Fitness Seller

Vet verlagen met 5%

Lennaerd64

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
58kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje mijn vetpercentage is nu 15% maar ik zou dat graag verlagen naar 10%,
hoe lang zou dat ongeveer duren?

Ik doe elke dag een HIIT sessie van 40 minuten, 1 gym sessie van 60 minuten 1 keer per week en ga gaan boksen 1 à 2 keer per week. Mijn dieet is veel vlees en vis (met weinig vet), niet meer dan 120g koolhydraten per dag en alleen maar water als drinken.

Lennaerd!

Veel vlees en vis zegt weinig. Hou je het bij in MyFitnessPal of zo?

Je weegt nu 56 kilo. Hoeveel wil je nog cutten?

waarom weinig vet?
je hebt vetten nodig voor je hormonen en je vetstofwisseling...

en als je nu nog verder afvalt... dan zal er weinig van je overblijven.... 56 kg op 1,71m is al niet veel....

Ongeveer anderhalve maand bij een deficit van 500 KCal.

"Ik doe elke dag een HIIT sessie van 40 minuten" Is dit serieus haha ?. ik denk dat je beter 4 a 5 keer krachtraining kan doen en dan 5 min hiit erna, als ik hiit doe ben ik helemaal gesloopt, 40 min is wel een beetje to much denk ik zo ;)

En niet meer dan 120g KH ? is dat serieus ?. Klinkt niet als een serieuze post ;).

"Ik doe elke dag een HIIT sessie van 40 minuten" Is dit serieus haha ?. ik denk dat je beter 4 a 5 keer krachtraining kan doen en dan 5 min hiit erna, als ik hiit doe ben ik helemaal gesloopt, 40 min is wel een beetje to much denk ik zo ;)

En niet meer dan 120g KH ? is dat serieus ?. Klinkt niet als een serieuze post ;).

Inderdaad, als je een HIIT training van 40 minuten kan doen is de intensiteit niet hoog genoeg. Normaal moet je na 10-20 minuten klaar zijn en praktisch leeg zijn, dat is heel het punt van HIIT. Qua KH is het gewoon zoeken wat u het beste aanvoelt, ik heb zelf bv. ook meer energie en voel me in het algemeen ook beter als ik lager in KH (100-130) zit.

Terug
Naar boven