Fitness Seller

Vocht retentie door kuur.

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Wat gebruiken jullie doorgaans om vocht retentie een beetje in toom te houden??

Ik heb nu mijn eerste week Test/deca/winstrol errop zitten. Maar moet zeggen dat ik goed vocht vast houdt. Dikke vingers/voeten en kop :eek:.. Had wel een beetje verwacht maar moet zeggen dat het toch wel lastig veel wordt. Misschien is het ook wel de combinatie met het weer nu.. merk wel dat het 'opgeblazen' gevoel smorgens minder is dan savonds..

Zelf probeer ik een beetje het zout weg te laten en wat bleekselderij te eten.. maar dit is weinig succesvol. Als het erger wordt dan moet ik wel wat proviron oid erbij gaan gebruiken. Iemand misschien nog wat tips/adviesen??

slabek zei:
Wat gebruiken jullie doorgaans om vocht retentie een beetje in toom te houden??

Ik heb nu mijn eerste week Test/deca/winstrol errop zitten. Maar moet zeggen dat ik goed vocht vast houdt. Dikke vingers/voeten en kop :eek:.. Had wel een beetje verwacht maar moet zeggen dat het toch wel lastig veel wordt. Misschien is het ook wel de combinatie met het weer nu.. merk wel dat het 'opgeblazen' gevoel smorgens minder is dan savonds..

Zelf probeer ik een beetje het zout weg te laten en wat bleekselderij te eten.. maar dit is weinig succesvol. Als het erger wordt dan moet ik wel wat proviron oid erbij gaan gebruiken. Iemand misschien nog wat tips/adviesen??

je kan inderdaad best wat proviron erbij gaan nemen, de werking op de as zal het nauwelijks beinvloeden

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, ik kijk het nog ff paar dagen aan en als het erger wordt dan ff wat proviron op de kop tikken.

slabek zei:
Thnx, ik kijk het nog ff paar dagen aan en als het erger wordt dan ff wat proviron op de kop tikken.
proviron is idd de oplossing, ik hoop dat je het op de kop kan tikken, ik haal het bij de apotheek op doktersvoorschrift

Ik neem proviron (25-50 mg) bij elke kuur...en zeker wanneer je test gebruikt. Een ander alternatief is arimidex ma da is wel superduur.

Terug
Naar boven