carloscarmona
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is vrij makkelijk op de step 40 minuten hoge intentie non stop...haal ik 1100 cal en half uur zware spier traning rond de 600 / 650
.aan centeur:
Dankje wel voor je advies...ben er mee bezig aan het lezen ,kom alleen niet uit aan mijn vrije vet massa berekening
leeftijd 37 lengte 167 mijn gewicht is 78.5 en vetmassa is 22.5% en huidige callorie verbruik zit tussen de 1750 en 2000 callorieen...en ik verbrandt nu dagelijks 5 x p.wk rond de 1750 callorieen ...1100 cardio en 650 gewicht en spier
zou je me hiermee kunnen helpen berekenen...
alvast bedankt thnx!!!
Heb het 1 en ander door gelezen maar eerlijk gezegd word ik er niet veel wijzer van....ik begrijp dat ik meer moet eten om een positieve balans te hebben enzo mijn vet verbranding stimuleer...
Maar ik zou graag wat directe advies willen hebben op mijn recente situatie gezien ik morgen weer in de gym sta...en meer eten er niet inzit in iedergeval niet op korte termijn...
Moet ik mijn dagelijkse gym verbranding van 1750 aanhouden of reduceren want mijn dagelijkse callorie aanname staat gemiddeld nog steeds op 1900/2000
Gaarne julie advies..
Thnx
Heb het 1 en ander door gelezen maar eerlijk gezegd word ik er niet veel wijzer van....ik begrijp dat ik meer moet eten om een positieve balans te hebben enzo mijn vet verbranding stimuleer...
Maar ik zou graag wat directe advies willen hebben op mijn recente situatie gezien ik morgen weer in de gym sta...en meer eten er niet inzit in iedergeval niet op korte termijn...
Moet ik mijn dagelijkse gym verbranding van 1750 aanhouden of reduceren want mijn dagelijkse callorie aanname staat gemiddeld nog steeds op 1900/2000
Gaarne julie advies..
Thnx
Als eerst wil ik je danken voor je tijd en advies!
Echt top...
Mijn dagelijkse activiteiten zijn eigen lijk heel nihil deze jaar sinds Januarie ik heb mijn bedrijf verkocht afgelopen december en ben sinds dien alleen bezig met dagelijks 2uur gym bezoek en volg wat prive taal lessen door de week..
Ik ga wel 5dagen per week naar de gym en daar ziet mijn schema sinds februari alsvolgt uit:
- Step 40 minuten hoog intensie met hart meter geeft mij aan callorie verbruik 1100..
- buikspieren 1500 sets
- optrekken met gestrekte benen 20 x 3 sets
- opdrukken 300 x
- borst press 20 x 3 sets 50kg
- bank drukken 10 x 5 sets 70kg
- triceps 20 x 3 sets 15kg + 15kg
deze oefeningen geven mij volgens de gym computer een verbruik van totaal 650 callorieen
verder drink ik 1 tot 1.5 liter water per dag...en eet ik zeer gezond ....geen suikers snoep fris en al die andere voedselgif...
Hoop dat je nu wat meer inzicht hebt...
Nogmaals thanks!!
hoop echt dat je me op weg kan helpen!!

- Step 40 minuten hoog intensie met hart meter geeft mij aan callorie verbruik 1100..
- buikspieren 1500 sets
- opdrukken 300 x
deze oefeningen geven mij volgens de gym computer een verbruik van totaal 650 callorieen
QUOTE]
Begin ik te lezen met topic. De tandjes zeg, licht ging enorm uit bij mij. mooie casus dat dan weer wel.
Luister nou heel goed wat hier wordt gezegd. Eten! En niks van die lulsmoesjes als ik ben dat niet gewend of wat dan ook. Ik kan je die van mij ook opnoemen maar lekker belangrijk. als je dat wat je wilt bereiken ook wilt bereiken gooi je het roer om.
Dat doe je met vallen en opstaan. ik ook nog steeds. Niet dat ik last van voedingsverleidingen heb maar wel neig te vergeten te eten (gescheiden moeder, huishouden, nachtdiensten, sporten en altijd maar druk met niet te benoemen zaken). Wekker zetten in mobiel, eten dag van te voren alvast klaar maken voor de volgende gehele dag. verzin het maar. En als je denkt dat je het niet allemaal op kan. Begin dan met elk uur wat te eten en verschuif dat langzaam de tijden ertussen zodat je uiteindelijk om de 2 tot 3 uur wat eet.
Lichaam brult vanzelf wel om eten namelijk dan.
2 keuzes:
Leer meer te eten of geef het op.
Als je nu al zegt 'ik kan het niet', en dat je radeloos bent na 4 maand en niet meer weet hoe het aan te pakken..beloofd dat niet veel goeds.
Lees je wat meer in. Doe je research en lees de sticky's of lees het boek BFFM.
10.00 uur ontbijd : 827 callorieen
14.30 tot 16.00 uur trainen
16.30 uur: gezondheids reep met noten 150 callorieen
18.30 uur diner : 1000 callorieen
total every day 1977 callorieen
dit is voor mij al enorm veel ik heb bijna 1 jaar rond de 800 callorieen gezeten per dag met 5 x trainen per week alleen cardio ( maar nt zo zwaar als nu) daarom ben ik bijna 20 kilo afgevallen
en nu sinds 6maanden train ik ook weer mijn spiermassa die wel redelijk ver ontwikkeld was door de vele jaren training tijdens mijn jeugd...
Maar toch ik krijg er geen extra eten meer in!!! ...dit is echt max!! is er geen andere manier om die vetverbranding toch te reduceren en mijn spiermassa te upgraden??
Thanks..
Ik heb gisterenmorgen 1u40 ochtendcardio gedaan en had 1450 kcal op de teller! Welke cardio oefening doe jij? 1100kcal op 40mins lijkt mij wel veel maar elk apparaat zal wel ander getal melden..is vrij makkelijk op de step 40 minuten hoge intentie non stop...haal ik 1100 cal en half uur zware spier traning rond de 600 / 650
- buikspieren 1500 sets
- opdrukken 300 x

?....sorry maar hier ga ik niet eens op in...Het enige probleem is dat mijn gewicht blijft haken op 78 terwijl ik 6 maanden geleden rond de 74 / 75 kg zat maar toen trainde ik ook geen spiermassa...mijn vetmassa zat toen rond de 17.5%
ik zit nu al 4 maanden rond de 78kg en mijn vetmassa rond de 22%