Fitness Seller

Video-Saki vs Ghita 2 Glory 6

Bedankt! Het was een druk weekend voor de vechtsport liefhebber.

Edit: Het filmpje werkt helaas niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
super jongens zo even kijken

iemand een goede link??? die link van tremendes werkt wel maar is zeer slechte kwaliteit helaas

Op youtube staat niks meer. Als je "saki ghita" zoekt en filtert op uploaddatum dan staat er niks recents behalve die oude filmpjes die ze opnieuw hebben geupload met verkeerde titel.

Op youtube staat niks meer. Als je "saki ghita" zoekt en filtert op uploaddatum dan staat er niks recents behalve die oude filmpjes die ze opnieuw hebben geupload met verkeerde titel.

[Link niet meer beschikbaar] ff registreren. Alleen de partij van Saki staat erop.

Nice voor de mensen die het gemist hebben, vind het wel jammer GLORY niet te downloaden is via torrents. Ik had graag het hele event terug willen zien met familie in HD kwaliteit.
GLORY 5: Bonjasky vs Spong is ook nog steeds niet te vinden via torrents. De UFC is de volgende dag altijd te downloaden in 1080p. Genieten is dat.

Nice voor de mensen die het gemist hebben, vind het wel jammer GLORY niet te downloaden is via torrents. Ik had graag het hele event terug willen zien met familie in HD kwaliteit.
GLORY 5: Bonjasky vs Spong is ook nog steeds niet te vinden via torrents. De UFC is de volgende dag altijd te downloaden in 1080p. Genieten is dat.

Waar vind je die torrents voor de UFC in 1080p als ik vragen mag???, ben een beetje een noob in torrents haha:D

• Topic Starter Topic Starter
Top thanks

Terug
Naar boven