Fitness Seller

verward door sportschool mensen

jt87

Novice
Waardering
0
dus ik trainen vandaag lekker pompe,komt zon gast (brede gast die al heel lang trained echt zon veteraan) mij vertellen dat ik te vaak te hoog train, dus dat ik altijd maximaal loop te trainen zo kunnen mijn spieren niet groeien en herstellen zei die, ik moest dus niet altijd op 100% trainen maar sommige dagen bijvoorbeeld maar 80% trainen,
zoals arnie het zei de "pump"(feels like im coming) is het belangrijkste.

bijvoorbeeld op de drukbank lig ik maximaal op 60kg, dus zou ik sommige dagen maar 40kg moeten trainen.

en ik altijd maar denken dat je gewoon lekker zwaar moet trainen elke keer.

even voor de duidelijkheid, ik train 3 keer in de week met een split schema en ben een echte ecto, met zon schema hebben je spieren toch ook genoeg tijd om te herstellen?

Als je 3x p/w met een split traint neem ik aan dat je iedere spiergroep 1 x p/w onder handen neemt?
Als dat zo is, dat kun je iedere training voluit gaan want je spieren hebben meer dan voldoende tijd om te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je 3x p/w met een split traint neem ik aan dat je iedere spiergroep 1 x p/w onder handen neemt?
Als dat zo is, dat kun je iedere training voluit gaan want je spieren hebben meer dan voldoende tijd om te herstellen.

yep zo doe ik het, en hoe zit dat over die je moet de "pump" bereiken om je spieren te laten groeien, waar of bullshit?

yep zo doe ik het, en hoe zit dat over die je moet de "pump" bereiken om je spieren te laten groeien, waar of bullshit?

Definetely bullshit. Ga gewoon door zoals je nu doet volgens mij ben je goed bezig. Zorg wel dat je goed eet.

Niet alles geloven wat ze op de sportschool zeggen, al zijn ze nog zo buff. Misschien heeft ie wel gewoon geluk met heel goede genen te hebben ofzo.

cool thx, jullie hebben bevestigt wat ik eigenlijk al dacht, maar toch goed dat ik het hier kan na checken anders zat ik volgende week misschien wel helemaal fout te trainen.

cool thx, jullie hebben bevestigt wat ik eigenlijk al dacht, maar toch goed dat ik het hier kan na checken anders zat ik volgende week misschien wel helemaal fout te trainen.

suc6 ermee!
:thumbs:

bij praatjesmakers: gewoon door verwijzen naar dit forum, wij doen de rest wel!
:D

De bodybuilder met de grootste biceps heeft altijd gelijk!!

+1.. als je alles maar 1x per week pakt, lijkt het mij zelfs cruciaal je spieren helemaal te slopen om een leuk rendement te halen. herstellen doe je toch wel op deze manier. tiet sat jwtz :D

Ik weet niet hoelang je traind maar als je al een tijdje traind en je ziet er nog steeds uit als een ecto doe je wel iets verkeerd.. Zou op oefeningen niet meer dan 8 reps maken en het laatste setje pas maximaal gaan: Als je bijv. een gewicht 8x kan, doe je eerst 3 setjes van 6x en het laatste setje pas tot faillure, of je groeit of niet hangt ook af van Time Under Tension (TUT). Als je elke setje tot faillure gaat hou je niet genoeg energie over voor je laatste setje, in die zin heeft die meneer die al zolang traind toch wel gelijk.

Gewoon altijd alles geven. Op halve kracht trainen is niets, en bovendien dodelijk saai.

Het lekkere aan krachttraining is dat je altijd het uiterste geeft, tenminste dat vind ik.

bij uber ectos is het vooral belangrijk dat je veel eet met jullie stofwisseling. Ik zie er veel lopen die al meerdere jaren trainen maar amper iets bijkomen.

ik train pas sinds een paar maanden een ben al 8 kilo aan gekomen dus doe toch iets goeds blijkkbaar.

Gewoon keihard trainen man!
Ik train ook via een splitschema (maar dan 4x per week, want ik doe benen apart en armen apart)
Daarbij komt ook nog eens dat ik overdag altijd op mijn kont zit op school. Genoeg rust dus!

Je kunt op verschillend manieren tot de max gaan
met b,v 80% zo veel mogelijk reps maken of met zoveel mogelijk gewicht 1 rep maken
denk zelf dat hij zoiets bedoelde,
Je trainte eigelijk altijd op de zelfde manier.

Terug
Naar boven