Chicalicious
Novice
- Waardering
- 0
Oye Chica's!
Effe een vraag en ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik wil graag een six pack (licht) maar weet dat plaatselijk vetverbranden niet kan. Daarnaast wil ik meer spiermassa bij mn onderlichaam (met name kuiten). Ik ben volgens mij het voorbeeld van een appel (vet eerst bij de buik) dus heb extra moeite met behalen van resultaat. Bovenlichaam komt enorm snel aan en de rest.... blijft achter, snif.
Verder let ik goed op mn voeding:
Ontbijt: brinta of magere yoghurt met grapefruit en cornflakes
Lunch: 2 volkoren crackers met smeerkaas & tomaat of 2 eieren met tomaat
avondeten: salade met zalm, tomaat, komkommer. of 2 eieren met 2 tomaten op bruin brood of groente met ommelet en tonijn
Tussendoor: 30gr amandelen en 1 of 2x grapefruit
Dus, er moet boven vet weg en onder spiermassa bij. Vooral onderbuik is een probleem. How the **** ga ik dat voor elkaar krijgen.
Any tips??
Thanx alvast!
Effe een vraag en ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik wil graag een six pack (licht) maar weet dat plaatselijk vetverbranden niet kan. Daarnaast wil ik meer spiermassa bij mn onderlichaam (met name kuiten). Ik ben volgens mij het voorbeeld van een appel (vet eerst bij de buik) dus heb extra moeite met behalen van resultaat. Bovenlichaam komt enorm snel aan en de rest.... blijft achter, snif.
Verder let ik goed op mn voeding:
Ontbijt: brinta of magere yoghurt met grapefruit en cornflakes
Lunch: 2 volkoren crackers met smeerkaas & tomaat of 2 eieren met tomaat
avondeten: salade met zalm, tomaat, komkommer. of 2 eieren met 2 tomaten op bruin brood of groente met ommelet en tonijn
Tussendoor: 30gr amandelen en 1 of 2x grapefruit
Dus, er moet boven vet weg en onder spiermassa bij. Vooral onderbuik is een probleem. How the **** ga ik dat voor elkaar krijgen.
Any tips??
Thanx alvast!

.