sakurakilla
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
hahaahGrosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaahGrosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed?![]()

dat is echt onwijs fijn om te horen haha
Zoals grosje ook al zegt post nu maar eens een foto van jou
zo kunnen wij je progressie ook bij houden (ik wil dit idd wel haha)
-> Ohohhh.... uhhh.... uhhh... uhhhhhh.... Vooruit dan maar, but: For your eyes only... only for you... lala lalalalaaa la laaaa (liedje). Je kent die James Bond movie wel toch?
Btw de whey die je gekocht hebt bij de tuinen hoeveel heb je ervoor betaald. -> Cant remember. Volgens mij was ie tussen de 20 en 30 euro.
Trouwens wat is je Krachtraining schema..(mischien heb je die al gepost kan zijn dat ik het niet gelezen hebt)
als je die nog niet gepost heb...doe maar even kunnen we ook commentaar op geven. -> Spannend! Heb geen idee wat t precies is maar ik zal ff uitleggen wat ik uitvoer in the gym:
maandag: 1 uur bodypump (= total body) & daarna 1 uur aerobic
dinsdag: bodypump & 1 uur body combat (btje thaibo style)
woe: 1 uur fat attack & 1 uur bbbb (buik, benen, billen en nog een b uhhh borsten?)
do: 1 uur bodyshape (en ga hier nu nog 45 min. spinning achteraan doen)
vrij: 1 uur bodypump (ga hier half uurtje buik workout bij doen)
za: joggen id ochtend (ong. 45min.) en buikspieren
zo: rustdag
Hou dit wel goed vol want ik vind t echt leuk om te sporten. Paar goeie beats op mn mp3tje en lets go!
Verder... jog ik sinds 2 weken nu voor mn ontbijt in combi met buikspieren. Maar heb t daar deze week wel n btje zwaar mee want ik ben niet altijd even fit id ochtend. Ben meer een nachtuil. Dus als ik merk dat ik kruipend mn bed uitkom en botsend de badkamer instrompel... hou ik t bij 30 min. buikspieren (midden, zij & onder & the hoover). Ok... en van die 30min. zijn er 20 echt actief aangezien ik zombie stylenog btje traag ben.
Owja en ik hoor dat t helpt om met een vuilniszak (not my first choice of outfit btw) te joggen ivm vasthouden van warmte. Is dat zo of...?
Ben ik alweer bezig met een 2e voorstel voedingsschemavoor je
waarbij maaltijd 2 goedenmorgen drankje vervangen wordt door
maatlijd 4 ipv 100gr cashewnoten wordt het of 65gr of 70gr
maaltijd 4 zal dan een tafelgerecht worden
(ben er stiekem mee bezig onder het werk nu..ik ga op me kop krijgen ^^)
BTW...
als ik iemand met zulke motivatie als jou zie maakt het me onwijs blij en help ik graag...heb al een paar keer schematjes voor mensen gemaakt waar ik echt uren tijd in besteed hebt.. eindstand na 3 dagen stoppen ze ermee... Dus ik hoop dat je echt ermee doorgaat ^^
-> schat, ik ben goed in discipline en wont stop tot ik spieren zie verschijnen. En als ik ze dan eenmaal heb.... zal ik ze heeeel trots onderhouden. So dont worry.![]()
Grosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed?![]()

tjonge je hebt nu genoeg hulp zie ik.
en ik krijg ook al de schuld bij de bakker
Ja joh zo'n crash dieet werkt niet altijd, het lichaam is slim en houd vet vast als het weinig voeding krijgt en verbrand spiermassa om energie te krijgen. -> Slim?? Hmm... kweenie. Mijn lichaam was volgens mij in de veronderstelling dat ik van een cruiseship was gestuiterd... de open zee in... en op een ijsschots moest overleven tot een olietank met goddelijke gespierde piraten me zouden berij ehm bevrijden.... Die kans schatte mijn 'slimme lichaam' vrij klein en vandaar dat t denk ik besloot alle vetten maar op te slaan....
Als je al je hout (eten) in 1x op het vuur gooit dan krijg je wel een hoog vuur maar ook maar erg kort. Beter is het om elke keer een blokje hout op het vuur te gooien zodat het kacheltje blijft (vet) verbranden.
ik zie dat je maar 54 kg weegt en dat is op zich niet veel. Kan mij ook niet voorstellen dat je figuur erg slecht is. (Cute!)
Maar goed, kritisch op je zelf zijn is niet altijd verkeerd maar trek het niet te ver door.
Probeer niet te snel af te vallen (ja ik weet dat de bikini zo aan moet) maar doe het geleidelijk zodat je het ook langer vol kan houden.
En als je dan tevreden bent dan kan je gewoon iets meer gaan eten of minder bewegen om het zo te houden..
Je hebt een goede humor en een hoop zin om dit te laten slagen dus jij red het wel
Nogmaals probeer dit een paar weken want het kan zo zijn dat je de eerste week niets merkt.
Succes![]()
Grosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed?![]()

voor de kcal-tabel .
Bedankt grosjevoor de kcal-tabel .
Ja volkorenbrood komt wel gunstig uit de tabel maar kan weer een andere reactie op het lichaam hebben ,snap je wat ik bedoel en weet dus niet welke van deze twee het beste zal gaan werken om het vet% naar beneden te krijgen maar natuurlijk de spieren vast te houden
any way super bedankt voor de aanvullig![]()
als je meer advies nodig heb wil ik je heel graag helpen