AndroidHealthClinic

Vette film?

• Topic Starter Topic Starter
Funny Games

Sowieso alles van Haneke is de moeite waard.

Andere regisserus die eigenlijk nooit slechte films afleveren: Francois Ozon, de Coen Brothers en Kurosawa.

Is ook eens wat anders dan het stadaard rijtje met Fight Club, Donnie Brasco en Trainspotting (niet dat dat slechte films zijn, in tegendeel, maar er is meer).

Heb de remake gezien en die viel me vies tegen. K zal het origineel ook eens gaan kijken :) Ben benieuwd. Das Boot al gezien. First Blood ook maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.

Heb de remake gezien en die viel me vies tegen. K zal het origineel ook eens gaan kijken :) Ben benieuwd. Das Boot al gezien. First Blood ook maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.

Als de remake je tegenviel dan zal het origineel dat ook doen. Hij is namelijk shot voor shot opnieuw geschoten.

Kun je ook zeggen waarom de film tegenviel?

Ja het is wel een tijdje geleden, maar er zitten gewoon een aantal zaken in die mij irriteerde. Het ging sowieso heel traag allemaal, die familie die geteisterd wordt verzet zich ook geen moment en er zitten een aantal van die toevalsfactoren in die de geloofwaardigheid nogal lieten dalen.. Het sprak mij gewoon niet aan.

Deze films ga ik proberen de komende tijd te kijken:

C.R.A.Z.Y. (2005)
Worlds Fastest Indian (2005)
Happy-Go-Lucky (2008)
Taxidermia (2006)
Happiness (1998)
Little Children (2006)
Adam's Apple’s (2005)
Shining, The (1980)
Chaser, The (2008)
Clerks 2 (2006)
Clockwork Orange, A (1971)
Before Sunrise (1995)
Before Sunset (2004)
City Of God (2002)
The Crow (1994)
Diving Bell And The Butterfly (2007)
Blood Simple
Misery
Blood Diamond
Funny Games
First Blood

C.R.A.Z.Y. (2005)
Happy-Go-Lucky (2008)
Taxidermia (2006)
Happiness (1998)
Little Children (2006)
Adam's Apple’s (2005)
Shining, The (1980)
Chaser, The (2008)
Clerks 2 (2006)
Before Sunrise (1995)
Before Sunset (2004)
City Of God (2002)
The Crow (1994)
Blood Simple
Misery
Blood Diamond
Funny Games
First Blood

Heel erg divers lijstje, denk niet dat de meeste mensen alles zal aanspreken. Maar zitten zeker wel meesterwerkjes tussen :thumbs:

Heel erg divers lijstje, denk niet dat de meeste mensen alles zal aanspreken. Maar zitten zeker wel meesterwerkjes tussen :thumbs:

Ja je hebt gelijk. Maakt me op zich niet zo veel uit. Ik krijg steeds meer het idee dat ik alle voor mij goede films al gezien heb. Het maakt me dan ook al een tijdje niet meer uit wat voor genre ik zit te kijken.

Ja het is wel een tijdje geleden, maar er zitten gewoon een aantal zaken in die mij irriteerde. Het ging sowieso heel traag allemaal, die familie die geteisterd wordt verzet zich ook geen moment en er zitten een aantal van die toevalsfactoren in die de geloofwaardigheid nogal lieten dalen.. Het sprak mij gewoon niet aan.

Ah, ok. Ik denk dat je het punt van de film dan iig deels gemist hebt. En dan zijn andere films van Haneke ook niet zo'n goed idee om te gaan kijken. Die zijn vaak nog trager en minder toegankelijk.

Deze films al gezien dan:

Man on Fire
Lucky Number Slevin
Training Day
Mr Brooks
Inside Man
The Kingdom

probeer ook eens wat films van david lynch. ik zou beginnen met mulholland drive.

The departed, zonder twijfel de vetste film die ik het afgelopen jaar heb gezien. Echt een aanrader.

ik ga zelf vanmiddag The Ususal Suspects nog eens kijken, leuk op een zondag middag

"The Chaser".

the-chaser-chugyeogja-the-chaser-17-09-2008-14-02-2008-2-g.jpg - 169535

"mystic river", redelijk recente thriller met een zeer onverwacht einde , prachtige film
Als je van thrillers houdt moet je deze zeker zien, het verhaal is perfect in elkaar gestoken

The departed, zonder twijfel de vetste film die ik het afgelopen jaar heb gezien. Echt een aanrader.

Weet je dat het een remake is van Infernal Affairs? Het origineel vond ik meer hebben dan the Departed. Maar ik trek dat hong-kong-sfeertje dan ook wel erg goed.

The departed was ****ing gay. Kijk "The Chaser".. met afstand de beste film die vorig jaar is uitgekomen.

Ik vond de departed niet zo speciaal.

Eigenlijk jammer dat je the departed al gezien hebt dan. Infernal affairs is een stuk sneller, bovendien vond ik Nicholson hinderlijk overacteren.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

The departed was ****ing gay. Kijk "The Chaser".. met afstand de beste film die vorig jaar is uitgekomen.

Staat genoteerd.

The Chaser staat er ook bij, net Worlds fastest indian binnen. Die ga k als eerst kijken, ben benieuwd naar Hopkins.

Eigenlijk jammer dat je the departed al gezien hebt dan. Infernal affairs is een stuk sneller, bovendien vond ik Nicholson hinderlijk overacteren.

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Staat genoteerd.

Ik vond Nichelson zeker goed acteren. Ik vond de film soms wat traag en op een of andere manier kon het me niet echt interesseren, DiCaprio kwam ook niet echt over als Irish touch guy:roflol:. Maar ik zal internal affairs een bekijken. Ik wil eerst old boy nog even zien.

Alles uit deze lijst wat je nog niet gezien hebt: KIJKEN!

Pulp Fiction (1994)
Fight Club (2002)
Sin City (2005)
Natural Born Killers (1994)
Big Lebowski, The (1998)
Godfather Part I (1972)
Terminator 2: Judgement Day (1991)
C.R.A.Z.Y. (2005)
Godfather Part II (1974)
Team America: World Police (2004)
Usual Suspects, The (1995)
Happy-Go-Lucky (2008)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Requiem For A Dream (2000)
Shaun Of The Dead (2004)
Taxidermia (2006)
Braindead (1992)
Full Metal Jacket (1987)
Grindhouse: Planet Terror (2007)
Happiness (1998)
Little Children (2006)
Adam's Apple’s (2005)
American Beauty (1999)
Bad Santa (2003)
Fear And Loathing In Las Vegas (1998)
Goodfellas (1990)
Shawshank Redemption, The (1994)
Shining, The (1980)
There Will Be Blood (2007)
Snatch (2000)
American Psycho (2000)
Chaser, The (2008)
Clerks 2 (2006)
Before Sunrise (1995)
Before Sunset (2004)
American History X (1998)
City Of God (2002)
The Crow (1994)
Donnie Darko (2001)
Forrest Gump (1994)
Inside Man (2006)
Little Miss Sunshine (1998)
Thank You For Smoking (2005)

waarom staat Layer Cake er niet tussen?

enne planet terror sucked wel doggyballs man.. vind death proof een stuk vetter

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Blood Diamond

have fun... ben benieuwd of je tot het einde komt :P

wat een baggerfilm was dat zeg... tranentrekkerij

Terug
Naar boven