Fitness Seller

Vette series

CRUNC

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Welke series volgen jullie? Ik ben op zoek naar een paar nieuwe series om te volgen. Mijn aanrader is: Fringe.
108_equation_125.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik volg "rescue me" gaat over de fdny , wel grappig met veel drama er in.

Heb net Death Note afgekeken, maar zoiets zul je wel niet bedoelen...:)

Fringe is inderdaad VET !

Nu is het een beetje rustig... zal in het najaar wel weer komen.

True Blood
Burn Notice
en Eureka is juist terug begonnen

Fastlane
Terminator The Sarah Connor Chronicles
OZ

welk genre?

Burn Notice

beste : OZ, the wire, the sopranos
verder : the shield, band of brothers, family guy, the office, ...

Dan heb je nog series zoals nip tuck, dexter, house, entourage, weeds, rome, the unit, ... tijd ontbreekt.

Kijk wel uit naar The Pacific, variant op band of brothers en ook van HBO.

Laatst bewerkt:
House MD :)

• Topic Starter Topic Starter
Dexter, the unit, oz, the shield, the wire, heb ik allemaal al. Ook dollhouse en Legend of the Seeker, maar deze kunnen allemaal niet tippen aan Fringe!

Keep em comin!

Fringe zo goed dan? Op imdb zijn er zelf nog geen scores? Toch maar eens bekijken. :clap:

Ik zie dat er een aantal acteurs uit OZ in meespelen ook.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ugly Betty
House MD
Bones
sommige animes :o:o:o

Weeds & entourage zijn sinds een paar weken ook weer bezig. Dat zijn de enigste goede shows die in de zomer draaien imo.
Voor de rest is alles al aangehaald denk ik.

Dexter, the unit, oz, the shield, the wire, heb ik allemaal al. Ook dollhouse en Legend of the Seeker, maar deze kunnen allemaal niet tippen aan Fringe!

Keep em comin!

fringe is ****ing slecht, na 2 afleveringen was ik het kotsbeu. Heb toen nog 5 afleveringen gekeken in de hoop dat het beter werd, maar het bleef altijd bij dezelfde crap.
Californication, entourage, Lost(beginseizoenen), prisonbreak (S1), heroes(S1), 24, supernatural zijn stukken beter.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Heb net Death Note afgekeken, maar zoiets zul je wel niet bedoelen...:)

death note is ook ****ing vet:D ben deze week begonnen met het te kijken (zit nu aan aflevering 31).
vooral de afleveringen van het eerste seizoen (voor higuchi de death note in handen krijgt) vond ik geweldig.
wel spijtig dat ryuuzaki eraan ging:P

death note is ook ****ing vet:D ben deze week begonnen met het te kijken (zit nu aan aflevering 31).
vooral de afleveringen van het eerste seizoen (voor higuchi de death note in handen krijgt) vond ik geweldig.
wel spijtig dat ryuuzaki eraan ging:P

Met Higuchi was toch met Yotsuba? If so, dat vond ik ook het minst leuke stuk maar daarna word het weer vet!:D

Ik vind het eind ook mooi, iets wat eerder al besproken is door Ryuk en Light komt dan terug en is imo wel een mooie afsluiting van de serie! ( zal verder niks zeggen want dat kijk je zelf maar:P )

Ben nu DB GT helemaal aan het kijken ( tijd terug steeds stukjes gezien ) en daarna ga ik beginnen aan Bleach!

Terug
Naar boven