XXL Nutrition

vet verlies & callorieen verbranding

carloscarmona

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Hi allemaal,

Wie o wie heeft hiermee kennis of ervaring en kan mij hiermee helpen,

Ik ben 37jr lengte 1.67 en weeg 78 kilo...en heb een stevige gespierde lichaamsbouw (was vroeger vechtsport leeraar) ik train 5 keer per week zwaar zowel cardio als spiertraining verbrandt daarbij ongeveer rond de 1750 callorieen per dag..

Mijn eet schema is nihil ik krijg gemiddeld per dag rond en tussen de 1800 en 2000 callorieen binnen...eet heel gezond en drink veel water...

Verder rook ik niet en drink ik niet...

Het enige probleem is dat mijn gewicht blijft haken op 78 terwijl ik 6 maanden geleden rond de 74 / 75 kg zat maar toen trainde ik ook geen spiermassa...mijn vetmassa zat toen rond de 17.5%

ik zit nu al 4 maanden rond de 78kg en mijn vetmassa rond de 22%

Wat ik ook doe hoe harder ik ook train en minder eet er komt maar geen beweging in naar beneden,,,???????

Wie o wie ??????

Thnx alvast!!!

Stickies lezen man ! En MEER kcal vreten (kom je wel te weten als je stickies gelezen hebt).

train 3x per week, daarbij doe je eerst kracht training, daarna 45 minuten cardio zonder pauze of tussenstop.
en de stickies kunnen je verder helpen met vragen die je nog wel hebt ;D

Hi allemaal,

Ik ben 37jr lengte 1.67 en weeg 78 kilo...en heb een stevige gespierde lichaamsbouw (was vroeger vechtsport leeraar) ik train 5 keer per week zwaar zowel cardio als spiertraining verbrandt daarbij ongeveer rond de 1750 callorieen per dag..

Mijn eet schema is nihil ik krijg gemiddeld per dag rond en tussen de 1800 en 2000 callorieen binnen...eet heel gezond en drink veel water...

Het enige probleem is dat mijn gewicht blijft haken op 78 terwijl ik 6 maanden geleden rond de 74 / 75 kg zat maar toen trainde ik ook geen spiermassa...mijn vetmassa zat toen rond de 17.5%

Wat ik ook doe hoe harder ik ook train en minder eet er komt maar geen beweging in naar beneden,,,???????

Wie o wie ??????

Thnx alvast!!!
wtf, je verbrandt 1750 kcal en je zou er maar 1800 à 2000 binnenkrijgen via voeding ???

Dat is VEEL maar ook VEEL te weinig! Je houdt dan maar 50 à 250 binnen voor "normale" lichaamswerking wat uiteraard veel te weinig is.

• Topic Starter Topic Starter
train 3x per week, daarbij doe je eerst kracht training, daarna 45 minuten cardio zonder pauze of tussenstop.
en de stickies kunnen je verder helpen met vragen die je nog wel hebt ;D

Top thanks!...Wat bedoel je met stickies??...wat is dat?

Ik weet het ik weegde mijn hele leven tot mijn 23ste rond de 68/70 kg ik doe al sinds mijn 4ejr aan vechtsporten ....en ik trainde altijd extreem met veel lol en liefde ervoor....maar op mijn 23ste kwam daaraan een eind..ivm werk enz...en stopte ik in 1x...tot ik rond mijn 32 erachter kwam dat ik rond de 98 kilo weegde??? schrok me helemaal rot!!! en ben sinds dien weer extreem gaan dieeten en trainen en zit nu dus rond de 78kilo en 22% vetmassa... wat zou ik het beste kunnen doen nu...???ik wil graag terug naar 74 en vetmassa rond de 17% zat daar 6maanden geleden al op...

Alvast thanks!!

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Thnx MNM!

Post trouwens je voedingsschema eens.

Inderdaad post je voedingsschema eens :), ik denk dat je te weinig eet.

10.00 uur ontbijd : 827 callorieen
14.30 tot 16.00 uur trainen
16.30 uur: gezondheids reep met noten 150 callorieen
18.30 uur diner : 1000 callorieen

total every day 1977 callorieen

dit is voor mij al enorm veel ik heb bijna 1 jaar rond de 800 callorieen gezeten per dag met 5 x trainen per week alleen cardio ( maar nt zo zwaar als nu) daarom ben ik bijna 20 kilo afgevallen

en nu sinds 6maanden train ik ook weer mijn spiermassa die wel redelijk ver ontwikkeld was door de vele jaren training tijdens mijn jeugd...

Maar toch ik krijg er geen extra eten meer in!!! ...dit is echt max!! is er geen andere manier om die vetverbranding toch te reduceren en mijn spiermassa te upgraden??

Thanks..

Hi allemaal,

Wie o wie ??????

Thnx alvast!!!

dus als je kalorie behoefte is 1750 kcal en je binnenkrijg 2000 kcal hoe kon je zo afvallen?

Aan Jurek

Dat is het hem juist ,dat is nu waarom ik niet meer afval ....de tijd hiervoor dat ik wel afviel kreeg ik gemiddeld tussen de 800 en 1000 callorieen per dag binnen en trainde ik gemiddeld 600 callorieen per dag er af..

10.00 uur ontbijd : 827 callorieen
14.30 tot 16.00 uur trainen
16.30 uur: gezondheids reep met noten 150 callorieen
18.30 uur diner : 1000 callorieen

total every day 1977 callorieen

dit is voor mij al enorm veel ik heb bijna 1 jaar rond de 800 callorieen gezeten per dag met 5 x trainen per week alleen cardio ( maar nt zo zwaar als nu) daarom ben ik bijna 20 kilo afgevallen

en nu sinds 6maanden train ik ook weer mijn spiermassa die wel redelijk ver ontwikkeld was door de vele jaren training tijdens mijn jeugd...

Maar toch ik krijg er geen extra eten meer in!!! ...dit is echt max!! is er geen andere manier om die vetverbranding toch te reduceren en mijn spiermassa te upgraden??

Thanks..

Je eet 2 maaltijden per dag?? :roflol:

Weet nu na 4 maanden echt niet meer wat ik moet doen....minder callorieen verbranden..? het meer eten lukt me echt gewoon niet...maar ik wil toch graag dagelijks blijven trainen om mijn spiermassa te bevorderen en mijn vetmassa te reduceren....

Maar serieus echt ik ben al enorm blij dat ik bijna 20 kilo afgevallen ben afgelopen 2/3 jaar...en ik nu dicht bij mijn streef vorm en gewicht ben maar juist nu conditioneel het heeel erg goed gaat en mijn spierkracht verhoogd wordt blokkeerd mijn gewicht verlies en vetmassa reductie!...

Who is the mastermind who can advise me???

Alvast vele vele vele dank!!!! ;)

Je calorieën verspreiden over 6 kleine eetmomenten op de dag.

neem 1500 kcal dagelijks en ga gewoon veel fietsen en we zullen het zien ;)

Jurek: wat zal er gebeuren als je dagelijk 2000 calorieën opneemt, maar je verbrandt er 2000 door cardio? al het lichaam na een paar dagen dan niet in 'spaarstand' gaan?

aan centeur:

Dankje wel voor je advies...ben er mee bezig aan het lezen ,kom alleen niet uit aan mijn vrije vet massa berekening

leeftijd 37 lengte 167 mijn gewicht is 78.5 en vetmassa is 22.5% en huidige callorie verbruik zit tussen de 1750 en 2000 callorieen...en ik verbrandt nu dagelijks 5 x p.wk rond de 1750 callorieen ...1100 cardio en 650 gewicht en spier

zou je me hiermee kunnen helpen berekenen...

alvast bedankt thnx!!!

Lijkt mij bijna onmogelijk (met alleen spiertraining en cardio) , 1750 kcal per dag :eek:. En hoe meet je je vetpercentage ?

Hi allemaal,

Wie o wie ??????

Thnx alvast!!!

Terug
Naar boven