AndroidHealthClinic

Vliegtuig"stoelen"

Videopac

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
95kg
Van de week voor het eerst sinds tijden weer eens gevlogen, maar: wat een kleine k*tstoeltjes zitten er in zo'n vliegtuig! Kan er niet normaal in zitten: m'n rug is te breed en kan mijn benen niet kwijt. De armsteunen hebben meer weg van quadprikkers. En dan ben ik nog maar een fanatieke fitnesser (zie stats); een echte BB-er of strongman kan toch niet zitten op die halfgare stoeltjes? Ben ik de enige die hier problemen mee heeft?

Bij het inchecken moet je zeggen dat je op huwelijksreis gaat, dan doen ze alles voor je en krijg je een mooi plekje.

stoelen zijn idd te klein, maar wat dacht je van het toilet?:rolleyes:

Het bekende beeld van Markus Ruhl zijn schouders naast dat vliegtuigstoeltje uit schiet me
plots door mijn hoofd ... en dan zijn jullie aan het klagen? :D

Je moet ook geen easyjet vliegen...

Gewoon first class vliegen, stelletje paupers!

Ik heb last van aderspatten, en als ik dat vermeld aan de balie krijg ik meestal een plaats bij een nooduitgang van het vliegtuig, waardoor ik mijn benen gewoon deftig kan strekken want het is veel bredere dan de andere rijen... ;) Nooit last van stramme benen...

verkapt "kijk mij een brede rug hebben" topic :rolleyes:

Als je met grote maatschappijen op transcontinentale vluchten gaat, dan is er meestal niet veel klagen vind ik. KLM is uitstekend om effe de atlantische over te steken. Al kan je economy class nergens echt 'ruim' noemen natuurlijk...
Op korte vluchten en dan nog met lowbudgetmaatschappij moet je niet meer verwachten dan een soort van "wettelijk" minimum aan ruimte.

What you pay is what you get.

Ooit ter compensatie van KLM eens business mogen vliegen in een 747 en op een vlucht van dik 9u was dat wel echt de hemel hoor...maar daar betaal je je dus blauw aan. :o

Ik vlieg altijd met KLM, maar ook daar is de beenruimte in de economy veel te beperkt. Zeker voor transcontinentale vluchten. Als ik daar met mijn 1.85m al last van heb, vraag ik me echt af hoe iemand van 2m dat doet. Moeten ze echt eens wat aan doen.

Ik vond het wel meevallen de laatste keer:

challengeri.jpg

Als ik aan de balie kom krijg ik bijna automatisch een zeteltje aan de nooduitgang... Dat is omdat ik iets groter ben...

Als ik aan de balie kom krijg ik bijna automatisch een zeteltje aan de nooduitgang... Dat is omdat ik iets groter ben...

Specifieer 'iets' want dat is heus niet omdat je 1m90 bent... :p

Ik vraag meestal een stoeltje langs een gangpad, dan kan je de benen op het gangpad strekken en kan je ook vlot rechtstaan en even kort wandelen ofzo.

Idd, hoe groot ben je dan wel niet?
Ik kan met m'n 1.95 fluiten naar een plekje bij de nooduitgang.

Ik vraag meestal een stoeltje langs een gangpad, dan kan je de benen op het gangpad strekken en kan je ook vlot rechtstaan en even kort wandelen ofzo.

Een stoeltje bij het gangpad vind ik ook een drama.
Als je je benen strekt, komt er weer zo'n trut met een karretje met koffie en thee langs. Of er moet weer zo'n bejaarde naar de wc...

Ik heb wel eens gehoord, ik weet niet of het zo is, dat je ''recht'' hebt op een ruimere plaats als je groter bent dan 2.00 meter.
Lijkt me niet logisch. Iemand die daar meer van weet?

Idd, hoe groot ben je dan wel niet?
Ik kan met m'n 1.95 fluiten naar een plekje bij de nooduitgang.

Een stoeltje bij het gangpad vind ik ook een drama.
Als je je benen strekt, komt er weer zo'n trut met een karretje met koffie en thee langs. Of er moet weer zo'n bejaarde naar de wc...

Ik heb wel eens gehoord, ik weet niet of het zo is, dat je ''recht'' hebt op een ruimere plaats als je groter bent dan 2.00 meter.
Lijkt me niet logisch. Iemand die daar meer van weet?

Tjaa, je zit niet alleen in zo'n vlieger hé, passanten heb je altijd door dat gangpad. Maar op zo'n lange vluchten zijn altijd kalme periodes en heb je voldoende tijd om de benen wat te strekken. Ik ga wel nooit in de buurt van de WC zitten, staat daar continu volk aan te schuiven/stinken naast je of moet je die wc-lucht ruiken...

Specifieer 'iets' want dat is heus niet omdat je 1m90 bent... :p

Dat is ook k*t want dan rijden ze met dat karretje tegen je poot en schouder aan.

Van de week voor het eerst sinds tijden weer eens gevlogen, maar: wat een kleine k*tstoeltjes zitten er in zo'n vliegtuig! Kan er niet normaal in zitten: m'n rug is te breed en kan mijn benen niet kwijt. De armsteunen hebben meer weg van quadprikkers. En dan ben ik nog maar een fanatieke fitnesser (zie stats); een echte BB-er of strongman kan toch niet zitten op die halfgare stoeltjes? Ben ik de enige die hier problemen mee heeft?

Bij BudgetAir hebben ze toch alleen maar tuinstoeltjes.

Heb er bij Martinair geen last van :)

Ik ging vorige week naar spanje, in de heenvlucht aan de nooduitgang, in de terugvlucht gewoon stoeletje, de boel bijna afgebroken. K*t economy class

Terug
Naar boven