MuscleMeat

Vet? Vel?

Patricia86

Novice
Waardering
0
Geen idee waar dit hoort, dus dan hier maar...

Op veel plekken op me lichaam kan ik huid vastpakken en aardig ver omhoog trekken, op sommige plekken tot een cm of 5. Dit is alleen bij me bovenlichaam; me buik, lies, rug, armen ect. Op me benen kan ik helemaal niets vastpakken, laat staan zo ver omhoog trekken.
Ik woog eerst 73, nu 58. Lijkt me sterk dat je van 15 kg zoveel vel overhoud. Maare, ik kan het vel nu wel beter vastpakken en omhoog trekken dan voorheen. Dus wat is dit, gewoon vet of vel?
En hoe krijg ik het weg? Op me rug zie ik toch wel wat spieren zitten, ook op de plekken waar ik het makkelijk vastpak. Dus lijkt me sterk dat ik het met alleen kt weg krijg?

De 15 kg ben ik in zon 3/4 maand verloren. Dit is inmiddels al wel bijna een jaar terug. Mijn lichaam zag er toen nog wel totaal anders uit dan nu. Ik neem aan dat me bf toen hoger was dan nu, maar heb deze nog niet zo lang terug voor het eerst gemeten, dus zeker weten doe ik het niet.

Kan iemand vertellen óf er iets tegen te doen is?:)

ikzelf ben 28kg afgevallen en heb er ook last van maar na een jaar of 2 wordet wel weer strak :D

kost wel tijd dat je huid wel weer terug gaat.

maar zal nog wel verbeteren gewoon geduld hebben.

• Topic Starter Topic Starter
2 jaar? Wat geduld? Er moet toch wel iets tegen bestaan?:)

Voor een goed objectief advies wil ik je toch adviseren om die foto van je avatar eens in het groot hier te posten (met het oog op detail enzo)

Misschien nog wat foto's uit andere hoeken enzo.

Laat de experts spreken:)

Ik uuhm zie niet wat het nut van fotos is? Wil ze hier best neerzetten, maar lijkt me toch erg sterk dat je op een foto zoiets kan zien.

Je zult versteld staan van de kennis die hier aanwezig is!

:D

Geef je lichaam de tijd om zich te herstellen... het duurt nu eenmaal erg lang voordat uitgerekte huid zich weer strak trekt..

Sterker nog bij sommige mensen gebeurt dit helemaal niet of nauwelijks.

Er bestaat geen wondermiddel of oefening waardoor je huid strakker trekt, wel bestaat er zoiets als 'het mes' .. plastische chirurgie dus..

Mijn tip: train je core waardoor dat vel opgevult wordt met spiermassa.

pieperd

je ehbt toch al antwoord gehad...

huid hersteld vanzelf alleen gaat er wel tijd overheen!

Zegt de man die coïtus heeft met forummembers

Geef je lichaam de tijd om zich te herstellen... het duurt nu eenmaal erg lang voordat uitgerekte huid zich weer strak trekt..

Sterker nog bij sommige mensen gebeurt dit helemaal niet of nauwelijks.

Er bestaat geen wondermiddel of oefening waardoor je huid strakker trekt, wel bestaat er zoiets als 'het mes' .. plastische chirurgie dus..

Mijn tip: train je core waardoor dat vel opgevult wordt met spiermassa.
Haha het mes hoef gelukkig ook weer niet. Core trainen ga ik mee aan de gang, dank je:) Helpt het verbeteren van de bloedsomloop ook?

De bloedsomloop verbeteren is natuurlijk altijd goed in dit geval kan het een positieve invloed hebben op je collageen wat het hoofdbestandsdeel is van het bindweefsel in je huid.

Maar als deze al in orde is zal je geen verschil merken. Dus vestig je hoop hier niet op en heb geduld.

Succes

Bindweefsel massage.Erg pijnlijk,maar wel zeer effectief.Of even kijken bij plastisch chirurgen.Ze hebben bijv bij de velthuiskliniek een apparaat die daar geschikt voor is.Hele diepe massage van de huid.Wordt letterlijk losgetrokken met rolletjes.Je zou even contact kunnen opnemen

doe normaal joh sukkel met je platische chirurgie.. huid van een meisje van 22 trekt echt wel vanzefl weer bij hoor

Ik heb een beetje hetzelfde probleem, na van 85 naar 71 te zijn gegaan. Ikzelf dacht dat het na enkele weken wel weer strak zou zijn maar dat viel dus tegen, inmiddels ben ik ivm met bulk al iets van 73-74 maar nog niet veel verschil moet ik zeggen :p.
Zo gauw als de zon lekker door komt plof ik er onder, zon heeft bij mij vaak een goede uitwerking op m'n huid, m'n huid zal er vast wel iets strakker van worden. Anders maar gewoon geduld hebben denk ik...

Terug
Naar boven