AndroidHealthClinic

Vet aan armen wegverbranden

YLDSM

Novice
Waardering
0
Hey,

ik ben al een tijdje bezig met het trainen van mn armspieren (biceps). Ik zie wel dat het "gegroeid" is, maar ik merk dat de vet (niet veel maar wel "irritant") soort van hangt. Hoe kan ik dit het snelste wegwerken?

groetjes

YLDSM :D

volgens mij kan je niet specifiek op 1 plek vet verwijderen, je zult gewoon cardio moeten gaan doen zodat je vet over je gehele lichaam vermindert.

klopt , vet bij je buik zal met meest verdwijnen.of mischien veel herhalingen bij armoefeningen???

klopt, gewoon je vetpercentage naar beneden cario-en
of mal je armen gaan trainen, is misschien ook een optie

plaatselijk vetverbranden is praktisch onmogelijk...

klopt , vet bij je buik zal met meest verdwijnen.of mischien veel herhalingen bij armoefeningen???

cardio naast krachttraining gaan doen is het beste. overigens zal het vet bij je buik het moeilijkste zijn om weg te krijgen (lovehandles)
veel herhalingen zullen niet helpen om plaatselijk vet te verbranden.

Plaatselijk vet verbranden is niet mogelijk. Cardio doen om je vetpercentage naar beneden te halen.

Cutten om vet weg te werken, zoals al gezegd kan je niet plaatselijk vet verbranden, al gaat er natuurlijk meer vet weg op een plek waar veel vet is dan op een plek waar minder zit.

iedereen roept altijd cardio.... natuurlijk is dat zo maar belangrijker is de voeding, daar is vaak nog heel winst te behalen! maak van je lichaam een verbrandingsmachine!

Terug
Naar boven