Fitness Seller

Vetverbranding!

Volkan20

Novice
Waardering
0
hoi,

ik zit met een probleem ben 1.90 en 90 kilo maar heb veel vet om mijn middel en buik.

Dus ik vraag me nu af wat is beter? eerst die vetten helemaal wegtrainen en dan gaan trainen met shakes en creatine of gewoon doorgaan met die vet?
Kheb namelijk wel veel vet op mijn buik en zijkanten. Duus wat is het beste gewoon zo doorgaan of echt gewoon die vetaftrainen en dan opnieuw beginnen?

Eerst enkele weken cardio en op je voeding letten. Daarna ook geleidelijk wat krachttraining bij doen (en dat doe je niet met "shakes en creatine" maar met gewichten).

...
Dus ik vraag me nu af wat is beter? eerst die vetten helemaal wegtrainen en dan gaan trainen met shakes en creatine of gewoon doorgaan met die vet?
...

De vraag is meer: wat wil je? Als je vooral het vet kwijt wil moet je op energieverbruik trainen, en eten onder je verbruik. Als je onder je verbruik eet zal je weing spiergroei hebben.

Als je vooral spiergroei wil moet je krachttrainen, en eten op of boven je verbruik. Eet je boven je verbruik, dan zal je geen vet kwijtraken.

Logisch eigenlijk.

iemand enig idee hoe je vet gehalte omlaag gaat en hoe je dat meet

iemand enig idee hoe je vet gehalte omlaag gaat en hoe je dat meet

vetgehalte gaat omlaag door vet te verbranden, het liefst zonder verlies van spiermassa (dat heet hier "cutten". Cutten doe je door cardio oefenigen te doen (lopen, fietsen, roeien...). Dat zijn oefeningen die je lang kunt uithouden zonder buiten adem te geraken. Een andere manier is HIIT (interval training).

Vetgehalte kun je het best meten met een huidplooimeter, maar er zijn ook weegschalen die je een idee geven (hoewel veel vragen zijn bij de betrouwbaarheid ervan).

oke thanks voor de snelle response
ik train al een half jaartje niet intensief ofzo zoals de meeste dat hiero doen maar gewoon rustig, maar mijn buikspieren zie je alleen de bovenkant van de spier dus niet de onderkant ook is mijn rechterbovenhelft van mijn buikspieren
meer getraind enig idee hoe dat kan want de oefeningen doe ik gewoon goed
thanks

Terug
Naar boven