XXL Nutrition

Vetverbranden zonder spiermassa verliezen

• Topic Starter Topic Starter
dat is echt onwijs fijn om te horen haha
Zoals grosje ook al zegt post nu maar eens een foto van jou
zo kunnen wij je progressie ook bij houden (ik wil dit idd wel haha)
-> Ohohhh.... uhhh.... uhhh... uhhhhhh... :o. Vooruit dan maar, but: For your eyes only... only for you... lala lalalalaaa la laaaa (liedje). Je kent die James Bond movie wel toch?

Btw de whey die je gekocht hebt bij de tuinen hoeveel heb je ervoor betaald. -> Cant remember. Volgens mij was ie tussen de 20 en 30 euro.

Trouwens wat is je Krachtraining schema..(mischien heb je die al gepost kan zijn dat ik het niet gelezen hebt)
als je die nog niet gepost heb...doe maar even kunnen we ook commentaar op geven. -> Spannend! Heb geen idee wat t precies is maar ik zal ff uitleggen wat ik uitvoer in the gym:

maandag: 1 uur bodypump (= total body) & daarna 1 uur aerobic
dinsdag: bodypump & 1 uur body combat (btje thaibo style)
woe: 1 uur fat attack & 1 uur bbbb (buik, benen, billen en nog een b uhhh borsten?)
do: 1 uur bodyshape (en ga hier nu nog 45 min. spinning achteraan doen)
vrij: 1 uur bodypump (ga hier half uurtje buik workout bij doen)
za: joggen id ochtend (ong. 45min.) en buikspieren
zo: rustdag
Hou dit wel goed vol want ik vind t echt leuk om te sporten. Paar goeie beats op mn mp3tje en lets go!

Verder... jog ik sinds 2 weken nu voor mn ontbijt in combi met buikspieren. Maar heb t daar deze week wel n btje zwaar mee want ik ben niet altijd even fit id ochtend. Ben meer een nachtuil. Dus als ik merk dat ik kruipend mn bed uitkom en botsend de badkamer instrompel... hou ik t bij 30 min. buikspieren (midden, zij & onder & the hoover). Ok... en van die 30min. zijn er 20 echt actief aangezien ik zombie style :zzz: nog btje traag ben.
Owja en ik hoor dat t helpt om met een vuilniszak (not my first choice of outfit btw) te joggen ivm vasthouden van warmte. Is dat zo of...?

Ben ik alweer bezig met een 2e voorstel voedingsschemavoor je
waarbij maaltijd 2 goedenmorgen drankje vervangen wordt door
maatlijd 4 ipv 100gr cashewnoten wordt het of 65gr of 70gr

maaltijd 4 zal dan een tafelgerecht worden

(ben er stiekem mee bezig onder het werk nu..ik ga op me kop krijgen ^^)

BTW...
als ik iemand met zulke motivatie als jou zie maakt het me onwijs blij en help ik graag...heb al een paar keer schematjes voor mensen gemaakt waar ik echt uren tijd in besteed hebt.. eindstand na 3 dagen stoppen ze ermee... Dus ik hoop dat je echt ermee doorgaat ^^
-> schat, ik ben goed in discipline en wont stop tot ik spieren zie verschijnen. En als ik ze dan eenmaal heb.... zal ik ze heeeel trots onderhouden. So dont worry. ;)

Ow over de multivits: ik heb vorige week Formula VM-75 gehaald van het merk Solgar (multiple vitamins met amino acid chelated minerals). Zijn die ok for now? Die neem ik in voor t slapen gaan. Hoorde dat je lichaam ze dan t beste opneemt.

Grosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed? :p

:D:D:D
ik zei al dat je een hoop humor had, dit bewijst het weer
Helaas met BB kan je heel je lichaam laten groeien, behalve dat ene stukje
heb dus nog genoeg ruimte boven m'n bed.
Maarrrr ik kom niets te kort hoor :p
Foto's willen we nu eenmaal gewoon allemaal graag zien

tjonge je hebt nu genoeg hulp zie ik.
en ik krijg ook al de schuld bij de bakker :D
Ja joh zo'n crash dieet werkt niet altijd, het lichaam is slim en houd vet vast als het weinig voeding krijgt en verbrand spiermassa om energie te krijgen. -> Slim?? Hmm... kweenie. Mijn lichaam was volgens mij in de veronderstelling dat ik van een cruiseship was gestuiterd... de open zee in... en op een ijsschots moest overleven tot een olietank met goddelijke gespierde piraten me zouden berij ehm bevrijden.... Die kans schatte mijn 'slimme lichaam' vrij klein en vandaar dat t denk ik besloot alle vetten maar op te slaan.... :sad:

Als je al je hout (eten) in 1x op het vuur gooit dan krijg je wel een hoog vuur maar ook maar erg kort. Beter is het om elke keer een blokje hout op het vuur te gooien zodat het kacheltje blijft (vet) verbranden.
ik zie dat je maar 54 kg weegt en dat is op zich niet veel. Kan mij ook niet voorstellen dat je figuur erg slecht is. (Cute! :kiss:)
Maar goed, kritisch op je zelf zijn is niet altijd verkeerd maar trek het niet te ver door.
Probeer niet te snel af te vallen (ja ik weet dat de bikini zo aan moet) maar doe het geleidelijk zodat je het ook langer vol kan houden.
En als je dan tevreden bent dan kan je gewoon iets meer gaan eten of minder bewegen om het zo te houden..
Je hebt een goede humor en een hoop zin om dit te laten slagen dus jij red het wel
Nogmaals probeer dit een paar weken want het kan zo zijn dat je de eerste week niets merkt.
Succes ;)

ahhh... thanx chico

Grosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed? :p

Aangezien je nogal huiverig bent voor foto's (kan ik best begrijpen trouwens)
zal ik het goede voorbeeld geven en heb ik net 2 nieuwe van mij zelf geplaatst. (kijk maar bij mijn gallerij) Begrijp mij goed, de foto's zijn niet alleen om te kijken hoe jij er uit ziet (willen we ook erg graag weten hoor) maar het is meer om na een tijd een vergelijking te kunnen maken met je begin foto. ;)

re

Ben aan het mee lezen (heb hetzelfde doel) en er staan goede ideen tussen TOPPIE ;)
Heb nog een vraag wat is beter rijst OF volkorenbrood om toe te voegen in het schema ?
Thanks alvast sunnygirl.

re

Bedankt grosje ;)voor de kcal-tabel .
Ja volkorenbrood komt wel gunstig uit de tabel maar kan weer een andere reactie op het lichaam hebben ,snap je wat ik bedoel en weet dus niet welke van deze twee het beste zal gaan werken om het vet% naar beneden te krijgen maar natuurlijk de spieren vast te houden :D
any way super bedankt voor de aanvullig :thumbs:

Bedankt grosje ;)voor de kcal-tabel .
Ja volkorenbrood komt wel gunstig uit de tabel maar kan weer een andere reactie op het lichaam hebben ,snap je wat ik bedoel en weet dus niet welke van deze twee het beste zal gaan werken om het vet% naar beneden te krijgen maar natuurlijk de spieren vast te houden :D
any way super bedankt voor de aanvullig :thumbs:

hey sunny...
beide zijn uitstekend
volkoren brood heeft een GI index van 40
en zilvervlies rijst een GI index van 50

en witte rijst een GI index van 70
(hoe lager het GI index des te minder insuline je gaat pieken)

re

Bedankt voor de goede aanvulling :)

als je meer advies nodig heb wil ik je heel graag helpen

als je meer advies nodig heb wil ik je heel graag helpen

Hallo,
Ik heb mee zitten lezen, en er stonden erg goede tips in.
Laatste tijd heb ik mijn voeding ook erg aangepast. Dit aan de hand van een voedingsboek.

Aan sakurakilla: graag zou ik je advies hierover willen of dit wel juist is.

Dit is was ik eet op een dag:
Tot 12 uur eet ik alleen fruit.
tussen 12-1 uur eet ik 2 bruine boterhammen, met kaas en groente (tomaat, komkommers).
tussen 6 en 8 uur eet ik warm dit varieert vaak (meestal surinaamse gerechten: groente, rijst en vlees of vis)

Graag hoor ik of dit wel juist is.

Grt :)

ik snap jullie reacties wel met dat eten, maar wat als je nou niet goed tegen brood kan, en geen brinta oid, weg krijgt...??? ik heb nl. ook zo'n probleem, ik weet dat ik niet in spaarstand sta, (ben ex-anorexia patiënte, na heel wat jaren anorexia)...

groetjes, en bedankt alvast.
karin

Wat bedoel je dan precies met niet goed tegen brood kunnen senorita? Iets id richting van dat je lichaam het niet goed opslaat/verteerd ofzo? Of da ge het gewoon niet lekkel vindt?

Gr

mijn lichaam verteerd het heel langzaam, en krijg er last van (heb elk type brood geprobeerd! idem met brinta)...

groetjes,
kaatje

Aha. Maareh, hoe kom je er dan eigenlijk achter wat je lichaam wel en niet goed verteerd? Ben er wel benieuwd naar!

Thanx alvast.

Gr

via ziekenhuis, heb een "fijn" onderzoek gehad...

maaruh, nou weet ik nog niet hoe ik het moet oplossen in het opzicht van trainen/afvallen/vet verliezen...

greetz.

En heeft dat iets te maken met je alvleesklier? Anders kan je van die liquidcaps halen bij de sportwinkel. Daar hebben ze caps met een stof erin die de klier stimuleert zodat je verbranding omhoog gaat. Maar, gezien je achtergrond zou ik eerst aan je huisarts wat info vragen of aan de experts in de sportwinkel voor je ze aanschaft natuurlijk.

Of what about als je brinta eet id ochtend meteen bij het opstaan (7u bijv) en dan 2 uur later 2 sneetjes volkoren brood eet (9uur). Dan heeft je lichaam wat langer de tijd om te verbranden.

Tja as you can see ben ik geen expert maar ik lees net je bericht dus ik geef ff wat opties en misschien dat je er iets mee kan.

Google anders ff op alternatieven voor volkorenbrood, raadpleeg het ziekenhuis wat ze adviseren als vervanging, of kijk hier ff onder het voedingstopic.

Good luck!

Dame,

wat u did today..goed gedaan ik ben onwijs trots op je =)

Terug
Naar boven