AndroidHealthClinic

vieze kwark

Marick

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
de volle kwark van de AH is flink achteruit gegaan als je het mij vraagt. de ene keer zitten er allemaal mini harde stukjes in en de andere keer niet. en als je die bak niet in 1 keer opvreet is die de volgende dag niet meer te vreten. Ik krijg het gewoon me strot niet meer door zelfs met een flinke dot pannekoekenstroop

weet iemand een volle kwark die wel te pruimen is en anders een andere goede kwark?
20150527_232121_zpsnn3ocssd.jpg

De magere kwark van 0,69 cent ooit geprobeerd? Eet wel snel weg en smaakt redelijk neutraal.

magere kwark is bijna geen vetten en meer lactose.
Volle kwark beter.

Waarom anders geen turkse of griekse yoghurt?
Is gefermenteerd dus lactose is flink vernietigd. Zit alleen dan wel weer ook wei in ipv voornamelijk casseïne.

anders koop je toch caseïne als supp

Ik eet zelf magere kwark met een grote eetlepel raw pompoenpitolie er doorheen. Is oprecht lekker en gezonder vet dan volle kwark.

Probeer gewoon eens melk, kwark (magere kaas) en whey? Was het ook beu om elke dag zo'n pot op te eten. Als je deze dingen mixt heb je gewoon een grotere, dikkere shake met dezelfde smaak.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet een halfuur voor me kwark al een shake van 400ml dus om dan nog weer een shake te maken word me een beetje veel :S

Je kwark door je shake doen?

noten er door heen doen of griekse yoghurt

Ik gooi er altijd whey doorheen. Vanille en dan ook nog wat zonnatura muesli mix met rozijnen. Erg lekker!

Probeer kwark van aldi of lidl ff.

AH huismerk is zo een beetje als B&F huismerk....if you know what i mean.

Geen problemen mee, eet prima weg, heb zelf de halfvolle of magere, zonder iets er door.

magere kwark is bijna geen vetten en meer lactose. Volle kwark beter. Waarom anders geen turkse of griekse yoghurt? Is gefermenteerd dus lactose is flink vernietigd. Zit alleen dan wel weer ook wei in ipv voornamelijk casseïne.
duur geintje, steeds Grieks yoghurt

Hoi, Patricia :wave2:

Verbaast me echt hoeveel mensen die "o zo heilige kwark" naarbinnen forceren :')

Gadverdamme zeg.

stelletje klagers hier over vieze kwark :o stel je niet aan en vreet gewoon die bak leeg joh :D

Probeer kwark van aldi of lidl ff. AH huismerk is zo een beetje als B&F huismerk....if you know what i mean.

Dit.

Pak de magere en meng er pindakaas door voor de volle smaak (of anderr goede vetstof) ..en dan wat zoetstof.
(Eventueel wat siroop ofzo)

Ik haal mijn (magere) kwark meestal bij de Jumbo. Volgens mij is het hun huismerk. Heb veel geprobeerd en geproefd en vooral vergeleken hoeveel khd en eiwitten erin zitten want dat verschilt ook nog best veel per merk. (er van uit gegaan dat de tabellen op de verpakking kloppen).
Even uit m'n hoofd, die van de Jumbo heeft 4,6 khd en 9,1 eiwitten.

En anders wat hierboven al staat, kwark is niet magisch, je kan ook caseine kopen, dan heb je ook geen "last" van lactose.

Terug
Naar boven