AndroidHealthClinic

Vette series

Vlaams: Het Eiland, Matroesjkas, De Parelvissers
ook echte toppers!!

Breaking Bad, over een chemie leraar die een crystal myth handel begint.

tot nu toe 3 afleveringen gezien en het ziet er super uit!

sopranos, the wire, oz, underbelly vond ik ook redelijk vet (australische mafia serie), men behaving badly (hilarische britse zuiphumor om te lachen).... dat is waar ik zo ff op kan komen

kheb vanmiddag de 1e aflevering gekeken, is best wel grappig maar ook weer niet de beste serie wat ik heb gezien of het moet verderop in de serie nog wat beter worden.:):)

Ja, één aflevering is natuurlijk nietszeggend.

Kijk nog maar eens 3 of 4 afleveringen en je bent verslaafd. De serie begint al op een zeer hoog niveau, maar ongelooflijk genoeg is elk seizoen beter dan het vorige. De personages hebben zo veel diepgang, de verhaallijn is origineel en de soundtrack is ook nog eens heerlijk.

Ik kijk op het moment "Curb Your Enthusiasm" van Larry David (co-creator van Seinfeld). Deze serie is heel anders dan de gemiddelde comedy. Geen lachend publiek oid, nee gewoon subtiele humor en je mag zelf uitzoeken wat grappig is bedoeld. Anders dan ik gewend ben, maar ik vind het fantastisch.

Ja, één aflevering is natuurlijk nietszeggend.

Kijk nog maar eens 3 of 4 afleveringen en je bent verslaafd. De serie begint al op een zeer hoog niveau, maar ongelooflijk genoeg is elk seizoen beter dan het vorige. De personages hebben zo veel diepgang, de verhaallijn is origineel en de soundtrack is ook nog eens heerlijk.

Ik kijk op het moment "Curb Your Enthusiasm" van Larry David (co-creator van Seinfeld). Deze serie is heel anders dan de gemiddelde comedy. Geen lachend publiek oid, nee gewoon subtiele humor en je mag zelf uitzoeken wat grappig is bedoeld. Anders dan ik gewend ben, maar ik vind het fantastisch.
ja kheb een bonus dvd bij de band of brothers gekregen met de allereerste afleveringen van: Rome, Entourage, Sopranos, carnivale.
Maar denk dat ik morgen het 1e seizoen van de sopranos ga aanschaffen.:D Entourage is trouwens ook een leuke serie, lijkt me.

King of Queens
Everybody loves Raymond
Dharma & Greg
East Enders (BBC soap.. Telt niet echt mee denk ik)
Greys Anatomy

Mythbusters
How it's made
Beyond tomorrow
Weird connections
How do they do it

Ben nu weer Angel weer ff aan het kijken, is een leuke serie, keek er vroeger altijd naar samen met Buffy.

Hierna ga ik Lost kijken, verder wil ik Dexter ook nog zien.

Breaking Bad, over een chemie leraar die een crystal myth handel begint.

tot nu toe 3 afleveringen gezien en het ziet er super uit!

nice die moet ik checken, vind zo'n films/series altijd schitterend, film blow bv een van mn favorieten.

in dexter hebbek ook intresse, weet weer wat te doen voor een tijdje :cool:

Mythbusters
How it's made
Beyond tomorrow
Weird connections
How do they do it

T, er moet toch wel iets van humor in jouw lijstje voorkomen :D

Nog extra toevoegingen:

Vrienden voor het leven (blijft geweldig die 80's)
Frasier
Young Ones
Little Britain
Absolutely Fabulous
My Name is Earl

Irritantste serie van de eeuw:
****ing Will and Grace met dat verschrikkelijke, kleine, non-humoristische k*twijf erin :D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ben nu weer Angel weer ff aan het kijken, is een leuke serie, keek er vroeger altijd naar samen met Buffy.

Hierna ga ik Lost kijken, verder wil ik Dexter ook nog zien.

Okee, jij kent Buffy persoonlijk? :D

Kees & co
Sam sam
Het Zonnetje in Huis
Flodder
jonge leu en oale groond( twentse serie)

dit vind ik leuke nederlandstalige series :)

edit; baas boppe baas vind ik ook leuk ( een friesche tvserie )

T, er moet toch wel iets van humor in jouw lijstje voorkomen :D

Nog extra toevoegingen:

Vrienden voor het leven (blijft geweldig die 80's)
Frasier
Young Ones
Little Britain
Absolutely Fabulous
My Name is Earl

Irritantste serie van de eeuw:
****ing Will and Grace met dat verschrikkelijke, kleine, non-humoristische k*twijf erin :D

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Okee, jij kent Buffy persoonlijk? :D

Ik neuk dr dagelijks, verder niks :D

Zonder de Soprano's gezien te hebben is je leven niet compleet.

The Wire is ook een absolute aanrader.

LOST :bow2:

Ik kijk en heb gekeken naar: Dexter, The Wire, The Sopranos, Entourage, Burn Notice, Heroes, Lost, House, It's Always Sunny in Philadelphia , Supernatural, The Office US/UK, True Blood, Psych.

Maar laatste seizoen(en) van Lost zijn wel bout. House word eentonig.

En dan nog een paar series die heel goed waren maar ineens na 1 seizoen werden afgebroken :mad:

Verder nog wat anime's zoals Berserk, Death Notice, Eureka, Wolf's Rain...maar tegenwoordig niet meer.

Terug
Naar boven