XXL Nutrition

Vlaanderen krijgt zeven extra erkende moskeeën

Ik krijg opeens een 'The Protocols of the Elders of Zion' visioen als ik dat soort grappen hoor over wereldheerschappij.

aluminum-foil-hat.jpg

... Wat jullie dhimmi's niet snappen is dat het een [passieve] veroveringsgodsdienst is, met doel dus om stapje voor stapje heel de wereld de islamiseren. En ze zijn al heel goed bezig in Europa om dat doel te bereiken...
Even gefixt, de meesten hier denken dat de extremisten/terroristen de vijand zijn maar dat is echt niet zo. Geen enkele verstandige moslim steunt hun, ze zullen zich er zelfs openlijk tegen verzetten. Degenen die de meeste zieltjes veroveren doen het stilletjes, altijd met een glimlach de mooie kant van de islam toelichten en zo mensen tot het geloof manipuleren.
Tevens zijn het toch meestal de zwakkeren in onze maatschappij die zich laten ompraten tot een geloof, mensen die sprookjes nodig hebben om hun leven door te komen zijn in mijn ogen gevaarlijk.

Snap niet wat het probleem is. Godsdienstvrijheid yo. En als er vraag voor is, dan komt ook de aanbod. Subsidies zijn wel sneu voor religieuze gebouwen, maar ik zie dat debat precies enkel horen aanzwengelen wanneer het over islam gaat en niet over andere religies, wat vragen oproept aan de integriteit van sommigen...

Van de staat?

Dan is het een beetje selectieve verontwaardiging.

Typerend aan Vlaams Belang hé :p

in b4 Europa is joods-christelijk cultuur.

Wat een kinderlijke kleingeestige angst voor moslims.

Dat moet je dan aanpakken, moskee per moskee. Geen algemeen verbod ofzo. Dat is grondwettelijk niet eens haalbaar.
Nee en dat is maar goed ook, iedereen moet gewoon het recht hebben om binnen het wettelijk toelaatbare de meest gekke dingen te geloven. Wat ik echter wansmakelijk vind is dat ik door de staat verplicht wordt om dat te financieren.

Nee en dat is maar goed ook, iedereen moet gewoon het recht hebben om binnen het wettelijk toelaatbare de meest gekke dingen te geloven. Wat ik echter wansmakelijk vind is dat ik door de staat verplicht wordt om dat te financieren.

Mee eens.

In principe is elke godsdienst een "veroveringsgodsdienst" @ paranoia boy.
Al zijn er sommige eisen vanuit de islamitische hoek ook ontoelaatbaar omdat die in mijn ogen
de deuren openen naar het creëeren van een land in een land.

Maar ja elke groep die zijn eigen belangen verdedigt eist zaken zodat ze hun stempel op de maatschappij zetten volgens hun normen en waarden.
Zo zit de wereld in elkaar.

Laatst bewerkt:
Voor elke moskee hier een kerk daar ,
laten we is kijken of we akkoord kunnen gaan :rolleyes:
Sorry slechte vergelijking...

Ik ben er niet tegen dat ze gesubsidieerd worden, met bijkomend de voorwaarden die big t zei.
Ben wel niet voor de grote moskeeen ze horen niet in ons straatbeeld.

wacht..waarom is dit verkeerd?
Moslims betalen ook mee met de belasting, waarom mogen zij ook niet profiteren dan?
Een half miljoen klinkt trouwens veel te weinig voor 17 moskeeën..

Ehm, als je een uitkering hebt betaal je dus GEEN belasting he ... Even niet vergeten

Inderdaad niet goed onderbouwd, en dat is jammer want de boodschap klopt helaas wel.

Hier wat onderbouwing:

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/262
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/4256

Daarom wil men het aantal moskeeën verminderen. Men wil 7 grotere moskeeën, die dan gesubsidieerd, en dus beter opgevolgd worden, zodat de kleinere, moskeeën met een aantal lugubere figuren geleidelijk aan verdwijnt.

Dat die mannen in die moskeeën veel gevaarlijke onzin verkopen is tevens sterk overdreven. Er zijn er wel een paar maar de meerderheid die naar die moskeeën gaat is nuchter genoeg om sterk afwijkende onzin niet te aanvaarden. Die gemeenschap stoor die gekke imam dan af. Is in mijn geboortestad ook gebeurd. Ik heb een aantal Marokkaanse vrienden die me dat vertellen.

Tuurlijk niet, als je een uitkering trekt

Hoe kun je dan belasting betalen

http://www.google.nl/search?hl=nl&c...&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

Is in Londen ^

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 22:36 ----------

Ik heb zulke zaken nog nooit gehoord tijdens mijn moskee bezoeken.

Nee dat zeggen ze bij alle moskees, alsof je dat hier zou gaan vertellen :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=oc7PqjD_S3s

7 minuut 10 . Belangrijkste moskee van Engeland ^

Liegen en bedriegen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven