Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier foto van me buik kunnen Julie beter beoordelen
Als je een paar kilo spiermassa opbouwt zonder vet aan te zetten ben je gelijk al flink droger.
Als je nu 500cal onder je onderhoud gaat zitten ben je straks bizar mager en nog steeds met bar weinig en misschien nog wel minder spiermassa.

Wat heeft hij er aan om van 16.5 naar 20+ te bulken?
Hier foto van me buik kunnen Julie beter beoordelen
Ik heb laten meten en was echt 16,5
Hij kan gewoon spiermassa aankomen en droger worden tegelijkertijd. Zonder te cutten.
TS is een beginner dus kan wel degelijk, het zal gewoon niet lang duren
Via huidplooimeting en weegschaal

Jij denkt dat een beginner zn training & dieet zo krijgt dat hij vet gaat droppen en massa gaat gainen? een beginner op tren ace misschien ja.
Enig idee hoeveel een beginner wel kan gainen de eerste periode en tot 2 jaar?Jij denkt dat een beginner zn training & dieet zo krijgt dat hij vet gaat droppen en massa gaat gainen? een beginner op tren ace misschien ja.
Ik kan hier redelijk over meepraten,ik ben zo'n 4 kilo aangekomen de laatste 6-7 weken..ongeveer van de 64 kilo naar 68-69, en mn buik word veel droger en mn massa in rug(vleugels en onderrug)-benen(vooral hamstrings en kuiten)-borst(meer definitie) zijn aardig vooruit gegaan ,Enig idee hoeveel een beginner wel kan gainen de eerste periode en tot 2 jaar?
Groei potentie van een beginner ligt idioot hoog en energie verbruik schiet gigantisch omhoog en de metabolisme en partitioning schiet omhoog.
Dus ja een beginner kan vlot spiermassa aanzetten en bf% flink droppen.
Ik kan hier redelijk over meepraten,ik ben zo'n 4 kilo aangekomen de laatste 6-7 weken..ongeveer van de 64 kilo naar 68-69, en mn buik word veel droger en mn massa in rug(vleugels en onderrug)-benen(vooral hamstrings en kuiten)-borst(meer definitie) zijn aardig vooruit gegaan ,