Statixs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en seizoen 5 is ook al vastgesteld.fringe is ****ing slecht, na 2 afleveringen was ik het kotsbeu. Heb toen nog 5 afleveringen gekeken in de hoop dat het beter werd, maar het bleef altijd bij dezelfde crap.
Californication, entourage, Lost(beginseizoenen), prisonbreak (S1), heroes(S1), 24, supernatural zijn stukken beter.

Je moet wel van het genre houden anders vind je het niks aan. Je zal Dexter dan ook wel suf vinden. Het 1e seizoen van al die series was echt leuk, maar daarna wed het ook huilen met de pet op. Net of ze er niet op gerekend hadden dat ze nog een seizoen mochten maken
Dexter is een psychopaat, maar wel een zeer georganiseerde en gedisciplineerde. Overdag werkt hij bij de forensics department van de politie van Miami, waar hij geinteresseerd raakt in het werk van z'n mede-psychopaten![]()

http://www.imdb.com/title/tt0773262/
Kijk het en je zal het met iedereen eens zijn: beste serie ooit!During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Department's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his blood lust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day.
Vind "how i met your mother" wel lache.
Ik keek lost maar dat gaat nergens meer over, vaag gedoe met tijdreizen maakt hetn iet meer leuk.

Heb de 5 seizoenen denk ik 3 maal gezien. Een beter geschreven serie is er niet.