Tieme
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 235
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gras eten is goed tegen kanker (of wat was het ook alweer dat die kwakzalver tegen Sylvia Millecam gezegd had ?)

Is varkensvlees dan zo slecht?Het eten van veel varkensvlees is idd slecht voor je. Rundvlees, gevogelte en vis daarentegen heel gezond. Zeker voor krachtsporters.
Het eten van veel varkensvlees is idd slecht voor je. Rundvlees, gevogelte en vis daarentegen heel gezond. Zeker voor krachtsporters.
Is varkensvlees dan zo slecht?
Ik eet namelijk soms rauwe ham en kook ham, dus beter deze mijden en alleen kipfilet eten?
Varkensvlees is minder ongezond dan rundvlees. Varkensvlees heeft net wat minder verzadigd vet. Beste alternatieven blijven gevogelte en vis. Rundvlees en lamsvlees zijn het slechtst.
Nee, natuurlijk kun je gewoon ham eten. Beleg, of gewoon zo.
Varkensvlees veroorzaakt een aantal welvaarts aandoeningen zoals jicht, tevens zit varkensvlees vol met parasieten en bevat het minder vitamines als rund en schaap.
Vis is idd erg gezond.
Maar toch beter kipfilet eten ipv ham op de boterhammen? 
Varkensvlees is minder ongezond dan rundvlees. Varkensvlees heeft net wat minder verzadigd vet. Beste alternatieven blijven gevogelte en vis. Rundvlees en lamsvlees zijn het slechtst.
Nee.
Nee.
Hangt van jezelf af. Ik eet geen rood vlees, eet altijd gezond, en groei toch hard.
Nee.Hangt van jezelf af. Ik eet geen rood vlees, eet altijd gezond, en groei toch hard.
Waarom zou je van andere bronnen dan rood vlees niet hard kunnen groeien? Het gaat om de kcal en de eiwitten... Ik haal die uit vis, mager wit vlees, eieren, en andere zuivel. Mooi gevarieerd dus...en daar gaat het om als je gezond wilt eten en leven.Hangt idd van je doelen af weet niet wat jij onder hard groeien verstaat?. Als je echt huge wil worden moet je met mijn gewicht toch echt wel 1 tot 1,5 kg vlees en vis eten per dag. Kan mij niet voorstellen dat het gezond is? Dressed het gaat niet om de calorieen maar om de eiwitten. Goede Kcal binnen krijgen vind ik ook niet vervelend of moeilijk.
Vriendelijk groetend,
Mossad