MuscleMeat

Vetpercentage te hoog

Laag in Kh. hoog in Eiwit.
Minder brood dus, lees je hier goed in op dbb in de sticky's en volg bijvoorbeeld rippetoe.

Hoe snel kan je eigelijk bf% verliezen als je van bijvoorbeeld 20% vertrekt. Wat is realistisch, een percent per maand?

Kan sneller hoor, als je het echt goed aanpakt kun je wel 1% per week verliezen. Het gaat wel steeds langzamer. Van 20 naar 15 kan misschien wel in 1 maand. Van 15 naar 10 duurt iets langer maar dan moet je gewoon doorzetten.

lijkt mij minder dan 20%

Kan sneller hoor, als je het echt goed aanpakt kun je wel 1% per week verliezen. Het gaat wel steeds langzamer. Van 20 naar 15 kan misschien wel in 1 maand. Van 15 naar 10 duurt iets langer maar dan moet je gewoon doorzetten.

inderdaad,

ik ben iets onder onderhoud gaan eten, maar wel gewoon brood enzo, dus niet specifiek op cutten gericht.

ben toen 3x per week cardio gaan doen. 2x een uurtje fietsen op de mountainbike en 1 x 60min crosstraineren.

ben toen in 4 weken van 21% naar me huidige 16-17% gezakt, van daar bleef het een beetje hangen, een signaal dat er weer iets aangepast moet worden zeg maar (op voedings gebied).

maar dat is voor volgend jaar. zit nu weer iets boven onderhoud te eten, en merk dat me vet% hetzelfde blijf dus ben al dik tevreden voor ff een maandje afvallen. En het belangrijkste, geen grammetje spierverlies gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Dus jullie geloven niet dat je met een vet percentage van 19,6 procent het is inmiddels 18,5 een sixpack kan hebben ? ik plaats vanavond een foto !

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 15:10 ----------

Bump

en inmiddels weeg ik 87

Ik zou kaas, boter en salades schrappen. Eet meer droge rijst met groenten en bv gekookte kipfilet. Veel water drinken. En 2 uur voor het slapen gaan niet meer eten. 500 kcal onder je benodigde dagelijkse energie is veel en voor veel mensen niet te doen. Ik zou het op de helft houden en dan maar wat langer er over doen.

???

Dus jullie geloven niet dat je met een vet percentage van 19,6 procent het is inmiddels 18,5 een sixpack kan hebben ? ik plaats vanavond een foto !

Bump

en inmiddels weeg ik 87

nee dat geloof ik niet.

Of je hebt veel minder dan 19% vet of je hebt genetisch mega geluk ofzo, of je plaatst strakseen foto van iemand anders :fa:

ben benieuwd.

epic false stats trouwens weer, reported

Komt vanavond een badkamer foto met de juiste belichting, let maar op.

of eentje uit een amerikaanse sportschool kleedkamer

Zo een grappenmaker hebben we ook al eens gehad...

:D

Minder dan 19,6% vet is dat imo.. En als je dat abs noemt dan zie ik mijn abs ook wel.

Focus je gewoon op de spiegel en niet zoveel op cijfertjes, en kijk wanneer jij tevreden bent.

kom eens op met die feauteau dan jonguh

Terug
Naar boven