MuscleMeat

Vetverbranding

BaySan

Novice
Waardering
0
Hey Ik ben nieuw hier op dit forum en heb een vraagje.:)
Wat is een goede vetverbrander?
Ik let momenteel goed op mijn voeding en train elke dag mijn buikspieren maar er gaat geen enkel cmtje af en die lelijke vetkwab werkt op mijn zenuwen kan iemand me helpen aub?
bedank alvast:cool:

cardio..

Als noob:
kcal voor onderhoud uitrekenen en je er aan houden. Verder alles middels KT en cardio verbranden. Die kwab zal als laatste weggaan, das First-On Last-Off vet (genetisch bepaald).
Abs trainen om van buikvet af te komen is een fabeltje heb ik me laten vertellen.

Als noob:
kcal voor onderhoud uitrekenen en je er aan houden. Verder alles middels KT en cardio verbranden. Die kwab zal als laatste weggaan, das First-On Last-Off vet (genetisch bepaald).
Abs trainen om van buikvet af te komen is een fabeltje heb ik me laten vertellen.

klopt.. kijk m'n stats en die van mij zit er ook nog heel trots op zichzelf te wezen dat ie er nog is.. Grom:mad:

Stickies lezen en streng zijn voor jezelf mbt eten en training.

fietsen, zwemmen, rennen, crosstrainer, roeien, etc.

Hartslag: 220 min je leeftijd. Hier 65% van nemen. Deze hartslag dien je aan te houden als je je spiermassa zoveel mogelijk wilt behouden. Interesseert spiermassa je niet zoveel dan is het uiteraard logisch dat je je hartslag verhoogd.

30-45 min is prima

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties.
Helpen vetverbranders dan niet?

vetverbranders die nu vrij verkoopbaar zijn helpen geen ****.. Tsjah, zit veel op de weg en na een dag van 14 uur naar huis rijden om ff helder te blijven.. Meer niet..

Vroegah zat er ephidrine in.. Dat werkt wel enigzins icm juiste training en voeding..

Vetverbranders zoals Hydroxycut en Venom geven me wel extra energie, maar dat is vooral mentaal. Ik heb er voornamelijk profijt van op mijn werk. De beste fatburners heten Voeding en Training.

Terug
Naar boven