Fitness Seller

vetperc. weer omlaag :D

ik zie iig goed resultaat, hoop dat je zelf ook tevreden bent.

• Topic Starter Topic Starter
het gaat idd goed... ook meer energie das zeker voordeel... wel benieuwd naar volgende meting:bang: tenslote aardige verandering ass you know;)

maar weet zeker dat het beoogde resultaat nu sneller en mooier komt. Want je hebt nu zelf ondervonden dat alleen bf% naar beneden geen garantie is dat je spiermassa meer zichbaar word. Als die amper aanwezig is. Daar ga je nu ook mee aan de slag om dat te bewerkstelligen.

Gaat je lukken.

heb er idd 1kg bij...:D

Wow! Wat is je geheim?:D

dieet, kt , en CARDIO :)

jaja vandaag was het weer zover... ben 11.3% gebleven alleen 0,6kg erbij gekregen :D

je ziet er goed uit. werkse morgen

Heeej Cherry, k zou heel graag willen weten wat voor een dieet je precies volgt. Nja in ieder geval wat je zoal eet op een dag. Want ik doe ook aan intensieve KT+CARDIO, en ook k wil mn vetpercentage enigzins reduceren.

Laat me aub weten & alvast bedankt, je bent goed bezig RESPECT voor jou en MissF!!!!

thnx miss F :D

denk het zelfde als de meeste hier... de magere producten en regelmatig..

vandaag weer meting gehad... :( 12.7 !!:eek: echt balen.. maarja heb me trainen laatste week ook beetje laten verslonsse busybusybusy pff.. ga er gelijk weer strak aan :D

Dat is vervelend voor je maar je hebt nu wel direct weer een goede motivatie om weer goed aan de gang te gaan.
Veel succes maar weer

zie je van de week wel weer knallen ;) Nu zie je dat combi belangrijkste is.. ook goed je rust pakken waar kan. succes mijn, laat je niet gelijk uit het veld slaan.

ja thnx... :)

yeah ! weer terug op mijn 11.3 % :D bij 66kg

Goed gedaan! 11% en 66 kg. Dan ben jij waarschijnlijk wel een hele brok spieren? Of ben je misschien erg lang?

nee hoor... ben lang :D

Terug
Naar boven