Fitness Seller

Vette series

Kijk zelf elke zondag Weeds op Comedy Central (22:05) vind het echt hilarisch en heb al 2 maten aan het kijken gekregen :P

Dexter is zonder twijfel mijn all-time favorite serie.

ben juist begonnen aant 5de seizoen van lost, imo de beste serie

Dexter for sure! Vetste serie die ik ooit gezien heb.

Heb seizoen 1, 2 en 3 nu gezien en in september begint seizoen 4 :D en seizoen 5 is ook al vastgesteld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En vanaf 2010 komt er een nieuwe serie 'Night and Day' http://www.imdb.com/title/tt1231578/ lijkt me ook wel strak met William Fichtner!

Leuk topic! De series Finge en Dexter kende ik nog niet, ben ze wel allemaal aan het downloaden. :D

Hoor meer mensen over Dexter, waar gaat het over?

• Topic Starter Topic Starter
fringe is ****ing slecht, na 2 afleveringen was ik het kotsbeu. Heb toen nog 5 afleveringen gekeken in de hoop dat het beter werd, maar het bleef altijd bij dezelfde crap.
Californication, entourage, Lost(beginseizoenen), prisonbreak (S1), heroes(S1), 24, supernatural zijn stukken beter.

Je moet wel van het genre houden anders vind je het niks aan. Je zal Dexter dan ook wel suf vinden. Het 1e seizoen van al die series was echt leuk, maar daarna wed het ook huilen met de pet op. Net of ze er niet op gerekend hadden dat ze nog een seizoen mochten maken:p

Dexter is een psychopaat, maar wel een zeer georganiseerde en gedisciplineerde. Overdag werkt hij bij de forensics department van de politie van Miami, waar hij geinteresseerd raakt in het werk van z'n mede-psychopaten :D

Vind "how i met your mother" wel lache.

Ik keek lost maar dat gaat nergens meer over, vaag gedoe met tijdreizen maakt hetn iet meer leuk.

Dexter
Big Bang Theory
Entourage
en de all time klassieker Friends blijft altijd goed

Je moet wel van het genre houden anders vind je het niks aan. Je zal Dexter dan ook wel suf vinden. Het 1e seizoen van al die series was echt leuk, maar daarna wed het ook huilen met de pet op. Net of ze er niet op gerekend hadden dat ze nog een seizoen mochten maken:p

Dexter is een psychopaat, maar wel een zeer georganiseerde en gedisciplineerde. Overdag werkt hij bij de forensics department van de politie van Miami, waar hij geinteresseerd raakt in het werk van z'n mede-psychopaten :D

dexter lijkt me net wel interessant, van dat genre houdt ik wel, maar fringe is gewoon saai omdat het telkens hetzelfde is.
begin aflevering, er gebeurd iets vreemds; wijf wordt opgebeld door rare n*ger; wijf contacteerd oude kerel en kerel van dawson's creek; wijf, oude kerel, kerel van dawson's creek lossen het mysterie op, einde aflevering:p
verder zijn de dialogen niet echt interessant en wordt er teveel rond de pot gedraaid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het juist wel mooi dat elke aflevering een einde heeft en toch weer een beetje bijdraagt aan het grotere geheel. Verder is Walter gewoon geniaal.

Hoor meer mensen over Dexter, waar gaat het over?
http://www.imdb.com/title/tt0773262/

During the day, Dexter Morgan is a jovial employee in the Miami Metropolitan Police Department's crime lab, but his meticulously crafted life masks his true nature. In reality Dexter is a disciplined and murderous psychopath (a self-admitted "monster"), and he slakes his blood lust at night by carefully killing the serial killers he tracks down during the day.
Kijk het en je zal het met iedereen eens zijn: beste serie ooit!

Ik ga nu beginnen aan The Shield, schijnt ook vet te zijn!

Kijkt niemand 'The Wire" hier...?

Verder Soprano's, Dexter, Entourage, The Shield, The Sarah Conner Chronicles, Rescue me, inderdaad, tijd tekort....

The Sopranos : beste serie ooit..

According to Jim! :D

Dat dexter gedoe spreekt me echt aan.

episodes online ?

Terug
Naar boven