MuscleMeat

Vitamine tegen acne/puisten

Bosnjic zei:
Welke vitamine was het nou B5 of b50 tegen puisten..?
het ff de search functie gebruiken zou sneller zijn geweest, maar om te antwoorden: B5.

voor aanvullende info zou ik het alsnog in de zoek-functie gooien :)

ook niet de goeie sectie he...

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Vitamine B5 werkt wel enigzins.

Niet 100% maar ik heb wel het idee dat het in enige mate werkt, en tja.... alle kleine beetjes zijn meegenomen.

Ik maak nu sinds een week mijn huid schoon met gedenatureerde alcohol 70% (dus waar je wondjes mee ontsmet) en dat werkt ook wel redelijk.

B50: zijn dat geen bommenwerpers?

en veel Bar-le-Duc water drinken,op z'n minst een pak per dag (2 liter). Dit helpt echt heel goed tegen puisten. Tenminste een vriend van me gebruikte dat toen die puisten op z'n gezicht had, nou binnen een maand waren zijn puisten als sneeuw voor de zon verdwenen. hij gebruikte toen volgens mij ook wel een preparaat tegen puisten die hij van de huisarts kreeg. maar veel water drinken is zowiezo altijd goed! :)

weet iemand waar je die B5 kan kopen?

elke winkel met een soort van pillenhoekje?

1fast400 -> goedkoper kan niet

B50 is dacht ik een aantal B vits gedoseerd op 50mg elk.

DBC01 zei:
Nee, met die pot poeder van 1Fast, da's lekker! :D

Als je elke keer een teelepeltje door de shake gooit, merk je er niks van :)

Dus dan is het best lekker ja :)

Al zou het beetje vies smaken, voor 30 euro goedkoper heb ik dat er zeker wel voor over :)

Ik vraag me af of dat poeder op die manier werkt.

Daarnaast is het zo dat ik het gezeur met douane en dergelijke liever niet heb.
Leuk was dat een tijdje terug: Toen 1 member begon over z'n problemen met het doorlate van z'n spullen kwam er een spontane oneindige klaagzang van klanten die gingen posten. Bewijst maar weer dat de Ned douane erg actief is met pakjes uit de USA.

DBC01 zei:
Ik vraag me af of dat poeder op die manier werkt.

Daarnaast is het zo dat ik het gezeur met douane en dergelijke liever niet heb.
Leuk was dat een tijdje terug: Toen 1 member begon over z'n problemen met het doorlate van z'n spullen kwam er een spontane oneindige klaagzang van klanten die gingen posten. Bewijst maar weer dat de Ned douane erg actief is met pakjes uit de USA.

ja DBC klopt. de douane is erg actief de laatste tijd.

Mijn pakket met vit B5 was geopend en was allemaal oke. Dus geen problemen gehad.

Ik heb het nagevraagt op 1fast400 en het was de bedoeling dat het je het idd mengde met 1 of andere vloeistof om het in te nemen.

Ik heb inmiddels een apparaatje om pillen mee te maken (kost ook bijna niks)en dat is ook wel handig.

IK neem m'n pillen liever zo gewoon in zonder vloeistofje en pillen-draai-machine.

Tja, de Tren zal ik zelf moeten blijven maken :D

Terug
Naar boven