AndroidHealthClinic

verzuring onderarmen

Optifiber

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hey

net gaan trainen eerst rug daarna aan biceps begonnen met db curl maar na één oefening reeds last van verzuring in de onderarmen. Normaal gezien weinig of nooit last van en ik train al een geruime tijd. Gebruik op regelmatige basis creatine dacht dat dit net hielp tegen verzuring??? Heb ook wel eens ergens gelezen dat dit misschien kan te maken hebben met (teveel) inname van eiwitten???
iemand een idee

Neem je genoeg rust tussen de oefeningen door? Heb je vandaag misschien veel je handen gebruikt?

Wie weet een compartimentsyndroom.. ? (logesyndroom)

Of misschien zijn je onderarmen zodanig slapper dan je biceps dat deze gewoon voor biceps vermoeid zijn. Je hebt je onderarmen tenslotte ook al gebruikt voor je rug oefeningen.

hey

net gaan trainen eerst rug daarna aan biceps begonnen met db curl maar na één oefening reeds last van verzuring in de onderarmen. Normaal gezien weinig of nooit last van en ik train al een geruime tijd. Gebruik op regelmatige basis creatine dacht dat dit net hielp tegen verzuring??? Heb ook wel eens ergens gelezen dat dit misschien kan te maken hebben met (teveel) inname van eiwitten???
iemand een idee

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gemerkt dat ik te veel ging knijpen vooral bij lat pull down en deadlifts. Mijn onderarmen en polsen doen pijn voordat ik echt de pomp in mijn rug heb bereikt.
Ik heb vorige week lifting hooks gekocht. Ik ga ze van de week testen.

• Topic Starter Topic Starter
ja zou misschien kunnen dat ik teveel knijp, zal er proberen op letten. thx voor de tips

Bedoel je dan als je loslaat de gewichten dat het pas echt pijn doet?
Omdat dit had ik ook en twas een ontsteking op de onderarmen, opzich niet zo erg als je in een vroeg stadium bent gwn zalfjes opdoen di tege ontstekingen werken.

Omdat dit had ik ook en twas een ontsteking op de onderarmen, opzich niet zo erg als je in een vroeg stadium bent gwn zalfjes opdoen di tege ontstekingen werken.

hier kreeg ik 2 weken terug ook last van in me pols. ik heb er nu 2 weken rust meegehouden en ga vandaag kijken of ik weer kan trainen. ook heb ik hier en daar een beetje rondgeneust en het bleek dat mijn onderarmen gewoon niet sterk genoeg zijn. dus ga ik ook oefeningen doen om mijn onderarmen te versterken. misschien voor jou ook een goed idee?

Oef dat is zo'n klote blessure als je dat hebt :(
Ik heb het in een nogal erge mate. Zelfs met een EZ-stang kan ik niet te zwaar gaan omdat ik dan een schokkende pijn voel in me onderarmen zodra ik het gewicht loslaat.
Ik doe nu eigenlijk alleen nog maar hammer curls en heel af en toe gewone totdat het helemaal weg is.

hier kreeg ik 2 weken terug ook last van in me pols. ik heb er nu 2 weken rust meegehouden en ga vandaag kijken of ik weer kan trainen. ook heb ik hier en daar een beetje rondgeneust en het bleek dat mijn onderarmen gewoon niet sterk genoeg zijn. dus ga ik ook oefeningen doen om mijn onderarmen te versterken. misschien voor jou ook een goed idee?

Bij mij was het meer een ontsteking omdat ik soms geen opwarming deed, en direct naar de hoge gewichten ging. Maar inderdaad kzou ze wat meer moeten trainen wat ik ook een tijdje heb gedaan. Maar zalfjes hadden al veel opgelost voor mij :D

ik heb hier ook altijd last van gewoon biceps en rug scheiden

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gemerkt dat ik te veel ging knijpen vooral bij lat pull down en deadlifts. Mijn onderarmen en polsen doen pijn voordat ik echt de pomp in mijn rug heb bereikt.
Ik heb vorige week lifting hooks gekocht. Ik ga ze van de week testen.

Ik heb dat ook net sinds 2 weken geleden, maar dan aan mijn schouders. Het is echt irritant, de verzuring blijft gewoon vet lang aanhouden. ik had dat vandaag bijvoorbeeld toen ik borst en beetje rug deed.

Kan het zijn dat mijn schouders 'te slap' zijn tegenover de rest? ik herriner me net dat ik schouders al enige tijd niet meer getraint heb.

of zou wat meer snelle suikers voor de training helpen? water drink ik genoeg, ongeveer 2-3 bidons.

WD-40 heeft ook niet geholpen.

Terug
Naar boven