Fitness Seller

Vliegtuig"stoelen"

Specifieer 'iets' want dat is heus niet omdat je 1m90 bent... :p

Ik vraag meestal een stoeltje langs een gangpad, dan kan je de benen op het gangpad strekken en kan je ook vlot rechtstaan en even kort wandelen ofzo.

1m98... Ik heb nog nooit problemen gehad om een ruimere plaats te krijgen

De laatste keer dat ik vloog was ik zo ecto dat er nog ruimte was voor een ecto naast me.

waar ik geboekt heb voor mijn vakantie kan je tegen extra betaling zelf je plaats kiezen in het vliegtuig, stoelen bij de nood uitgang kosten 15€ pp per traject, maar dat heb ik er gerust voor over voor die extra beenruimte

waar ik geboekt heb voor mijn vakantie kan je tegen extra betaling zelf je plaats kiezen in het vliegtuig, stoelen bij de nood uitgang kosten 15€ pp per traject, maar dat heb ik er gerust voor over voor die extra beenruimte

je kan ook gewoon online inchecken dan ken je zelf bepalen waar je zit en kost het niks ;) vorig jaar niet gedaan maar ik heb het geweten ook, zat met me lamme harses te hyperventileren, k*t transavia en dan ook nog lauwe grolsch blikken te durven verkopen :mad:

je kan ook gewoon online inchecken dan ken je zelf bepalen waar je zit en kost het niks ;) vorig jaar niet gedaan maar ik heb het geweten ook, zat met me lamme harses te hyperventileren, k*t transavia en dan ook nog lauwe grolsch blikken te durven verkopen :mad:

stoelen bij de nooduitgang kun je niet van te voren bespreken.

ben trouwens afgelopen zaterdag weer in het land gekomen met transavia
en die hebben echt het wettelijke minimum aan ruimte. ik kon er gewoon niet zitten en ben 1.93 m
was blij dat ik er naar bijna 4 uur weer uit mocht

Ja, en dan heb je nog van die aantrekkelijke stewardessen die op je schoot willen zitten omdat je gruwellijk lekker bent.

ik in ieder geval wel.

stoelen bij de nooduitgang kun je niet van te voren bespreken.

ben trouwens afgelopen zaterdag weer in het land gekomen met transavia
en die hebben echt het wettelijke minimum aan ruimte. ik kon er gewoon niet zitten en ben 1.93 m
was blij dat ik er naar bijna 4 uur weer uit mocht

2 jaar geleden wel maar dat was wel bij martinair :rolleyes:

Ja, en dan heb je nog van die aantrekkelijke stewardessen die op je schoot willen zitten omdat je gruwellijk lekker bent.

ik in ieder geval wel.

jup ken het en dan mijn vriendin die naast mij zit die de hete koffiekan neemt en in het gezicht van de stewardess slaat, waardoor een gevecht ontstaat, een raampje kapot wordt geslagen en we met zen allen crashen

Mijn vader is 198cm en weegt bijna 130kg en hem hoor ik niet klagen. Hij past mooi in de stoeltjes en hij is ook best wel een forse grote man. Dus waarom zou jouw 'brede rug' er niet tussenpassen?

Mijn vader is 198cm en weegt bijna 130kg en hem hoor ik niet klagen. Hij past mooi in de stoeltjes en hij is ook best wel een forse grote man. Dus waarom zou jouw 'brede rug' er niet tussenpassen?

heeft ie soms een erg groot hoofd?

ik ben 1.93 m en zit op 120 kilo en kan er toch echt niet normaal zitten

Ben benieuwd welke maatschappij dat is want ik paste er helemaal niet degelijk in met 1m93 & 127kg

het scheelt enorm kwa maatschappij en vliegtuig. met 1.90 en 100kg past het bij mij iig wel aardig.

Ik mag me over drie weken ook weer in het vliegtuig hijsen. Laatste keer dat ik vloog was ik 20 kilo lichter...ben benieuwd hoe het me nu vergaat.

het lijk idd wel of ze ieder jaar een rij extra stoeltjes in zo'n vliegtuig schuiven jah :(

Nooit last van een stewardesje die ik regelmatig even doorsmeer regelt altijd goede plekken voor ons.

Dan koop je tog een eigenvliegtuig

de laatste keer dat ik in een vleigtuig zat was ik 5.

Terug
Naar boven