XXL Nutrition

[verwijderen]

Red010

Advanced Bodybuilder
Waardering
230
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hoi,

ik wil over een paar maanden beginnen aan een nieuwe kuur om zo droog en hard mogelijk te worden.
Om dit doel te bereiken heb ik de volgende twee kuurtjes opgesteld:

1-8 Sust - 250mg EW
1-8 Tren-A - 50mg EOD
1-8 Drost-P - 100mg EOD
[3-8 Primobolan 50mg EOD OF
1-4 Stanozolol - 50mg ED ]
5-8 T3 - 25mg - 40mg ED
5-8 Clen 40mcg

Wat is naar jullie mening de beste optie voor mijn wensen? Kickstarten met Stan of finishen met Primo?

Laatst bewerkt:
3 weken clen op 40mcg?

Waarom heb je voor sust gekozen en niet test p of test e?
Volgens mij word het veel aangeraden om tren à elke dag te zetten ivm sides etc.
Denk dat die 50mg primo eod voor 5 weken wijnig toe gaat voegen in deze kuur. En die kickstart lijkt me ook niet nodig met korte esters

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heb je voor sust gekozen en niet test p of test e?
Volgens mij word het veel aangeraden om tren à elke dag te zetten ivm sides etc.
Denk dat die 50mg primo eod voor 5 weken wijnig toe gaat voegen in deze kuur. En die kickstart lijkt me ook niet nodig met korte esters

Sust, want kan niet aan test-p komen. Test-e duurt te lang met inkicken.
Tren-A zou ik evt ED 25mg kunnen zetten als ik last heb van sides. Bedankt voor deze opmerking.
Denk dat de primo oestrogenen bijwerkingen onderdrukken gaat, waardoor ik droger/harder zal ogen. Deze kuur is all about the looks.

Hoi,

ik wil over een paar maanden beginnen aan een nieuwe kuur om zo droog en hard mogelijk te worden.
Om dit doel te bereiken heb ik de volgende twee kuurtjes opgesteld:

1-8 Sust - 250mg EW
1-8 Tren-A - 50mg EOD
1-8 Drost-P - 100mg EOD
[3-8 Primobolan 50mg EOD OF
1-4 Stanozolol - 50mg ED ]
5-8 T3 - 25mg - 40mg ED
5-8 Clen 40mcg

Wat is naar jullie mening de beste optie voor mijn wensen? Kickstarten met Stan of finishen met Primo?

EOD

100 mg test prop
100mg mast prop
75-100 mg tren A

ED

Winny tabs 30-50 mg/dag of 50-70 mg anavar/dag.
Clen tot max 100mcg/dag
T3 niet nodig. Eerste 4 weken zonder en daarna verder kijken of T3 nodig is.

Meer moet dat niet zijn.

Sust, want kan niet aan test-p komen. Test-e duurt te lang met inkicken.
Tren-A zou ik evt ED 25mg kunnen zetten als ik last heb van sides. Bedankt voor deze opmerking.
Denk dat de primo oestrogenen bijwerkingen onderdrukken gaat, waardoor ik droger/harder zal ogen. Deze kuur is all about the looks.
die oestrogene bijwerkingen ga je al tegen met mast p toch? Heb der geen ervaring mee hoor maar dit is wat ik dacht

EOD

100 mg test prop
100mg mast prop
75-100 mg tren A

ED

Winny tabs 30-50 mg/dag of 50-70 mg anavar/dag.
Clen tot max 100mcg/dag
T3 niet nodig. Eerste 4 weken zonder en daarna verder kijken of T3 nodig is.

Meer moet dat niet zijn.

Hmm oke, waarom is T3 niet nodig? Heb juist gehoord dat het icm Clen een uitstekende fatburn combo is. Primo dus weglaten, gotcha :p

Probeer het eerst met clen. Lukt het daar niet mee na 4-5 weken dan kan je T3 gaan toevoegen.

Primo zou ik weglaten in deze combi.

Clen en t3 gaat sowieso betere resultaten geven dan clen only dus ik zou ze beide pakken.

Zou tren hoger zetten 50-100/dag.

clen 2 weeks on/2 weeks off.

Voeding blijft de key.

Kloppen je stats? Wat is je vp?

clen 2 weeks on/2 weeks off.

Voeding blijft de key.

Kloppen je stats? Wat is je vp?

Clen dan week 3&4 en 7&8.
Mijn stats op het moment zijn niet hetzelfde, gewicht was vanochtend 84kg, vp weet ik niet. Ik kan mijn buikspieren nog zien in de spiegel dus zal wel ergens rond de 15% zitten. Ik ga binnenkort een huidplooimeter aanschaffen zodat ik een accurater beeld kan krijgen van mijn vp.

tren minimaal 100mg eod

Clen dan week 3&4 en 7&8.
Mijn stats op het moment zijn niet hetzelfde, gewicht was vanochtend 84kg, vp weet ik niet. Ik kan mijn buikspieren nog zien in de spiegel dus zal wel ergens rond de 15% zitten. Ik ga binnenkort een huidplooimeter aanschaffen zodat ik een accurater beeld kan krijgen van mijn vp.

nouja beter dan die 76 kilo van je stats lol
zou zelf natuurlijk cutten tot 12% of ook met test e
daarna gewoon op 250mg test e cutten vanaf 12% naar 8 / 9%
als ik jou was zou ik de rest van de middelen gebruiken voor een kuur meteen er na
t3 en clen heb je niet echt nodig, waarschijnlijk kom je toch niet onder de 8%
heb je foto's misschien?
had volgens mij ooit 1 gezien van je kan dat kloppen?
was nog niet echt wat het moest zijn he :P

g

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven