XXL Nutrition

Vetpercentage te hoog

casanova11

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hallo ,

Ik heb een vetpercentage van 19,6 en ik weeg 83.
Dat is best veel en ik wil een wat strakkere lichaam zodat bijv me sixpack meer opvalt die ik al wel heb.

Wat rade jullie me aan ? de een zegt cardio alleen de ander cardio + droog
en de ander weer cardio + massa

Goed voedingsschema + KT + Cardio..

Hallo ,

Dat is best veel en ik wil een wat strakkere lichaam zodat bijv me sixpack meer opvalt die ik al wel heb.

"meer" opvalt ? op 19.6 valt je six-pack inderdaad niet bepaald op... (understatement van heb ik jou daar)

• Topic Starter Topic Starter
gek hé bij mij valt ie zelfs nu op alleen je ziet wel dat er wat vet bove ziet maar je ziet het wel,

Verder heb ik een vraag ,

KT hoeveel setjes en hoe vaak ? en cardia 30 min 3x in een week is dat genoeg ? ik train namelijk 3x per week

De basis om droger te worden ligt in je voeding, dus post je voedingsschema eens.

Momenteel ligt ie helaas plat door de ramadan,

Normaal gesproken is het;

7:30 Havermout
9:30 4 Boterhammen Kipfilet+kaas+boter
12:30 4 Boterhammen Tonijnsalade/kipkerie salade
15:00 4 Boterhammen Kipfilet+kaas+boter

Avond verschilt nogal altijd wel kip aan tafel of rundvlees met rijst erbij.
Na het eten Banaan/Kiwi

voor het slapen 500gr magere kwark.

Ik train pas 6 weken dus het is nog een amateur voedingsschema.
En nu het ramadan is probeer ik dus beetje vet te verbranden vandaar mijn vraag.
Ondanks dat ik 19.6 vet percentage heb ben ik niet dik maar denk ik dat dit mede komt door me dikke benen

Dan ben je waarschijnlijk skinny-fat. En het is gewoon eigenlijk geen voedingsschema. Daar ga je niet droger op worden. Dus pas dat eerst aan voordat je begint. Je kunt enorm veel info hier op het forum vinden over hoe je dat precies doet.

Je traint pas 6 weken zie ik. Misschien dat Rippetoe iets voor je is? Google er maar eens op. Lekker veel compound oefeningen waardoor je snel sterker wordt (Bench press, Squat, Deadlift enz.) Cardio hangt af van je voedingsschema. Als jij al 500 kcal onder je behoefte gaat zitten kun je de cardio beperken. Hier op het forum wordt regelmatig geadviseerd om gewoon te eten wat je per dag nodig hebt en dan het verschil te maken met cardio.

Skinny fat ben ik absoluut niet ! gelukkig niet hahah misschien beschrijf ik het verkeerd ik ga van het weekend even fotos plaatse ik denk dat ik dan beter geholpen wordt.

Ik heb vooral dikke bene bove ziet het er aardig goed uit en je zou niet zeggen dat me vet percentage 19,6 is maar ik zou het toch wat strakker willen om het maar zo te bescchrijven.

Dus als ik het goed begrijp moet ik nu lekker veel compound oefeningen doen ? Ik vindt het ook raar dat ik bijv 60kg max kan met bankdrukken terwijl iemand van 70 kilo al 70kg doet terwijl ik groter en breder kan dat zal wel daarmee te maken hebben

Hallo ,

hier gestopt met lezen

Skinny fat ben ik absoluut niet ! gelukkig niet hahah misschien beschrijf ik het verkeerd ik ga van het weekend even fotos plaatse ik denk dat ik dan beter geholpen wordt.

Ik heb vooral dikke bene bove ziet het er aardig goed uit en je zou niet zeggen dat me vet percentage 19,6 is maar ik zou het toch wat strakker willen om het maar zo te bescchrijven.

Dus als ik het goed begrijp moet ik nu lekker veel compound oefeningen doen ? Ik vindt het ook raar dat ik bijv 60kg max kan met bankdrukken terwijl iemand van 70 kilo al 70kg doet terwijl ik groter en breder kan dat zal wel daarmee te maken hebben

Wat ben je dan....dik?
Check topics voor rippetoe.
misschien is die andere gozer sterker?

Dit is echt een troll topic. 20% BF met abs.

Ik zit op 11% en heb al moeite ze te zien. wat een onzin.

Foto of het is onzin...

He casanova,

Als ik jou was zou ik gaan cutten na de ramadan.

Gewoon laag in kh zitten. 100-150kh en zoveel mogelijk eiwitten/vetten.

Ga 500 kcal onder je onderhoud zitten.

En voeg elke dag een cardio sessie toe van 20-30m, aan jou de keus.
Vermijd zuivel producten.

Zodra (inschallah) je vet % gedaalt is tot een redelijk niveau. Ga dan clean bulken.

Ik zou kaas, boter en salades schrappen. Eet meer droge rijst met groenten en bv gekookte kipfilet. Veel water drinken. En 2 uur voor het slapen gaan niet meer eten. 500 kcal onder je benodigde dagelijkse energie is veel en voor veel mensen niet te doen. Ik zou het op de helft houden en dan maar wat langer er over doen.

zo veel is dat helemaal niet! Andere optie is om op onderhoudt te eten en 500kcal te verbranden met cardio;)

Hoe snel kan je eigelijk bf% verliezen als je van bijvoorbeeld 20% vertrekt. Wat is realistisch, een percent per maand?

Terug
Naar boven