Fitness Seller

Vetverbranden zonder spiermassa verliezen

thats the spirit...zo hoor ik het graag
en zulke mensen als jou help ik dan onwijs graag

zou je voor mij even het formulletje uit willen rekenen... kan ik je wat advies geven hoeveel gr van iets je moet eten ongeveer

gewicht x 2 = uitkomst
uitkomst x 16 = uitkomst 2
uitkomst 2 - 400 = onderhouds gewicht

Dat had ze al gedaan... zie first page ;)

WAS:

54x2 = 108
108x16 = 1728
1728-400 = 1328

Dat had ze al gedaan... zie first page ;)

WAS:

54x2 = 108
108x16 = 1728
1728-400 = 1328

ohh hartelijk dank niet opgelet...

zodra ik thuis kom (ga nu trainen) dan kunnen we over voedingsschemapraten ga ik je wat advies geven

topic starter
weet niet wat voor werk je doet hoop dat je alles kan eten overdag

• Topic Starter Topic Starter
ohh hartelijk dank niet opgelet...

zodra ik thuis kom (ga nu trainen) dan kunnen we over voedingsschemapraten ga ik je wat advies geven

topic starter
weet niet wat voor werk je doet hoop dat je alles kan eten overdag

Kom net terug van trainen. Mn reet... Auw! But I love it... hahaha!
En drie x raden... ben ik gewoon die weegschaal vergeten. Ja ok ok, ik geef toe, was t niet helemaal vergeten want ik kwam er voorbij, dacht OWJA die weegschaal! Zag dat ik er met mn blote Wolverine voetjes op moest, herinnerde me dat ik zondag heb geexperimenteerd met bruine teennagelak -> kwam er niet helemaal uit zoals ik had gehoopt -> geen tijd om t weg te halen.... dus ik dacht ik wacht ff tot t wat minder druk is EN TOEN.... ben ik t vergeten. Vrouwen & the gym blijft een apart verhaal dus. :rolleyes:

Ik werk gewoon full time en t is nogal formeel allemaal. Heb wel n koelkast op werk maar dan houdt t op dus als t kan, graag niet te ingewikkeld. Maar om het dan een beeeeeeeetje ingewikkeld te maken: ik eet alleen vis & kip, geen andere animals. Verder, lust ik alles!

Hey echt super van je dat je een schema voor me wil maken! Mucho thanx alvast.

:-*

Kom net terug van trainen. Mn reet... Auw! But I love it... hahaha!
En drie x raden... ben ik gewoon die weegschaal vergeten. Ja ok ok, ik geef toe, was t niet helemaal vergeten want ik kwam er voorbij, dacht OWJA die weegschaal! Zag dat ik er met mn blote Wolverine voetjes op moest, herinnerde me dat ik zondag heb geexperimenteerd met bruine teennagelak -> kwam er niet helemaal uit zoals ik had gehoopt -> geen tijd om t weg te halen.... dus ik dacht ik wacht ff tot t wat minder druk is EN TOEN.... ben ik t vergeten. Vrouwen & the gym blijft een apart verhaal dus. :rolleyes:

Ik werk gewoon full time en t is nogal formeel allemaal. Heb wel n koelkast op werk maar dan houdt t op dus als t kan, graag niet te ingewikkeld. Maar om het dan een beeeeeeeetje ingewikkeld te maken: ik eet alleen vis & kip, geen andere animals. Verder, lust ik alles!

Hey echt super van je dat je een schema voor me wil maken! Mucho thanx alvast.

:-*

jah dame.. ik ben nu al langer dan een uur bezig met je voedingsschemainmiddels al 3 a4tjes getype met uitleg en al...zodra hij klaar is post ik hem meteen

oki klaar hier komt het

-----------------------------------

Jou Macro’s

1328+225=1553 (+ 50 a 75kcal extra voor speling)

Je bent 54 kilo. Per kilo zul je 2.3gram proteine eten
54x2.3=124.2gr proteine

124.2gr staat gelijk aan 496.8
1428-496.8=931.20 kcal blijft over voor koolhydraten en vet

Rest van je voiding zal voor 45% uit koolhydraten bestaan en 20% uit vet
Macro’s zijn dan
20% vet - 35% proteine – 45gr koolhydraten

45% van 931.20 = 419.04 kcal staat gelijk aan 104.76gr koolhydraten
931.2-419.04=512.46 kcal staat gelijk aan 56.9gr vet

Je hebt nu dus
Proteine : 124.2gr
Koolhydraten: 104.76gr
Vet : 56.9

Je PWO (post workout, shake na je training) zal bestaan uit 20gr proteine

Proteine 124.2-20=104.2
(vergeet niet de 20gr proteine neem je in na de training de kcal ervan tel je gewoon mee)

Macro’s van deze voedingsschemazullen dan zijn

104.20gr proteine gedeelt over 5 maaltijden = 20.84gr (20gr proteine extra als pwo)
56.9gr vet verdeelt over 5 maaltijden = 11.38gr

Je zult dus b ij elke maaltijd minimal 20.84gr proteine en 11.38gr vet binnen moeten krijgen.

Bij koolhydraten is het anders.
Totale dagelijkse behoefte koolydraten is 104.20gr daarvan zul je 25% in de ochtend eten

25% van 104.20=26.05gr in de ochtend blijft 78.15gr over

Voedings behoeftes in de ochtend
Proteine: 20.84gr (afgerond 20gr)
Koolhydraten : 26.05gr (afgerond 26gr)
Vet : 11.38gr (afgerond 11gr)

Bij maaltijd 5 (laaste maaltijd) eet je geen koolhydraten
Dus heb je maaltijd 2,3,4 om koolydraten tee ten

78.15/4= 19.5375

Voedingbehoeftes maaltijd 2,3,4
Proteine : 20.84gr (afgerond 20gr)
Koolhydraten : 19.53gr (afgerond 19gr)
Vet : 11.38 (afgerond 11gr)

Voedingsbehoeftes maaltijd 5
Proteine : 20.84gr (afgerond 20gr)
Koolhydraten : 0
Vet : 11.38gr (afgerond 11gr)

Waarom rond ik alles af naar beneden?
Omdat bij maaltijd 5 bijna nooit gaat lukken om 0 kcal naar binnen te krijgen
Zal altijd een gram of 5 of zelf meer naar binnen komen
Door alles naar beneden afteronden maak je speling voor wat extra koolhydraten.

Ok nu we je voedingspatroon hebben vastgesteld hoe ziet je voedingscheme eruit (phew nu komt het moeilijkste… ben met dit gedeelte al bijna 45 min bezig geweest)

Voedingschema

V=vet
P=proteine
K=koolhydraten

Maaltijd 1: (ochtend)

200 ml Halfe volle melk
3gr v – 6.8gr p – 9.6gr k
25 gr brinta (klinkt weinig maar is veel met je halfe volel melk)
0.5gr v – 2.8gr p - 16.3gr k
1 schep eiwit proteine (ik weet niet welke jij hebt maar is meestal 20 a 23gr)
20gr proteine = 80kcal ( dit is een schatting want er zal nog wat vet of kh bij zitten)

Totaal
Vet : 3.5gr = 31.5 kcal
Proteine : 29.6gr = 118.4kcal
Koolhydraten : 25.9gr = 103.6kcal

Totaal kcal maaltijd 1: 253.5
(zoals je gemerkt heb weinig vet.. die ga je met je avond maaltijd compenseren)

Maaltijd 2 (voor de lunch)

Campina goedemorgen drink 250ml (yup de helft)
2gr v – 7.5gr p - 29k
100gr kipfilet
0.9gr v – 22.8gr p – 0k
1 eetlepel lijnzaad olie (heel erg bitter BUT U NEED THE FATS)
Ongeveer 10gr vet

Totaal
Vet : 12.9gr = 116.1 kcal
Proteine : 30.3gr = 121.2 kcal
Koolhydraten : 29gr = 116 kcal

Totaal kcal maaltijd 2: 353.3kcal

Maaltijd 3 (lunch)

60gr volkoren brood (staat gelijk aan ongeveer 2.5 sneetjes brood)
1.6gr v – 5gr p – 26.1gr k
110gr kipfilet
1gr v – 25.1gr p – 0gr k

Totaal
Vet : 2.6gr = 23.4kcal
Proteine : 30.1gr = 120.4kcal
Koolhydraten : 25.1gr = 100.4kcal

Totaal kcal maaltijd 3: 244.2kcal
(hierbij nogmaals spaar je de vet op voor je laaste maaltijd)

Maaltijd 4 ( na middag)

100gr cashuwnoten
46.5gr v - 18.5p – 22.5gr k
418.5 – 74 -
Totaal kcal maaltijd 4: 582.5
(cashuwnoten bestaan voornamelijk uit onverzadig vetten, die heb je nodig!!)
Totaal kcal ingenomen tot maaltijd 4: 1433.5kcal

Maaltijd 5 (laaste maatlijd)

100gr zalm
11.2gr v – 25gr p – 0gr k

Totaal kcal maaltijd 5: 200.8kcal

PWO (na je maaltijd ik weet niet wanneer je traint)
20gr proteine
20gr dextrose (als je die niet hebt 1 banaan of 1 sinasappel)
Totaal 80kcal

Totaal gegeten kcal over de gehele dag: 1714.3kcal

Je vraag nu waarom zoveel??
Alle eiwitten uit graanproducten/groente producten tellen NIET mee

Ik zie geen rijst/groente etc

Ja dat klopt maaltijd 4 (na middag) kan vervangen worden met maaltijden zoals rijst, aardappels, pasta etc. Moet nog een variatie maken voor maaltijd 4. Maar dat post ik morgen ben al bijna 2 uur met je schema bezig

Overal

Basis sups die ik jou aanraad. Zoiezo een whey, Visolie capsules, Multivitamine

Is dit prijzig
Ja het is behoorlijk prijzig voor de supplementen. Het is niet nodig maar zeker wel aanteraden

Wat kun je me nogmeer meegeven
Nou dame als u mij echt kan bewijzen dat u hiervoor wilt gaan stuur mij een pm dan help ik je goedkoop aan de supplementen komen

Ben u nog niet iets vergeten te melden
Ja ik heb het gevoel van wel..maar val half in slaap … als je iets niet snap vraag het meteen

extra
maaltijd 2 kan vervangen worden met maaltijd 4. in de plaats van maaltijd 4 komt dan een tafelgerecht met groentje..
zal morgen wat variaties posten

Laatst bewerkt:
Cashewnoten, 100 gram...dat is echt heel veel! En je geeft ook niet aan of het gebrande of ongebrande moeten zijn. Cashewnoten zitten echt bomvol met zetmeel(suikers), ze kan dan beter andere ongebrande noten eten, daar zit sowieso meer voedingswaarde in. Vele mensen komen juist aan of vallen niet af van cashews..of gewoon te veel noten.

En vind haar laatste maaltijd, 100 gram zalm ook niet bar veel. Maar goed, wie weet werkt het voor jou. :)

Ik neem aan dat ze na een paar dagen wel weer groente gaat eten? Dat is wel belangrijk..niet echt gezond anders. Ik heb het zelf ook ervaren hoe dat is, multivitamine is geen vervanging.

@Sakurakiller; don't get me wrong...ben je niet aan het afkraken, dit is uit mijn mening over je schema.

In iedere geval, wat een luxe dat Sakurakiller een heel schema voor je uitpuzzelt ;)

Cashewnoten, 100 gram...dat is echt heel veel! En je geeft ook niet aan of het gebrande of ongebrande moeten zijn. Cashewnoten zitten echt bomvol met zetmeel(suikers), ze kan dan beter andere ongebrande noten eten, daar zit sowieso meer voedingswaarde in. Vele mensen komen juist aan of vallen niet af van cashews..of gewoon te veel noten.

En vind haar laatste maaltijd, 100 gram zalm ook niet bar veel. Maar goed, wie weet werkt het voor jou. :)

Ik neem aan dat ze na een paar dagen wel weer groente gaat eten? Dat is wel belangrijk..niet echt gezond anders. Ik heb het zelf ook ervaren hoe dat is, multivitamine is geen vervanging.

@Sakurakiller; don't get me wrong...ben je niet aan het afkraken, dit is uit mijn mening over je schema.

In iedere geval, wat een luxe dat Sakurakiller een heel schema voor je uitpuzzelt ;)

Ik zou voor ongezoute, ongebrande (niet geroosterd) amandelen gaan, deze bevatten ook nog eens veel magnesium, wat je helpt bij de spieropbouw.

cashewonten koop je vaak (bij de AH) in een pak van 330gr of 150gr.. 100gr cashewnoten komt overheen met een handvol cashewnoten. Bovendien bevat het GEEN suikers en 7.5gr vezels per 100gr

dat is maatlijd 4. Groente zal ze zeker eten door maatlijd 4 te vervangen. met een rijst/aardappel/pasta etc gerecht die moet ik nog uitpuzzelen

100gr zalm voor het slapen gaan is met haar huidige stats meer dan genoeg. Veel mensen zouden zeggen magere kwark voor het slapen. Dat is ook goed maar bevat tog wat kh. Zalm eet ze in de avond vanwegen de vetten

Idd my excusses dat ik niet vermeld hebt wat voor noten. Idd ONGEZOUTEN cashuwnoten. Cashewnoten bevat van bijna alle noten het mist onverzadig vet en het hoogst koolhydraten gehaalte. Andere alternatieven zijn amandelen, pinda's en pecanoten.

Bij maaltijd 2 heb ik gekozen voor goedenmorgen drankje omdat ik niet weet hoe flexible je kan zijn aan het werk. Als je flexible genoeg bent dan ga ik het veranderen

cashewonten koop je vaak (bij de AH) in een pak van 330gr of 150gr.. 100gr cashewnoten komt overheen met een handvol cashewnoten. Bovendien bevat het GEEN suikers en 7.5gr vezels per 100gr

dat is maatlijd 4. Groente zal ze zeker eten door maatlijd 4 te vervangen. met een rijst/aardappel/pasta etc gerecht die moet ik nog uitpuzzelen

100gr zalm voor het slapen gaan is met haar huidige stats meer dan genoeg. Veel mensen zouden zeggen magere kwark voor het slapen. Dat is ook goed maar bevat tog wat kh. Zalm eet ze in de avond vanwegen de vetten

Idd my excusses dat ik niet vermeld hebt wat voor noten. Idd ONGEZOUTEN cashuwnoten. Cashewnoten bevat van bijna alle noten het mist onverzadig vet en het hoogst koolhydraten gehaalte. Andere alternatieven zijn amandelen, pinda's en pecanoten.

Bij maaltijd 2 heb ik gekozen voor goedenmorgen drankje omdat ik niet weet hoe flexible je kan zijn aan het werk. Als je flexible genoeg bent dan ga ik het veranderen

Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen dat je vergeten bent gezouten/ongezouten neer te zetten..je was best laat begonnen met haar schema haha :). Kan gebeuren, maar wel belangrijk punt.

Zoals ik al zei, cashews bevatten heel veel zetmeel, en zetmeel = suiker...
Hoe kunnen cashews anders aan veel kh's komen. Cashews zijn echt niet de beste noten die er zijn..wel weer beter dan pinda's.

Ik dacht even dat maaltijd 5, haar avondeten was, vandaar dat ik het weinig vond. Maar snap nu dat dit haar maaltijd moet zijn voor het slapen.

Zoals ik al zei, cashews bevatten heel veel zetmeel, en zetmeel = suiker...
Hoe kunnen cashews anders aan veel kh's komen. Cashews zijn echt niet de beste noten die er zijn..wel weer beter dan pinda's.

Ik dacht even dat maaltijd 5, haar avondeten was, vandaar dat ik het weinig vond. Maar snap nu dat dit haar maaltijd moet zijn voor het slapen.

ongezouten pindas bevatten per 100gr 49.5gr vet, 26gr proteine, 8.5gr kh, 3.5gr suikers staat gelijk aan 583.5 kcal

cashewnoten bevatten per 100gr 46.5gr vet 18.5g proteine 22.5gr kh 0 suikers
staat gelijk aan 582.5 kcal

Beide cashewnoten en pinda's zijn goed, tevens zijn amandelen en pecanoten ook goed

Zetmeelrijke voedingsmiddelen als aardappelen,noten, peulenvruchten hebben ten onrechte de naam van dikmakers. Ze zijn namelijk vrijwel caloriearm; het zijn de romige en vette sauzen waarmee ze vaak gepaard gaan die de naam van dikmaker verdienen

Laatst bewerkt:
tjonge je hebt nu genoeg hulp zie ik.
en ik krijg ook al de schuld bij de bakker :D
Ja joh zo'n crash dieet werkt niet altijd, het lichaam is slim en houd vet vast als het weinig voeding krijgt en verbrand spiermassa om energie te krijgen. Precies wat jij niet wil (deze dieet fout wordt vaak gemaakt)
Je ziet je kan echt nog aardig wat eten zo zonder dat je gelijk op Erica Terpstra gaat lijken.
Het is de bedoeling dat je de maaltijden over de dag verdeeld.
je lichaam is net een kacheltje en je moet zorgen dat het de hele dag door brand.
Als je al je hout (eten) in 1x op het vuur gooit dan krijg je wel een hoog vuur maar ook maar erg kort. Beter is het om elke keer een blokje hout op het vuur te gooien zodat het kacheltje blijft (vet) verbranden.
ik zie dat je maar 54 kg weegt en dat is op zich niet veel. Kan mij ook niet voorstellen dat je figuur erg slecht is. Maar goed, kritisch op je zelf zijn is niet altijd verkeerd maar trek het niet te ver door.
Probeer niet te snel af te vallen (ja ik weet dat de bikini zo aan moet) maar doe het geleidelijk zodat je het ook langer vol kan houden.
En als je dan tevreden bent dan kan je gewoon iets meer gaan eten of minder bewegen om het zo te houden..
Je hebt een goede humor en een hoop zin om dit te laten slagen dus jij red het wel
Nogmaals probeer dit een paar weken want het kan zo zijn dat je de eerste week niets merkt.
Succes ;)

Laatst bewerkt:
echt mooi verteld grosje thank you ^^

inderdaad precies hoe grosje het zegt.. je lichaam heeft minimaal 4 weken de tijd nodig om te wennen aan een nieuwe eetpatroon

First of all:

Sjakiekiller, ik heb iets voor je....... kom maar ff dichterbij.....

SSSSSSSSSSMMMMMMMMMMMMMMMMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt super van je dat je een schema met uitgebreide hebt uitleg gemaakt. Moi is er heel erg happy mee! Woohoooo lets get this party started :meal: !!

Heb vanochtend al de 200ml op met brinta & eiwitjes (super whey protein van Precision Engineered, de Tuinen). Mn whey is natuurlijk chocolate smaak en ja hoor tastes good met brinta.
In mn pauze nog ff de stad in voor de rest vd ingredienten. De kassiere zal zich wel denken dat ik ineens een familie lintwormen op vakantie heb.

Btje late reactie maar ik heb een btje relatieproblemen met mn pc gehad. You know, the usual: Hij doet niet wat ik wil... terwijl ik toch echt niet veel vraag. Owwww... if only I could:whip: the b*tch!!! Grrrrr!

En tja, as de meeste females geldt ook bij mij: als we iets willen gaan we niet naar bed voor we ut veur elkoar hebben. Dus, lag ik gisternacht nog te prutsen op mn telefoon. Eindelijk ingelogd en probeerde een post te typen op zo'n minitoetsenbordje (wat zogenaamd handig hoort te zijn, NOT!), kramp in mn vingers kreeg ik ervan. Vingeroefeningen @ night ok.... maar op zo'n manier...... Teleurstellend, laten we t daar even op houden.
En elke keer als ik drukte op antwoord verwerken kreeg ik een foutmelding... Why??? Ja irritant gewoon aangezien jullie inmiddels vast gemerkt hebben hoe kort en bondig ik van nature ben. En als ik mn verhaal dan met kromme vingers midden in de nacht wil posten... dan moet dat gewoon kunnen. Snif.... toen veel te laat maar in slaap gevallen. Nu btje gaar :yawn: dus. Ik zal niet onnodig lang in de stad blijven hangen strax, voordat ik spontaan uitgenodigd word om in een wit kleed auditie te doen voor de hoofdrol in The Opera....
Oh the drama.... Hahaha!

Maareh honeys, echt super bedankt voor jullie reacties en adviezen. Kan er echt wat mee en die six pack is on its way! Yeah!

En Sjakiekiller: Jouw stuur ik in ieder geval een nice picture als die pack doorkomt ;)

Besitos!

Hee we willen allemaal die pictures zien hoor :D
Is trouwens ook een goed idee om nu wat foto's te maken en over een tijdje weer wat foto's zodat je makkelijk een vergelijk hebt.
En ik bedoel niet dat je die met ons moet delen maar dat is echt voor je zelf.

First of all:

Sjakiekiller, ik heb iets voor je....... kom maar ff dichterbij.....

SSSSSSSSSSMMMMMMMMMMMMMMMMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt super van je dat je een schema met uitgebreide hebt uitleg gemaakt. Moi is er heel erg happy mee! Woohoooo lets get this party started :meal: !!

Heb vanochtend al de 200ml op met brinta & eiwitjes (super whey protein van Precision Engineered, de Tuinen). Mn whey is natuurlijk chocolate smaak en ja hoor tastes good met brinta.
In mn pauze nog ff de stad in voor de rest vd ingredienten. De kassiere zal zich wel denken dat ik ineens een familie lintwormen op vakantie heb.

Btje late reactie maar ik heb een btje relatieproblemen met mn pc gehad. You know, the usual: Hij doet niet wat ik wil... terwijl ik toch echt niet veel vraag. Owwww... if only I could:whip: the b*tch!!! Grrrrr!

En tja, as de meeste females geldt ook bij mij: als we iets willen gaan we niet naar bed voor we ut veur elkoar hebben. Dus, lag ik gisternacht nog te prutsen op mn telefoon. Eindelijk ingelogd en probeerde een post te typen op zo'n minitoetsenbordje (wat zogenaamd handig hoort te zijn, NOT!), kramp in mn vingers kreeg ik ervan. Vingeroefeningen @ night ok.... maar op zo'n manier...... Teleurstellend, laten we t daar even op houden.
En elke keer als ik drukte op antwoord verwerken kreeg ik een foutmelding... Why??? Ja irritant gewoon aangezien jullie inmiddels vast gemerkt hebben hoe kort en bondig ik van nature ben. En als ik mn verhaal dan met kromme vingers midden in de nacht wil posten... dan moet dat gewoon kunnen. Snif.... toen veel te laat maar in slaap gevallen. Nu btje gaar :yawn: dus. Ik zal niet onnodig lang in de stad blijven hangen strax, voordat ik spontaan uitgenodigd word om in een wit kleed auditie te doen voor de hoofdrol in The Opera....
Oh the drama.... Hahaha!

Maareh honeys, echt super bedankt voor jullie reacties en adviezen. Kan er echt wat mee en die six pack is on its way! Yeah!

En Sjakiekiller: Jouw stuur ik in ieder geval een nice picture als die pack doorkomt ;)

Besitos!

dat is echt onwijs fijn om te horen haha
Zoals grosje ook al zegt post nu maar eens een foto van jou
zo kunnen wij je progressie ook bij houden (ik wil dit idd wel haha)

Btw de whey die je gekocht hebt bij de tuinen hoeveel heb je ervoor betaald.

Trouwens wat is je Krachtraining schema..(mischien heb je die al gepost kan zijn dat ik het niet gelezen hebt)
als je die nog niet gepost heb...doe maar even kunnen we ook commentaar op geven

Verder...

Ben ik alweer bezig met een 2e voorstel voedingsschemavoor je
waarbij maaltijd 2 goedenmorgen drankje vervangen wordt door
maatlijd 4 ipv 100gr cashewnoten wordt het of 65gr of 70gr

maaltijd 4 zal dan een tafelgerecht worden

(ben er stiekem mee bezig onder het werk nu..ik ga op me kop krijgen ^^)

BTW...
als ik iemand met zulke motivatie als jou zie maakt het me onwijs blij en help ik graag...heb al een paar keer schematjes voor mensen gemaakt waar ik echt uren tijd in besteed hebt.. eindstand na 3 dagen stoppen ze ermee... Dus ik hoop dat je echt ermee doorgaat ^^

ok variatie 2

Voedingschema Variatie 2

V=vet
P=proteine
K=koolhydraten

Maaltijd 1:

200 ml Halfe volle melk
20gr proteine = 80kcal ( dit is een schatting want er zal nog wat vet of kh bij zitten)

Totaal

Maaltijd 2

75gr cashewnoten
34.9gr v – 13.9gr p – 16.9gr kh

Totaal
Vet : 34.9= 314.1kcal
Proteine : 13.9 = 55.6 kcal
Koolhydraten : 16.9gr = 67.6 kcal

Totaal kcal maaltijd 2: 437.2kcal

Maaltijd 3

60gr volkoren brood (staat gelijk aan ongeveer 2.5 sneetjes brood)
1.6gr v – 5gr p – 26.1gr k
110gr kipfilet
1gr v – 25.1gr p – 0gr k

Totaal
Vet : 2.6gr = 23.4kcal
Proteine : 30.1gr = 120.4kcal
Koolhydraten : 25.1gr = 100.4kcal

Totaal kcal maaltijd 3: 244.2kcal
(hierbij nogmaals spaar je de vet op voor je laaste maaltijd)

Maaltijd 4 Variatie 1

75gr rijst
0.2gr v – 1.9gr p – 15gr kh
80gr ananas schijfjes
0.2gr v – 0.4gr p – 10.8gr kh
100gr kipfilet
0.9gr v – 22.8gr – 0gr kh
150gr groente naar keuze
Wordt niet meegeteld

Totaal
Vet: 1.3gr = 11.7kcal
Proteine: 25.1gr = 100.4kcal
Koolhydraten : 25.8gr = 103.2kcal
Totaal kcal maaltijd 4 (variatie 1): 215.30kcal

Variatie 2

150gr aardappels
0.2gr v- 3gr p – 25.5gr kh
100gr kipfilet
150gr groente naar keuze

Totaal
Vet: 1.1gr = 9.9kcal
Proteine : 25.8gr = 103.2kcal
Koolhydraten : 25.5gr = 102

Totaal kcal maatlijd 4 (variatie 2): 214.9kcal

Variatie 3
50gr VOLKOREN pasta
1.3gr v – 6gr p – 32.5gr kh
100gr kipfilet

Totaal
Vet: 2.2gr = 19.8kcal
Proteine : 28.8gr = 115.2
Koolhydraten: 32.5gr = 130

Totaal kcal maaltijd 4 (variatie 3): 265kcal

*Extra
Je kan alle groenten eten wat je wilt het liefst in een portie van 150gr. Mijn voorkeur gaat het liefst naar groene groente (brocolli bijv) probeer zo min mogelijk wortels te eten. Je kunt saucejes maken voor je gerechten let wel op het liefst zo calorie arm mogelijk. En als je het kunt betalen http://www.waldenfarms.com/ die hebben saucejes die calorie vrij zijn (niet via die website kopen!!) Tevens kun je hier je eigen variatie samenstellen maar hou het aub op je macro’s

100gr zalm

(als dit je laatste maaltijd is na het trainen voor het slapen kun je er nog 50gr aardappels bij eten. Alleen als het je maaltijd na je training voor het slapen is!!! =)

PWO (na je maaltijd ik weet niet wanneer je traint)
20gr proteine
20gr dextrose (als je die niet hebt 1 banaan of 1 sinasappel)
Totaal 80kcal

Laatst bewerkt:
nou, nu kan het niet meer mis gaan met alle hulp die je hebt. Heel veel succes met het behalen van je doelen

Maaltijd 1: (ochtend) -> als ik 's ochtends ga joggen, deze maaltijd dan ervoor of erna eten?
200 ml Halfe volle melk
Totaal

Maaltijd 2 -> Campina goeiiiijuh smorguhs: Lekkel, maar mag ook iets anders zijn, redelijk flexibel....

100gr zalm
PWO (na je maaltijd ik weet niet wanneer je traint) -> ik begin altijd om 19 uur met trainen.
20gr proteine
20gr dextrose (als je die niet hebt 1 banaan of 1 sinasappel) -> heb ik wel, maar lig ik dan niet te stuiteren in mn bedje? Geeft energie toch?
Totaal 80kcal
Totaal gegeten kcal over de gehele dag: 1714.3kcal
Je vraag nu waarom zoveel?? -> Waarom? Waarom zijn sommige ...... krom?!?!? uhhhh, nee niet echt dus. Hou van eten! :D

Alle eiwitten uit graanproducten/groente producten tellen NIET mee
Ik zie geen rijst/groente etc
Ja dat klopt maaltijd 4 (na middag) kan vervangen worden met maaltijden zoals rijst, aardappels, pasta etc. Moet nog een variatie maken voor maaltijd 4. Maar dat post ik morgen ben al bijna 2 uur met je schema bezig -> :kiss:

Overal
Basis sups die ik jou aanraad. Zoiezo een whey, Visolie capsules, Multivitamine
Is dit prijzig
Ja het is behoorlijk prijzig voor de supplementen. Het is niet nodig maar zeker wel aanteraden -> Sir yes Sir!

Wat kun je me nogmeer meegeven
Nou dame als u mij echt kan bewijzen dat u hiervoor wilt gaan stuur mij een pm dan help ik je goedkoop aan de supplementen komen -> Zekerssss dat ik er voor wil gaan! Maareh, pm = ? Ik ga raden: Post Mus? Post mail? Porno materiaal? Porno mand misschien?

Ow en die 20gr proteine na mn training. Ik train om 19 uur en meestal tot 21 dus ben dan 21.15 thuis. Is dat niet te laat om nog n shakey te nemen? Gewoon met water? En ik probeer er meestal rond 23u in te kruipen, vlak daarvoor dus nog ff zalm eten?
Weet iemand trouwens hoe lang whey houdbaar is na openen?

Ow en die 20gr proteine na mn training. Ik train om 19 uur en meestal tot 21 dus ben dan 21.15 thuis. Is dat niet te laat om nog n shakey te nemen? Gewoon met water? En ik probeer er meestal rond 23u in te kruipen, vlak daarvoor dus nog ff zalm eten?
Weet iemand trouwens hoe lang whey houdbaar is na openen?

jaaah mevrouwtje ik heb alweer een 2e variatie schema bovenaan gepost hoor goed kijken :D
PM = Personal message.. had je niet gedacht he

Whey is houdbaar tot...zie datum op verpakking ^^

vruchten/sinasappels/banaan bevatten snelle koolhydraten die door het lichaam snel worden opgenomen
aangezien je na je training je glucose vooraard (vergeet dat woord nu even) weer moet hervullen
heb je wat snelle carbs nodig dus dextrose/sinasappel/banaan is ideaal

als je om 19.00 uur train dan train je na maaltijd 4
dus voor het slapen je zalm met 50gr aardappels eten (rijst mag ook pasta mag ook maar dan geld weer een andere gewicht ervoor)

umss wat nog meer ben ik vergeten

ojah ik weet het al zodra je klaar met trainen bent
neem dan meteen je shakeje met je dextrose in (het liefst binnen 15 min na het training)

dan ga je naar huis (neem ik aan, niet te lang op straat rondhangen ^^)
45min nadat je je shake genomen hebt eet je je maaltijd..

ik wacht dan zelf nog even een uurtje en dan ga ik slapen

ojah...neem je shake altijd met water het liefst.. melk vertraagt het opname een beetje

Hee we willen allemaal die pictures zien hoor :D
Is trouwens ook een goed idee om nu wat foto's te maken en over een tijdje weer wat foto's zodat je makkelijk een vergelijk hebt.
En ik bedoel niet dat je die met ons moet delen maar dat is echt voor je zelf.

Grosje grosje grosjuuuuuuuh toch... hahahaha! So its been a while huh? Heb je wel genoeg ruimte dan boven je bed? :p

Terug
Naar boven