XXL Nutrition

Verzoek om foto's

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Mijn doel is 75 kg 8-10% vp. Daarom zou ik wel willen zien hoe ik er ongeveer uit zal zien. Daarom zou ik graag foto's van diegene willen zien die zulke stats hebben. Natuurlijk weet ik dat iedereen anders er uit komt te zien, maar om een voorbeeld te krijgen zou wel mooi zijn.

75 kg
8 - 10% (max 12%)
180 - 185 cm

Alvast bedankt!!!

Voor de zekerheid: ik ben het niet :o Ik weet alleen niet hoe lang hij is, kan wel iets schelen.

8364825463_21b19bbbfc_b.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!!! Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat niet bent. :P
Ik heb het gevoel dat die 178cm is, haha geen idee waarom.

Als je al naar die vp kijkt in hoeveel weken hij dat zogenaamd bereikt heeft, vertrouw ik die foto al niet meer.

Met wat hij op week 12 heeft zou ik wel erg tevreden zijn. :D Die vetpercentages kloppen volgens mij ook niet, volgens mij is 5% veel droger.

Ja ik denk dat ook, ik denk dat de meest rechtste foto wel in de buurt van 8-9 % komt, maar minder niet. Gewicht zal wel hetzelfde zijn zoals er staat. Dus met de stats die jij vraagt (uitgaande van die lichaamslengte) kom je er ongeveer zo uit te zien, maar elk persoon is weer anders met waar vet opslaat of hoe je lichaamsbouw is etc.

Ik zat zelf ook aan 9-10% te denken. Ik twijfel ook over het gewicht, als 1 ding al niet klopt zal die andere wel kloppen? Want dat heeft hij zeker ook niet in 12 weken bereikt denk ik. Tenzij die een (hele) zware kuur heeft genomen.

Met zo'n lichaam zou ik wel erg tevreden zijn, maar ik denk dat ik niet zo breed zal zijn. :(

Het is maar een voorbeeld, uiteindelijk zal iedereen er wel anders uit te komen zien.

10-percent-body-fat-male-pictures1.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel raar hoe dat kan, zelfde lengte, gewicht en vp en dan toch heel anders. :/

Op die foto's is het misschien wel 10% vs 10%, maar misschien is de lengte 170cm vs 185cm. :P

Laatst bewerkt:
Als je iemand hebt met dezelfde lengte en hetzelfde vetpercentage, kan het gewicht wel anders zijn he.
Tussen links en rechts kan best 10 kg verschil zitten, vetpercentage blijft dan hetzelfde als die 10 kg aan massa is.

ik wil week 12 zijn, wat moet ik doen??

• Like
Waarderingen: mat
Als je iemand hebt met dezelfde lengte en hetzelfde vetpercentage, kan het gewicht wel anders zijn he. Tussen links en rechts kan best 10 kg verschil zitten, vetpercentage blijft dan hetzelfde als die 10 kg aan massa is.

Ja maar soms heb je ook dat zelfs het gewicht zelfde is maar alsnog een groot fysieke verschil.???

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ----------

Niemand? :(

Ja maar soms heb je ook dat zelfs het gewicht zelfde is maar alsnog een groot fysieke verschil.??? ---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:42 ---------- Niemand? :(

vet/vocht/bouw... kan een heel groot verschil maken.

ga gewoon cutten, over een tijdje weet je het. Hier heb je toch niet veel aan?

Ik bedoel als vet, gewicht en lengte zelfde is, dat bouw soms zoveel verschil kan maken.

Ben gewoon benieuwd.

Begrijp ik, maar daarom vind ik het gewoon raar dat het zo'n groot verschil kan uitmaken.

Voor de zekerheid: ik ben het niet :o Ik weet alleen niet hoe lang hij is, kan wel iets schelen.

http://c1.staticflickr.com/9/8098/8364825463_21b19bbbfc_b.jpg

die percentages kloppen voor geen kant, die pannenkoek heeft er ook, ik dacht, 106 dagen, 15 weken, over gedaan en niet 12 weken maar dat verkoopt niet lekker.

Nog daar gelaten dat de begin en eind fotos op dezelfde dag gemaakt hadden kunnen zijn. Alle standaard "trucages" zijn daar terug te vinden

Plus het feit dat hij niet aan het cutten geweest is maar dat hij zo te zien begonnen is met krachttraining. Hij is zwaarder geworden en lager in VP komen te staan.

Plus het feit dat hij niet aan het cutten geweest is maar dat hij zo te zien begonnen is met krachttraining. Hij is zwaarder geworden en lager in VP komen te staan.

Hoe hij er gekomen is (zolang het maar natty is) maakt niet uit voor TS, hij wilde gewoon het beeld hebben van hoe je er ongeveer uit ziet op aantal kg/vetpercentage met een bepaalde lengte.

In 2013 stond ik er met 1.80 lengte en 75kg 8-12% vet zo bij:
156ffae.jpg

2n7mtd1.jpg

@Hell94, inderdaad!

@Jaap ja, bedankt voor de foto's!!! Met zo'n lichaam zou ik wel erg tevreden zijn. Hoeveel weeg je nu als ik het mag vragen (en wat is vp)?

Terug
Naar boven