MuscleMeat

Vitamine B-12 - injecteerbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
aspi zei:
Ah nou lekker dan. Ik heb geen enkel kenmerk van m'n bestelling gekregen behalve dan de producten die ik besteld heb. Vage shop hoor.

Ik heb mijn hevert ampullen ook van die shop. Ik kreeg mijn bestelling pas na 3 weken! Ze reageren ook niet op je mails enzo.
 
hoelang mag je Vitb12 aan 1 stuk gebruiken? ik heb momenteel 10 ampullen,ze worden om de dag gezet,dus genoeg voor 20 dagen,zet je die s'morgens bij het ontwaken of net voor de training of voor het slapengaan?
ik ga ze persoonlijk een uur voor de training zetten denk ik.
 
Maakt niets uit wanneer volgens mij. Ik gebruik 3 weken tot 1 maand en dan een stop van een maand.
 
Re: b12 tabs

ik bemerk een toename van kracht na 2 dagen b12 pillen te hebben geslikt. de pomp heb ik nog niet zo ervaren:rolleyes:
 
pillen? en na 2 dagen effect? can you say placebo?
 
Guillermo zei:
Ik heb mijn hevert ampullen ook van die shop. Ik kreeg mijn bestelling pas na 3 weken! Ze reageren ook niet op je mails enzo.

Ik heb daar ook besteld, zeer vaag hoe het er allemaal aan toe gaat maar ik had m'n B12 met een week. Ze reageren idd traag tot niet op mails maar met een paar ferme mails heb ik toch beweging in de zaak gekregen.

B12 is ook bij andere duitse online apotheken te krijgen, een volgende keer bestel ik mooi bij een ander :D
 
Big_T zei:
pillen? en na 2 dagen effect? can you say placebo?

waarom denk je dat? Puur omdat het tabletten zijn en niet de injecties?
 
robinmike zei:
waarom denk je dat? Puur omdat het tabletten zijn en niet de injecties?

it's all in your mind bro...maar des te beter,zoals velen zegge,The mind is a powerfull thing...ze hebbe nog gelijk ook :)
 
robinmike zei:
waarom denk je dat? Puur omdat het tabletten zijn en niet de injecties?
Nou tabs nemen wel snel op, maar je zou er veel van moeten slikken om de effecten van injects te voelen. Er word van tabs enorm veel afgebroken blijft amper iets van over na je spijsvertering. Echt sterker word je er niet van, maar als je dat denkt dan kan dat al een stimulus zijn om een rep meer te doen..placebo dus
 
Deze tabs zijn sublinguaal en komen dus direct in de bloedbaan: dosis is 5000 microgram dus dat is veel hoger dan de ADH.
 
Methyl-versie bevalt mij prima idd, eetlust is stukken verbeterd.
 
ironmike86 zei:
hoelang mag je Vitb12 aan 1 stuk gebruiken? ik heb momenteel 10 ampullen,ze worden om de dag gezet,dus genoeg voor 20 dagen,zet je die s'morgens bij het ontwaken of net voor de training of voor het slapengaan?
ik ga ze persoonlijk een uur voor de training zetten denk ik.

Is dat niet een beetje teveel???? Beter is om de 3 a 4 dagen zetten, kzou het zonde vinden.
 
Big Gerard zei:
Gebruik/Gebruikte jij ook de injects..
Nope, alleen B-12 Methyl 5000mcg van Jarrow.
 
als je ze in Belgie wilt halen, kan je de b-12 dan gewoon bij de eerste de beste apotheek bij de grens halen?
 
Die ene gast die ze om de dag zet, die gebruikt toch niet die depots? Ik heb begrepen dat je die elke week moet doen, vandaar dat ik er ook maar 10 heb besteld.
 
Het is bij mensen met een chronisch laag B12-gehalte de gewoonte om 1x per week te injecteren. Als je dat afzet tegen wat hier gedaan wordt, is het een zotte actie om dan zelf elke dag of zelfs om de andere dag te gaan injecteren. Anderzijds: een overdosis is niet of amper schadelijk.
 
Esperantisto zei:
Het is bij mensen met een chronisch laag B12-gehalte de gewoonte om 1x per week te injecteren. Als je dat afzet tegen wat hier gedaan wordt, is het een zotte actie om dan zelf elke dag of zelfs om de andere dag te gaan injecteren. Anderzijds: een overdosis is niet of amper schadelijk.

Mooie 6000ste post.

ik wil die Vit B-12 van espi wel eens proberen. kijken hoe goed het nou werkt.
 
aspi zei:
Die ene gast die ze om de dag zet, die gebruikt toch niet die depots? Ik heb begrepen dat je die elke week moet doen, vandaar dat ik er ook maar 10 heb besteld.
nee dat zijn gewoon de kortwerkende versies.
 
Als je een tekort aan B12 hebt, werkt het voortreffelijk. Ben je gezond, dan merk je er amper wat van, het is gewoon een vitamine. Niks meer en niks minder.
Wel interessant is dat ik bijv in februari een nare val gemaakt heb van mijn fiets en toen er een week of 2-3 echt behoefte had om het 2x per week te nemen: nu weer gewoon 1x per week. 't Ziet er naar uit dat ik B12 niet zo goed uit voeding opneem, zelfs niet als ik redelijk veel vlees eet, dus het is wel een uitkomst.
 
Back
Naar boven