XXL Nutrition

Visolie capsules

Bezoekers in dit topic

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
6.315
Waardering
166
Wanneer nemen jullie deze in? bij welke maaltijd, en vooral, waarom dan?

ik doe nu om 3 uur 1 capsule, en om 8 uur savonds 1 capsule!
jullie reacties plz!
 
Wanneer nemen jullie deze in? bij welke maaltijd, en vooral, waarom dan?

ik doe nu om 3 uur 1 capsule, en om 8 uur savonds 1 capsule!
jullie reacties plz!

is dat niet een beetje veel???
 
2 capsules? lijkt me normaal toch? staat trouwens ook op het doosje, 2 capsules per dag!
 
2 capsules lijkt me niet te veel nee. Maar heb er zelf geen ervaring mee, dus volg best gewoon de aangegeven hoeveelheid op de verpakking?
 
Hangt er ook een beetje van af hoeveel omega 3 je uit je gewone voeding haalt. Als je bijvoorbeeld meerdere malen per week vette vis eet en dagelijks lijnzaadolie binnenkrijgt krijg je al voldoende omega 3 binnen.

Mij komt het beter uit om omega 6 en 9 uit gewone voeding te halen (noten, olijfolie) en dan 5 gram visolie in vorm van viscapsules per dag nemen.

Wat de tijdstippen betreft, je zou de inname over de dag kunnen spreiden, anders bij de maaltijd voor het slapen gaan.
 
2 caps per dag 's morgens en 's avonds.:)
 
ik deed 2 ochtends na ontbijt maar mag het nier meer van me vriendin . bij werkt het idd positief op me spijsvertering. 2 na me ontbijt en ik eet daarna de hele dag door...
 
ik deed 2 ochtends na ontbijt maar mag het nier meer van me vriendin . bij werkt het idd positief op me spijsvertering. 2 na me ontbijt en ik eet daarna de hele dag door...

je mag het niet meer van je vrienden?:o
 
neem er zo een 4-5 per dag.
 
ik eet zo'n 2 keer per week makreel (2x 100 gram) en 2 keer zalm (in totaal zo'n 300-400 gram)

neem geen lijnzaadolie..

moet ik dan nog caps bij slikken denken jullie?
eet verder wel 80 gram noten per dag, dus denk dat ik 6 en 9 genoeg heb?

met lijnzaadolie hoorde ik bij de tuinen dat een flesje binnen 1 week bedorven is als ie open is.. weten jullie hoe dit zit? dus in 1 week moet ik zo;n hele fles leeghebben :?
daarom heb ik die maar niet gekocht

wie kan mij advies geven (en karma ontvangen) hoeveel caps en dingen ik bij zou moeten pakken?
 
Voor het slapen prop ik me vol met proteine/vet. Stuk of 5 caps oa.
 
2 capsules? lijkt me normaal toch? staat trouwens ook op het doosje, 2 capsules per dag!

Maar je zegt OM de 3 uur.

Je staat om 08.00 uur op en dan om 11 uur en dan om 15 uur en dan 18 uur en dan om 21 uur en dan om 24 uur.

Zo tel ik als je zegt om de 3 uur...snappie, vandaar mijn reactie.
 
bij elke maaltijd 1 capsule (7 p/d)
 
Maar je zegt OM 3 uur. (smiddags dus:D)
Je staat om 08.00 uur op en dan om 11 uur en dan om 15 uur en dan 18 uur en dan om 21 uur en dan om 24 uur.

Zo tel ik als je zegt om de 3 uur...snappie, vandaar mijn reactie.

om 3 uur smiddags dus:D
 
Heeft het nog zin om visolie capsules te nemen als je 3-4 tonijn blikken per week naar binnen werkt?
 
Heeft het nog zin om visolie capsules te nemen als je 3-4 tonijn blikken per week naar binnen werkt?

ja, in tonijn zit relatief weinig omega 3 en 6 vetzuren.

-makreel
- haring
- zalm

en andere vette vis, bevat veel omega 3 en 6 vetzuren, witvis zoals koolvis of kabeljauw, en ook tonijn, bevat minder.

Trouwens, altijd je visolie met vit E nemen!!!! Anders gaat een deel van de werking verloren.
 
Heeft het nog zin om visolie capsules te nemen als je 3-4 tonijn blikken per week naar binnen werkt?

ja, in tonijn zit relatief weinig omega 3 en 6 vetzuren.

-makreel
- haring
- zalm
en andere vette vis, bevat veel omega 3 en 6 vetzuren.
Witvis zoals koolvis of kabeljauw, en ook tonijn, bevat minder.

Trouwens, altijd je visolie met vit E nemen!!!! Anders gaat een deel van de werking verloren.
 
Vitamine E moet er perse in zitten?
Is deze dan goed: XXL no nonsense nutrition
Ik kan er niks over de procenten EPA/DHA of zelfs inhoud vinden.
 
ik eet zo'n 2 keer per week makreel (2x 100 gram) en 2 keer zalm (in totaal zo'n 300-400 gram)

neem geen lijnzaadolie..

moet ik dan nog caps bij slikken denken jullie?
eet verder wel 80 gram noten per dag, dus denk dat ik 6 en 9 genoeg heb?

met lijnzaadolie hoorde ik bij de tuinen dat een flesje binnen 1 week bedorven is als ie open is.. weten jullie hoe dit zit? dus in 1 week moet ik zo;n hele fles leeghebben :?
daarom heb ik die maar niet gekocht

wie kan mij advies geven (en karma ontvangen) hoeveel caps en dingen ik bij zou moeten pakken?

Haha is echt waar dat zo'n flesje na een week al is bedorven? Betwijfel het.. doe best lang met zo'n flesje, misschien bijna een maand. Andres moet ik toch wat meer lijnzaadolie nemen per dag :roflol:
 
Back
Naar boven