MuscleMeat

Vitamine B-12 - injecteerbaar

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
Het werkte voor mij te goed :D Ik ging gewoon te veel eten.

Wel perfect als je in een eetdip zit.
 
Oxgene zei:
Het werkte voor mij te goed :D Ik ging gewoon te veel eten.

Wel perfect als je in een eetdip zit.
wat werkte goed? die pillen of spuit?
 
Oxgene zei:
Verdomme ik moet dit ook gaan bestellen, maar welke had je gekozen op die site? Ik zie er meerdere staan...
 
Corazon heeft het via een duitse site besteld en ik heb de helft ervan gekregen. Heb er nog wel een paar liggen, maar daar staat alleen b12 depot op.

Voor details moet je hem dus even PMen.
 
Morgen maar eens lang een duitse apotheker.
 
SageFrancis zei:
Verdomme ik moet dit ook gaan bestellen, maar welke had je gekozen op die site? Ik zie er meerdere staan...

Hevert will do
 
Grijpwijk zei:
Hevert will do
Zitten de spuiten(met naald) er al bij? Of moet dat apart besteld worden? Waar laat je die dingen als je ze gebruikt hebt? Als ik ze zo in de prullenbak gooi en mn moeder ziet het.. man o man.. ik wil er niet aan denken wat voor een klappen ik dan krijg met een pantoffel :D
 
denk dat ik dit spul in me nakuur ook maar is ga gebruiken, wellicht wel een toegevoegde waarde!
 
SageFrancis zei:
Zitten de spuiten(met naald) er al bij? Of moet dat apart besteld worden? Waar laat je die dingen als je ze gebruikt hebt? Als ik ze zo in de prullenbak gooi en mn moeder ziet het.. man o man.. ik wil er niet aan denken wat voor een klappen ik dan krijg met een pantoffel :D

Zitten er niet bij. Voor spuiten en naalden: http://www.triomedical.nl
Ik spaar ze op in oude (lege) doosjes van multivitamine op mijn kamer en gooi het weg als mijn ouders niet aanwezig zijn.
 
Of je doet de 'dop' van de spuit er weer op, je stopt ze in je jaszak en gooit ze ergens buiten in een prullenbak.
 
Iemand een duidelijk filmpje/uitleg hoe je nou precies een spuit moet zetten..:D
 
Big Gerard zei:
Iemand een duidelijk filmpje/uitleg hoe je nou precies een spuit moet zetten..:D
Met naald richting je ooghouden, dan tik aan achterkant van je hoofdhouden en hopen dat die precies in je iris komt :D ;)j/k
 
Hé kerels, ik vond deze thread ook danig interessant, ben meteen naar de apotheek gegaan, de eerste waar ik binnenkwam keken ze wat raar toen ik alfavit, B12 injects én Yoc

Sorry foutjeuhh
 
Laatst bewerkt:
Hé jongens,

Nu dit is nog ns een interessante thread, kijk eens aan!

Ik ben ook maar meteen naar de apotheek gelopen, mijn stack Alfavit nog eens aangevuld, maar toen ik om zowel B12 injects als Yocoral vroeg, keek die juffrouw me toch wel vreemd aan :p

Uiteindelijk gaf ze me een doosje van 3 ampules (belachelijk weinig) B12 en een doosje alfavit, alles was op zei ze.

Dus hop ik naar de volgende apotheek, daar ging het allemaal wat vlotter, meteen een doos van 12 amp. B12 meegekregen (6,50 EUR), een doos van 100 tabs Yocoral besteld (morgen binnen) voor 28 EUR, en twee doosjes alfavit.

Ik neem al enkele weken alfavit, maar het effect alleen is beperkt, en de gewenning komt snel, en ik weiger meer dan 2 pilletjes om de 6 uur te nemen. Al bij al geeft het goed wat helderheid van geest, maar wel versnelde hartslag. Daar heb ik gelukkig niet zoveel last van.

Voor de B12, ik vind het vooral interessant voor m'n vriendin, ze eet amper, ze is heel druk aan het werk de hele dag en tot laat, ze heeft echt wel eetlust nodig. Ze neemt die rommel Periactin, maar ik ben er geen voorstander van. Zou ze er baat bij hebben om de inhoud v/d ampule gewoon in te slikken? Ze zal niet staan springen om het idee dat ik een naald in d'er kont steek.

Graag advies aub!! :lifter:

Groeten van Nathan
 
Big Gerard zei:
Iemand een duidelijk filmpje/uitleg hoe je nou precies een spuit moet zetten..:D

Ik zou het de eerste keer met iemand doen die ervaring heeft, mijn moeder is verpleegster dus dat is wel handig :D
 
Hmm de een zegt dus diep in de bil of been-spier. Maar de tester heeft zelf insuline spuitjes gebruikt? Deze gaan toch helemaal niet diep erin?
 
aspi zei:
Hmm de een zegt dus diep in de bil of been-spier. Maar de tester heeft zelf insuline spuitjes gebruikt? Deze gaan toch helemaal niet diep erin?

Goed genoeg voor biceps en schouders.
 
Back
Naar boven