Fitness Seller

Visolie; waar te koop???

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Waar haal je dit spul? Ik heb begrepen van een aantal leden, dat het niet of nauwelijks te verkrijgen is. Weet iemand een antwoord hierop??? Ik wil dus geen levertraan, maar visolie.

bij ons gewoon in de supermarkt, anders in kruidvad ofzo

Ja dat wil ik nou ook weten, je kan het ook in capsule vorm krijgen. Ik ben benieuwd waar?

• Topic Starter Topic Starter
O sorry mensen, dat had ik erbij moeten vermelden.. ik bedoel dus niet de capsules, maar flesjes ;)

Ik neem het in capsule, bij de betere drogisten kan je het krijgen.

Jep, tis nu in capsules.. Nieuw van MDoubleYou.. zit visolie in en lijnzaad olie!

nooit geprobeerd.. wel gehoord dat het mensen goed bevalt!

KaLe zei:
O sorry mensen, dat had ik erbij moeten vermelden.. ik bedoel dus niet de capsules, maar flesjes ;)

Bij de Natuurlwinkels? weet t ook niet.. ik haal lijnzaadolie bij De Tuinen, daar zullen ze ook wel vast die schit hebben!

• Topic Starter Topic Starter
Huuup trap omhoog !

MDoubleYou laat je vééééél teveel betalen voor wat ze leveren.

Ga gewoon naar het Kruidvat, daar verkopen ze Zalmolie-caps (de liquid in een flesje laat je stinken als vis Kale! :D )

Die bevatten de bekende OMEGA-3 vetzuren en daar dek je alles mee. :thumbs:

KaLe zei:

Visolie uit de fles is vooralsnog enkel te vinden in de dierenwinkel......je vacht gaat er mooi van glansen :p

Laatst bewerkt:
Zal niet zomaar elk merk kopen...neem wel gezuiverde visolie(caps) dus zonder zware metalen, pcb's etc..

Die van de tuinen zijn in iedergeval niet gezuiverd

4cc

In dorpen en steden hebben wij het K.R.U.I.D.V.A.T. man of magic :D Dus kom uit je booomstam!
Daar is óók visolie te halen, hetzij in caps. Gebruik het al lange tijd en is ook aan te raden met name voor je gewrichten.

alleen hoeveel caps moet je wel niet nemen om aan 2 eetlepels te komen.. zonde van je geld, 20 caps per daf ofsow??

Heb even gekeken; heb hier Zalmolie caps staan, 500mg per cappie. Drie keer daags eentje staat erop, wel, dan geldt voor ons dus 5-6 :D

DBC01 zei:
In dorpen en steden hebben wij het K.R.U.I.D.V.A.T. man of magic :D Dus kom uit je booomstam!
Daar is óók visolie te halen, hetzij in caps. Gebruik het al lange tijd en is ook aan te raden met name voor je gewrichten.

Ik heb een edit gemaakt voor je gemaakt "Johny Bravo"....door die zonnebril heb je vraag niet goed gelezen.....nl Visolie uit de Fles!!!!

Zo ik ik ga m'n boomstam weer in :D

Terug
Naar boven