XXL Nutrition

Verzoek om foto's

Als je een echte perfectionist bent dan wordt je leven soort van in beslag genomen door het perfectioneren van dingen.
Waarschijnlijk bedoel je gewoon dat je het graag goed wilt doen.

Waarschijnlijk bedoelt hij dat ook.

Wat loopt je toch te zeuren, als hij alles wil wegen dan gaat hij alles wegen. Ik snap niet wat je met al dat gedram wil bereiken...

Waarschijnlijk bedoelt hij dat ook.

Wat loopt je toch te zeuren, als hij alles wil wegen dan gaat hij alles wegen. Ik snap niet wat je met al dat gedram wil bereiken...

Ik zeg alleen hoe ik er tegenaan kijk. Hij zegt hoe hij het ziet, waarom zou ik niet mogen zeggen waarom ik het anders zie? Heb ik daar dan echt minder recht op dan ieder ander hier op het forum?

Wellicht wist hij nog niet dat de kcal op de verpakking 99% van de tijd niet eens klopt, dus dat de moeite die hij doet, voor niks is, waardoor hij misschien tijd/moeite overhoud voor andere dingen.

Jij vat het op als zeuren of gedram, terwijl ik het alleen maar goed bedoel..

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe het omdat ik een perfectionist ben en wil zijn. Natuurlijk weet ik dat wat op de verpakking staat niet precies klopt, maar ik reken alles met die verpakking dus wil ik het ook perfect berekenen.

misschien heb je hier wat aan, ook een beetje voor het verschil tussen geen spiermassa met 11% vs wel wat spiermassa met 12%

186cm

foto 1 14.9% volgens puntmeting van sportarts
foto 2 11ish%
foto 3 12ish%
foto 4 12ish%

ZDyedyR.jpg

Bedankt voor de foto's!!! Ziet er goed uit, ga zo door!! ;)

In een van mijn foto's ben ik rond dat gewicht en VP.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt!! Dat ziet er ook goed uit, hopelijk zal ik ook als een van jullie er uit komen te zien.

Terug
Naar boven