XXL Nutrition

Vet onder navel [HELP]

Gderon

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Hallo mensen

Ik ben George 15 jaar oud.
Ik ben 1.92m lang, weeg 70 kilo en heb een vetpercentage van 7,48%
Het probleem is dat ik nog steeds een laagje vet onder mijn navel heb zitten.
Ook heb ik het geprobeerd op te lossen door middel van cardio , maar dat heeft niet geholpen..

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen om dit laagje vet weg te kunnen krijgen?!

Alvast bedankt!

Hij is 15..goed advies NOT..

• Topic Starter Topic Starter
Cleanbulken

Waarom zou je in godsnaam willen afvallen als je op 7% staat en slechts 70 kg weegt bij jouw lengte?
Ga lekker cleanbulken kerel, je wilt er toch bij staan als een geraamte?

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 07:53 ----------

Arnold was ook 15:rolleyes:

Het probleem is, dat ik niet zo gemakkelijk aankom..
En afvallen was ook niet m'n idee.. mijn vraag was of er andere suggesties waren.

Het probleem is, dat ik niet zo gemakkelijk aankom..
En afvallen was ook niet m'n idee.. mijn vraag was of er andere suggesties waren.

Je moet je even gaan inlezen, hoe denk je dat je vet kwijt kan raken? Naast liposuctie bestaat er geen andere weg dan af te vallen...

Kan mij goed voorstellen dat je niet makkelijk aankomt, je hebt natuurlijk geen idee van wat je moet eten.
Nogmaals, lees je in.. zie stickies.

Groetjes Herman

Als je echt een klein laagje vet wilt wegwerken zou ik zeggen koop eens voor een paar euro een potje appelazijn capsules. Gebruik het een maandje en kijk wat het voor effect heeft op jouw lichaam. Dat lijkt me een redelijke optie.

Mijn suggestie: Ga gewoon clean bulken en aankomen, want je huidige lichaamsgewicht is vrij laag voor iemand met jouw lengte.

Niet gaan haten over de appelazijn, is puur een antwoord op TS zijn vraag.

je niet druk maken over laagje vet rond de navel ;) en ga cleanbulken :)

Als je echt een klein laagje vet wilt wegwerken zou ik zeggen koop eens voor een paar euro een potje appelazijn capsules. Gebruik het een maandje en kijk wat het voor effect heeft op jouw lichaam. Dat lijkt me een redelijke optie.

Mijn suggestie: Ga gewoon clean bulken en aankomen, want je huidige lichaamsgewicht is vrij laag voor iemand met jouw lengte.

Niet gaan haten over de appelazijn, is puur een antwoord op TS zijn vraag.

Maar je antwoord klopt niet, er is geen wetenschappelijk bewijs geleverd dat appelazijn effect heeft op de vetverbranding. En ook al zou dat nog zo zijn, zonder degelijke voeding kom je nog nergens.
Een redelijke optie is minder eten dan je verbruikt.

plaats is een foto? kan me niet voorstellen dat jij veel vet hebt..

ik snap niet dat mensen zich hier over druk maken!? 7% komaan ga eten en massa pakken :)

Met wat is je vetpercentage gemeten? Een weegschaal of een vierpunts meeting ?

Gderon, ik snap je probleem. Heb ik zelf ook last van. Voorheen altijd strak en duidelijke sixpack. Na een paar maanden niet gesport te hebben (te druk met andere bezigheiden, erg jammer en erg slecht) toch weer wat vet opgebouwd. Wat ik ook probeerde, het wilde niet weg. Maar mijn ervaring is dat je het los moet laten. Hoe meer jij gefocust bent op dat beetje vet, hoe meer je het zult zien en hoe meer je bevestigt zult worden in dat het niet weggaat.
Loslaten, doortrainen en over een half jaar zien dat het inderdaad minder is.

• Topic Starter Topic Starter
Gderon, ik snap je probleem. Heb ik zelf ook last van. Voorheen altijd strak en duidelijke sixpack. Na een paar maanden niet gesport te hebben (te druk met andere bezigheiden, erg jammer en erg slecht) toch weer wat vet opgebouwd. Wat ik ook probeerde, het wilde niet weg. Maar mijn ervaring is dat je het los moet laten. Hoe meer jij gefocust bent op dat beetje vet, hoe meer je het zult zien en hoe meer je bevestigt zult worden in dat het niet weggaat.
Loslaten, doortrainen en over een half jaar zien dat het inderdaad minder is.

Beste Duncan

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord..
Let's hope so! voor ons beide, ik sport namelijk erg veel.. Voornamelijk cardio , maar het blijkt niet minder te worden.. mja we shall see:)

Het goede antwoord is al een aantal keer gegeven; minder energie binnen krijgen dan dat je verbruikt, en je zult vet verliezen. Echter lijkt het mij een beter idee om te gaan bulken, met jouw lengte en gewicht. Al ligt dit volledig aan je persoonlijke doelen, maar ik ga er van uit dat dat niet is mager en dun zijn is, aangezien www.dutchBODYBUILDING.com.

Wil je toch afvallen; verbruik meer kcal dan dat je binnenkrijgt.

onder je navel: zit het vet echt in en rond je navel of bedoel je een laagje vet op je onderbuik?

This thread is worthless without pics!
Even een foto uploaden.

Terug
Naar boven