Fitness Seller

Virgin muscles

88ja

Competitive Bodybuilder
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Virgin muscles hoelang duurt het ongeveer voordat ik daar vanaf ben?
Zit vanaf maandag 17 maart aan de Test P:rolleyes:

Bedoel je ervanaf als wann je prik zet geen pijn meer? Of hoelang duurt t in deze kuur... Naar mijn weten hoef je niet perse pijn te hebben na prikken. Hebgeen idee hoe t zit met test p. Wat ik hoor is dat t pijnlijke prikjes zij? Dan denk ik dat t niet uit maakt of je vaak of niet vaak hebt gekuurd.. T zal pijn blijven doen op zn minst een paar keer. En soms ook wann je al een tijd geen pijn na prikken hebt gehad kan t weer zijn dat je na je zoveelste prik alsnog pip gaat hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je ervanaf als wann je prik zet geen pijn meer? Of hoelang duurt t in deze kuur... Naar mijn weten hoef je niet perse pijn te hebben na prikken. Hebgeen idee hoe t zit met test p. Wat ik hoor is dat t pijnlijke prikjes zij? Dan denk ik dat t niet uit maakt of je vaak of niet vaak hebt gekuurd.. T zal pijn blijven doen op zn minst een paar keer. En soms ook wann je al een tijd geen pijn na prikken hebt gehad kan t weer zijn dat je na je zoveelste prik alsnog pip gaat hebben.

Mijn coach zegt dat het minder moet worden. De lengt van de pijn bedoel Iik.
Begon met 4 dagen pijn, dat is nu wel terug gegaan naar 3 dagen.

Is mijn eerste prik kuur: tren a en test p.
Van de tren a voel ik bijna niks, maar van de test p wel:(

Heeft niets met virgin muscles te maken...

Die TestP poeder is moeilijk oplosbaar, vooral op 100mg/ml

Zodra je dat injecteerd wordt als eerst de oplosmiddelen opgenomen (BB/BA) waardoor de poeders terug gaan christaliseren.
Zo doende kunnen ze niet meer makkelijk opgenomen kunnen worden in je spier en blijft het achter en gaat irriteren/ontsteken.

Je hebt er vooral vaak last van als je niet diep genoeg injecteerd, of veel gaat bewegen naar je inject. (soms kunnen de uiteinden van je spier helemaal ontstoken zijn terwijl de inject spot nog redelijk ok is)

Heeft niets met virgin muscles te maken...

Die TestP poeder is moeilijk oplosbaar, vooral op 100mg/ml

Zodra je dat injecteerd wordt als eerst de oplosmiddelen opgenomen (BB/BA) waardoor de poeders terug gaan christaliseren.
Zo doende kunnen ze niet meer makkelijk opgenomen kunnen worden in je spier en blijft het achter en gaat irriteren/ontsteken.

Je hebt er vooral vaak last van als je niet diep genoeg injecteerd, of veel gaat bewegen naar je inject. (soms kunnen de uiteinden van je spier helemaal ontstoken zijn terwijl de inject spot nog redelijk ok is)

aha dat verklaard misschien een hoop. want spuit met 0,4x20mm. Dat gaat natuurlijk niet heel diep.

Eerste kuurtje tren a en test p. Damn flink hoor.

Mijn coach zegt dat het minder moet worden. De lengt van de pijn bedoel Iik.
Begon met 4 dagen pijn, dat is nu wel terug gegaan naar 3 dagen.

Is mijn eerste prik kuur: tren a en test p.
Van de tren a voel ik bijna niks, maar van de test p wel:(

Misschien als je t samen in 1 spuit doet dat t minder is?

Hoeveel injectie spots heb je?

Misschien als je t samen in 1 spuit doet dat t minder is?

Hoeveel injectie spots heb je?

ED tren a
EOD test p

EOD zitten ze vanaf begin al samen en meng het goed doorelkaar heen.
Spuit in mijn beide boven benen en beide kuiten.
(kuiten is geen aanrader, wel voor de tren a)

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Want???

Ja, vraag me ook af waarom je eerst perce test only zou moeten doen.
Ieder z'n eigen keuze toch.

t is niet alsof je aan de insuline zit ofzo

Ps,
@88ja, begrijp je nou waarom ik aanraad om eod te injecteren? Of waarom ik zelf e3d injecteerde?

Ja, vraag me ook af waarom je eerst perce test only zou moeten doen.
Ieder z'n eigen keuze toch.

t is niet alsof je aan de insuline zit ofzo

Ps,
@88ja, begrijp je nou waarom ik aanraad om eod te injecteren? Of waarom ik zelf e3d injecteerde?

Ja vast ook door de pijn. Maar van de tren a heb ik meestal geen last, soms een hard stukje.
Maar die test p:(, wil die misschien e3d gaan zetten. Maar twijfel of of mijn bloedwaardens dan niet minder worden.
Vandaag en zaterdag prik ik nog eod test p. Dan kijk ik wat ik maandag doe: grote kans dat ik voor test e ga 2 per week.

Ik gebruik 0,8 x 40 voor opname, 0,6 x 25 voor injectie in de quads. Nooit echt last ervan gehad (Test-e - winnie)!

Denk dat het voor iedereen ook anders is, zelf warm ik de olie op in een glas warm water of goed in een handdoek instoppen en dan onder me deken, dan wordt het een redelijke temperatuur na mijn gevoel.
Na de injectie douche ik altijd met warm/heet water.

Dit helpt mij iig wel.

virgin muscle voel je hooguit de eerste 2 injecties. Denk idd dat je de test-p voelt

onzin man.. ik heb al wel 50 x geinjecteerd denk ik en die pijn blijft toch steeds hoor..

Nouja, het is misschien persoons gebonden maar afhankelijk van wat je inject moet het normaal gesproken niet zo lang pijnlijk zijn. Zolang je met naalden van de juiste afmeting diep genoeg gedesinfecteerd inject zonder te roeren zou het goed moeten gaan.

Mijn benen zijn denk ontmaagd:).
Afgelopen 2x doet al de helft minder pijn.

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

haha homo;p je hebt van mij nog geen: 'au men been' topic gezien;p

zie het gewoon zo van: hoort erbij

Heb je ooit wel eens test p gezet?

Terug
Naar boven