Hallo 

Ik zit namelijk met een probleempje.
Ongeveer een jaartje geleden begon ik echt interesse te krijgen in alle dingen die te maken hebben met spieren opbouwen.Ik zoek en lees er ook heel veel over op internet maar het lukt me helaas niet om spieren te krijgen.Ik ben een meisje van 20, 1,73 cm lang en ik weeg 88(licht overgewicht),ik zie er niet dik uit maar stevig gebouwd.Mijn doel is niet echt slank zijn maar een mooi lijf met rondingen en wat spieren.
mijn huisarts wou zelfs niet geloven dat ik 88 kilo woog dus vroeg hij of ik eens op de weegschaal ging staan.
Mijn voeding bestaat vooral uit eiwitrijke dingen voorbeeld
ontbijt : kwark met muesli,sinaasappel,thee of ei,yoghurt en brood
lunch : bruin brood,pindakaas,fruit of groenten
diner ; meestal kip met groenten in de wok
tssndr : fruit,droog koekje,nootjes
maar af en toe laat ik me wel eens gaan
Ben nu al 3 weken bezig met fitness (daarvoor deed ik het altijd thuis maar het werd saai )ik probeer 5 x per week ongeveer 2 uurtjes
ma : benen,billen,buik
di : armen,rug,schouders
wo : benen,billen,buik
do:armen,rug,buik
vr : benen billen buik
Elke week probeer ik iets zwaarder te heffen,na elke krachttraining nog 20 - 30 cardio
maar ik val gene gram af of ik zie niks van spieren.
Ik heb al bijna alles op deze site gelezen en ik weet niet wat ik nog meer kan doen
kan iemand met ervaring mij helpen?ik ben echt in de war soms wordt het me teveel

Groetjes Denise

Ik zit namelijk met een probleempje.
Ongeveer een jaartje geleden begon ik echt interesse te krijgen in alle dingen die te maken hebben met spieren opbouwen.Ik zoek en lees er ook heel veel over op internet maar het lukt me helaas niet om spieren te krijgen.Ik ben een meisje van 20, 1,73 cm lang en ik weeg 88(licht overgewicht),ik zie er niet dik uit maar stevig gebouwd.Mijn doel is niet echt slank zijn maar een mooi lijf met rondingen en wat spieren.
mijn huisarts wou zelfs niet geloven dat ik 88 kilo woog dus vroeg hij of ik eens op de weegschaal ging staan.
Mijn voeding bestaat vooral uit eiwitrijke dingen voorbeeld
ontbijt : kwark met muesli,sinaasappel,thee of ei,yoghurt en brood
lunch : bruin brood,pindakaas,fruit of groenten
diner ; meestal kip met groenten in de wok
tssndr : fruit,droog koekje,nootjes
maar af en toe laat ik me wel eens gaan
Ben nu al 3 weken bezig met fitness (daarvoor deed ik het altijd thuis maar het werd saai )ik probeer 5 x per week ongeveer 2 uurtjes
ma : benen,billen,buik
di : armen,rug,schouders
wo : benen,billen,buik
do:armen,rug,buik
vr : benen billen buik
Elke week probeer ik iets zwaarder te heffen,na elke krachttraining nog 20 - 30 cardio
maar ik val gene gram af of ik zie niks van spieren.
Ik heb al bijna alles op deze site gelezen en ik weet niet wat ik nog meer kan doen
kan iemand met ervaring mij helpen?ik ben echt in de war soms wordt het me teveel

Groetjes Denise