AndroidHealthClinic

vetperc. weer omlaag :D

jaaaaaaa het heeft even geduurd voordat ik me weer heb laten meten... maar ben net geweest.... 14.1 % !!!!!!!!!!!!! whiiiiiiiiiiiiiiiii :D:rocknana:
(kan ik vandaag teminste genieten van me junkdagje:P)

:eek: Netjes meid !!!

Moet echt eens een keer gaan kijken daar in Den Haag, klinkt als veel meer fanatiekelingen dan bij ons in de buurt !

bij ons heeft de vrouw met 't laagste BF nog een BF van een olifant :(

• Topic Starter Topic Starter
hahaha... dat zal toch niet voor alle vrouwen gelden..

hahaha... dat zal toch niet voor alle vrouwen gelden..

hmmm, zou zeggen kom eens kijken ,..... dan zul je je eenzaam en apart voelen met je slanke body :D

Tot een paar jaar geleden is er altijd zéér fanatiek aan BB gedaan bij ons , maar een tijd geleden was het bij de eigenaar in z'n bol geslagen en wilde hij met z'n kleine gym op gaan boksen tegen grotere Fitness-centra ,.....
Nu inmiddels is ie er achter dat dat niet gaat en zijn de gewichten weer terug, alleen zitten we nu nog met en overschot aan ecto's en olifanten die alleen komen socializen ipv trainen !!

smart move dan :no:

:eek: Netjes meid !!!

Moet echt eens een keer gaan kijken daar in Den Haag, klinkt als veel meer fanatiekelingen dan bij ons in de buurt !

bij ons heeft de vrouw met 't laagste BF nog een BF van een olifant :(

Moet je idd doen!! He Cherry, ben je er nou bij zondag :).. Wilde je vandaag niet storen tijdens je training.. Je ging lekker tekeer!!!

die zondag bij regentes ?? ik denk het wel... :D

Ene ik zat je ff sniekie te checken maar je gaat echt goed man !! goeie body !!!

I'm jalouse !:)

ohw shit w8 ff das rotterdam he.. zit de heletijd met die van kneet zelf in me hoofd joh... :S

Missf en cherry tot zondag :D kunnen we het live resultaat zien

hahaha :D

nou je zie je aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld :)

denk niet dat het uhm gaat worden zondag :( maar wel succes !!!!

jaja... 2 weekies on-diet geweest, voor zover dat ging was weer is ziek:( dus het kan iets vertekend zijn zei ze... MAAR TOCH !! 12.7 % !!!!!!!!!!!!!!:banana:

Gefeliciteerd girl!!! Hopelijk nu niet meer ziek worden he!! ;)

ja zeker ! enethnx :D

12.7%? Dan heb je de strepen in je kont staan... Fotooooo's! :D

11,3 % !!! :hedbang: heb nu een nieuw dieet... ben benieuwd hoe die nu veder gaat:bang:

Terug
Naar boven