Fitness Seller

[Video] 'Shouf Shouf'-acteur heeft ruzie met Marokkaan

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Op internet is een bijzonder filmpje opgedoken van Mimoun Ouled Radi. Hierin is te zien hoe de acteur, zelf van Marokkaanse komaf, het aan de stok krijgt met een Marokkaan.

Mimoun, bekend van de film en de serie 'Shouf Shouf Habibi', wordt in de video geïnterviewd door de Amsterdamse multiculti-zender MTNL 020. Ineens wordt tijdens de opnames in Amsterdam-Oost een Marokkaanse jongen op een scooter aangehouden door de politie. Mimoun vertelt de interviewer dat hij het belachelijk vindt dat een Marokkaan op een scooter juist wordt aangehouden terwijl hij waarschijnlijk gewoon bezig is met zijn krantenwijk.

Dan krijgt de scooterrijder in de gaten dat hij wordt gefilmd. "Wat doe je sukkel! Wat doe je, oprotten man!", schreeuwt de jongen naar Mimoun. "Je moet niet filmen!" Als het ventje de acteur begint uit te schelden voor 'zwerver'. knapt er iets bij hem. Mimoun loopt op de jongen af en zegt dat deze hem moet respecteren. In plaats van de acteur te respecteren dat hij het wel ver heeft geschopt, begint hij Mimoun te bedreigen.

De acteur krijgt al snel bijval van enkele omstanders. De jongen druipt al snel af, terwijl Mimoun nog even een praatje maakt met de politie. De agenten geven hem te kennen dat ze blij zijn dat hij de jongen van repliek heeft gediend.

http://www.youtube.com/watch?v=0Lc0xGrXsBs&feature=player_embedded

Bovenstaand filmpje is echt priceless en wil ik jullie niet onthouden. Het Marokkaanse temperament in een notendop. Prachtig praktijk voorbeeldje. De Marokkaanse 'Shouf-Shouf' acteur Mimoun wordt geinterviewd en ziet opeens dat een Marokkaanse jongen staande wordt gehouden door een agent. Dan begint hij zich te ergeren aan de vooroordelen dat Marokkanen zomaar worden staande gehouden (slachtoffer-rolletje) en wordt prompt uitgescholden door diezelfde Marokkaan! Zo.. die staat ook weer even met beide benen op de grond. :roflol:

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad duh t is een Marokkaan! en dan nog afvragen waarom deze agent naar ze toegaat??

hij mag blij zijn, anders hadden ze m waarschijnlijk met z'n 20e de t*fus geslagen.

wat is er nou weer zo boeiend aan dit filmpje?
een gemiddelde Rotterdammer die gefilmd wordt bij Blik op de weg of weet ik veel welk programma flipt hem ook...

Ook priceless trouwens dat amsterdamse blerr wijf dr tusse door :roflol:
"gewoon blijve fileme!!"
"jua juaa vannee hoe heettie ehh juaa sjoef sjoef habiebiej jaa och!!"

• Topic Starter Topic Starter
een gemiddelde Rotterdammer die gefilmd wordt bij Blik op de weg of weet ik veel welk programma flipt hem ook...

Dat die naieve Mimoun er in zijn beleving van uit ging dat zijn volksgenoot geen vlieg kwaad deed en zomaar door die 'racistische' Nederlandse agent werd opgepakt terwijl hij enkel bezig was met zijn 'krantenwijk'. Daarbij is het ook lachwekkend dat ze het over het Marokkaanse temperament hebben terwijl hij een minuut later volledig flipt tegen die 'k*t-Marokkaan'. Ja daar moest ik even hard om lachen..

Kwam hij even van een koude kermis thuis..

Oja die knul was oma's aan het beroven, dat kan je zien.

goed geacteerd, bijna echt

Ik haat dat he, dan wil je als gemiddelde DBB'er gewoon lekker haten en dom kletsen. Maar dan komen mensen met goede argumenten en verpesten ze het. Ik haat dat zo erg!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Het ging er niet om of die netjes was, maar hij ergerde zich eraan dat je als Marokkaan zomaar aangehouden wordt terwijl je niks doet.

Terwijl hij niks deed? Dat was zijn verondersteling. Hij wist niet eens de reden waarom die agent die jongen staande hield!

Maar gelukkig hebben we de beelden nog en die spreken voor zich, ondanks dat bepaalde lui het dan toch weer proberen te bagatelliseren.

Terwijl hij niks deed? Dat was zijn verondersteling. Hij wist niet eens de reden waarom die agent die jongen staande hield!

Maar gelukkig hebben we de beelden nog en die spreken voor zich, ondanks dat bepaalde lui het dan toch weer proberen te bagatelliseren.

Lees het nog eens goed, ik zei: "dat je als Marokkaan zomaar aangehouden wordt".

Ik zei niet dat die jongen de onschuld zelve is, maar over het algemeen gebeurt dat gewoon vaak.

Rijden zonder helm, verzekering controleren ow wat een ramp in plaats van mee te werken krijgt die een chocomel rage.

"Ik weet waar je chillt" tegen die 32-jarige acteur :roflol:

met kranten! dekmantel gewoon, die waren gedrenkt in coke, even laten drogen en uitfilteren en dan kan je de headlines opsnuiven

De eeuwenoude truuk. Gelukkig was de agent in kwestie niet onder de indruk van deze koelbloedige moordenaar en heeft hij hem gewoon aangehouden!

Tuig van de richel is het, gelukkig kon die agent die bom optijd onschadelijk maken.

De gemiddelde Rotterdammer is een Marokkaan tegenwoordig dus ik snap niet zo goed waar je heen wilt......

:D

Terug
Naar boven