Hoi hoi , voeding en sport is alles voor me en daarom wil ik graag weten wat anderen van mijn schema vinden.
Mijn doel is simpelgezegd rond de 10% body fat zitten en daarnaast een goed stel benen ontwikkelen voor t voetbal. Op dit moment heb ik 14-15% vetpercentage.
Mijn voeding: 2000 kcal /dag door het eten van
roggebrood (ca 6 sneden) ,
magere yoghurt (500ml),
erwtensoep in blik (800ml) en
een avondmaal dat bestaat uit bruine bonen (450 gram) en gekookte aardappelen (300g).
Mijn exercise:
Maandag: hardlopen hersteltraining (60min traag tempo)
Dinsdag: voetbaltraining (90min traag tempo)
Woensdag: intervaltraining (30min hoog tempo) + 3 krachtoefeningen (pullups, military press, bicycle abs)
Donderdag: voetbaltraining (90min traag tempo)
Vrijdag: hardlopen hersteltraining (60min traag tempo)
Zaterdag: voetbalwedstrijd (90 min hoog tempo)
Zondag: intervaltraining (30 min hoog tempo) + 3 krachtoefeningen (pullups, military press, bicycle abs)
Graag jullie mening
Mijn doel is simpelgezegd rond de 10% body fat zitten en daarnaast een goed stel benen ontwikkelen voor t voetbal. Op dit moment heb ik 14-15% vetpercentage.
Mijn voeding: 2000 kcal /dag door het eten van
roggebrood (ca 6 sneden) ,
magere yoghurt (500ml),
erwtensoep in blik (800ml) en
een avondmaal dat bestaat uit bruine bonen (450 gram) en gekookte aardappelen (300g).
Mijn exercise:
Maandag: hardlopen hersteltraining (60min traag tempo)
Dinsdag: voetbaltraining (90min traag tempo)
Woensdag: intervaltraining (30min hoog tempo) + 3 krachtoefeningen (pullups, military press, bicycle abs)
Donderdag: voetbaltraining (90min traag tempo)
Vrijdag: hardlopen hersteltraining (60min traag tempo)
Zaterdag: voetbalwedstrijd (90 min hoog tempo)
Zondag: intervaltraining (30 min hoog tempo) + 3 krachtoefeningen (pullups, military press, bicycle abs)
Graag jullie mening