Fitness Seller

Vloeibare aminozuren of gewoon eiwitshake ?

Liquidfire

Cool Novice
Waardering
0
Wat is nou beter?

Voordelen eiwitshake
Heeft verbranding nodig -> dus calorie verbruik om omgezet te worden.

Losse Aminozuren
Zijn al zo, en kunnen direct opgenomen worden

Of kan iemand me precies uitleggen wat hoe en wie

Ik ga voor liquid aminos

zou ik ook wel eens willen weten...

vloeibare amino's zijn na een work-out ideaal... worden het snelst in de spieren opgenomen en da's natuurlijk goed voor het herstel.

wel moet je voor lief nemen dat zo'n vloeibare amino supplement ranzig smaakt (iig die van MDY); neem een lepel citroen zuur en dan ongeveer 10x zo ranzig :D het kost ook wat meer, dus ik houd het gewoon bij de poeder amino's! zijn prima te drinken, kosten niet zo veel en hebben hun effect wel bewezen... ;)

Onze liquid amino's zijn voorzien van een kersensmaakje en zijn daardoor een stuk smakelijker dan citroenzuur;)
Vloeibare aminozuren: SportFood.nl voor sportvoeding

Gelijk bij het ontwaken als je lichaam schreeuwt om eiwitten, vind ik vloeibare amino's erg prettig en direct voor de training om tijdens de training het catabole effect zo veel mogelijk te beperken. Eiwitten in complete vorm zijn weer belangrijk over de rest van de dag.

... en direct voor de training om tijdens de training het catabole effect zo veel mogelijk te beperken ...

Dit is iets waar ik nou al tijdje mee zit maar nog geen helder antwoord op heb gevonden. Je traint toch simpel gezegd om je spieren te beschadigen? Om ze daarna te repareren en meer mbv voeding en rust.

Waarom zou je die schade verzoorzaakt door trainen willen beperken?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, :)
Dus nu ligt de keuze bij mij tussen een aparte pot whey of amino en een normale pot proteins :)

Dit is iets waar ik nou al tijdje mee zit maar nog geen helder antwoord op heb gevonden. Je traint toch simpel gezegd om je spieren te beschadigen? Om ze daarna te repareren en meer mbv voeding en rust.

Waarom zou je die schade verzoorzaakt door trainen willen beperken?

Met Catabool wordt bedoeld spierafbraak (de afbraak van spierweefsel), dat is wat anders dan spierbeschadiging (microtrauma's).
Dus ja, bij training is spierbeschadiging een normaal proces. Spierafbraak daarentegen wil je zoveel mogelijk voorkomen.

een eiwitshake lijk me beter als je meer massa wild

Je lichaam maakt ook een enziem aan om eiwiten om te zetten naar aminozuren als je veel aminozuren gebruikt gaat je lichaam minder van dat enziem aanmaken, dus worden dan je gewone eiwitten die je eet minder makkelijk opgenomen

ik drink s morgens een whey proteine by mijn musli
ook nog 1 rond 16u
voor k ga slapen, drink ik een gewone proteïne (95) omdat die trager worden opgenomen en dat is naar verluid ideaal om geleidelijk aan tijdens je slaap opgenomen te worden
en train 4x / week ; altijd direct na de training een amino-ampule
ze hebben me toch al regelmatig verteld dat dat de beste methode zou zijn..

ik drink s morgens een whey proteine by mijn musli
ook nog 1 rond 16u
voor k ga slapen, drink ik een gewone proteïne (95) omdat die trager worden opgenomen en dat is naar verluid ideaal om geleidelijk aan tijdens je slaap opgenomen te worden
en train 4x / week ; altijd direct na de training een amino-ampule
ze hebben me toch al regelmatig verteld dat dat de beste methode zou zijn..

als je nu die avondshake zou vervangen door een bak kwark , spaar je veel geld uit niet?

Droog trainen en eet patroon???

Hallo allemaal,

Ik heb mij net aangemeld op deze site voor het volgende advies!!

Ik box minimaal 3x in de week, explosief!
Ik woog 80 kilo, en ben 8 x op een dag gaan eten verspreid met als gevolg dat ik nu bijna 73 kilo weeg. Mijn bedoelin hiermee was om droger te worden en gespierder, maar zie nog geen verschil, alleen dat ik afval!!

Vraag!! Hoe kan ik droger worden en gespierder!!
Ik heb wil liever geen shake`s en dat soort dingen gebruiken.

Mijn eet patroon, in de ochtend een bakje magere yoghurt met all bran vezels (muesli), broodje Pindakaas met noten, broodje runderrookvlees, Kwar met all bran vezels, broodje kipfilet, krentenbol, warm eten, en kwark.

Voor het trainen neem ik een banaan!! Wie o Wie heeft de gouden tips voor mij, hoor graag van jullie :)

Hallo allemaal,

Ik woog 80 kilo, en ben 8 x op een dag gaan eten verspreid met als gevolg dat ik nu bijna 73 kilo weeg. Mijn bedoelin hiermee was om droger te worden en gespierder, maar zie nog geen verschil, alleen dat ik afval!!

Mijn eet patroon, in de ochtend een bakje magere yoghurt met all bran vezels (muesli), broodje Pindakaas met noten, broodje runderrookvlees, Kwar met all bran vezels, broodje kipfilet, krentenbol, warm eten, en kwark.

Voor het trainen neem ik een banaan!! Wie o Wie heeft de gouden tips voor mij, hoor graag van jullie :)

amai menneke ge zijt precies wel van het padske af of nie?

Hallo allemaal,

Voor het trainen neem ik een banaan!! ie o Wie heeft de gouden tips voor mij, hoor graag van jullie :)

Beste ga je even lezen in de voedingssectie. daar vind je veel informatie over een goed dieet.

Terug
Naar boven