan je net zo goed zeggen dat als je massa wil pakken, je eet gezond en veel en je beweegt en traint en drop je die hele Test-e cycle...
Is hetzelfde als niet kuren bij het cutten. TS heeft besloten om te kuren en vraagt wat hij kan verwachten. Hij vraagt niet hoe hij iets kan bereiken zonder te kuren.

En onthoud dat wanneer je enkel en alleen winny hebt gebruikt je ook al geen naturel meer bent...
Dat moge duidelijk zijn.

dus sowieso zou ik dan meteen gewoon het betere en minder toxische middel pakken
Dit is gewoon na-apen van wat bijna iedereen hier op DBB roept. Slaat nergens op. Je weet het doel van TS niet eens, dus hoe kan je hem dan zoiets adviseren? Niet iedereen komt hier om een pak massa aan te zetten, of wil de risico's van gyno, kaalheid, bloat etc, die daarbij horen, accepteren.

Terug
Naar boven