Fitness Seller

Verzadigd of onverzadigd?

Palmistry

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
81kg
Wellicht is deze vraag eerder gesteld. Ik heb op internet tijdje opgezocht welke vetten worden aangeraden voor bulkers, het blijkt onverzadigs te zijn. Ik heb op aanraden van veel mensen MyFitnessPal app gedownload. Ik heb netjes al men stats ingevuld en heb aangegeven dat ik weekelijks 0.5 kg bij wil komen met als doel van 79 naar 90 kg. Ik heb redelijk vet percentage, ik schat rond de 15.

Alleen als ik bij de app uitgebreide gegevens te voorschijn haal, geeft het aan dat ik 116 gr vet moet krijgen van de totale 3480 kcal. Hiervan moet 39 gr verzadigd vet zijn. Verder staat er niks bij van onverzadigs. Is het nou zo dat ik automatisch de resterende vetten met onverzadigs moet vullen?

Mvg

Ja, want vetten zijn of verzadigd of onverzadigd.

De rest opvullen met trans vet voor de ekte hart infarct gains

Verder hoeft het niet precies 116 en 39 gram te zijn hoor, wat meer of minder merk je weinig van

Verzadigd vet is wel goed voor je testosteron, zou gewoon een balans zoeken. Wat vetten uit vlees, volle zuivel, kokosolie bijvoorbeeld en aan de andere kant noten, avocado, olijfolie etc.

Verzadigd vet is wel goed voor je testosteron, zou gewoon een balans zoeken. Wat vetten uit vlees, volle zuivel, kokosolie bijvoorbeeld en aan de andere kant noten, avocado, olijfolie etc.

True, er is een redelijk lineair verband tussen vet inname en test levels

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie hulp. Heeft me goed op weg geholpen!

Dit. Beetje varieren en gewoon je vetten uit fatsoenlijk voedsel halen, zonder specifiek op ratio's of bepaalde hoeveelheden te richten. Is niet echt nodig.

Terug
Naar boven