AndroidHealthClinic

Vochtafdrijvers

Joerii

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vochtafdrijvers , wie gebruikt ze en wat is de reden waarom je ze gebruikt ?
Ikzelf heb een niet al te hoog ( 12-13 ) BF% , maar zou graag eens experimenteren met wat vochtafdrijvers namelijk allemaal kunnen doen.
Ik volg een aardig cutschema en drink tot zeker 4 liter water dagelijks.

Zijn vochtafdrijvers ook goed te gebruiken om hard en iets droger te staan of zijn deze enkel geschikt voor wedstrijd doeleinden?

Je gaat wat droger staan, voor een tijdje, het water zal zich snel terug opslagen in je lichaam, juist goed voor wedstrijden of een fotoshoot, anders een beetje geldverspilling.

• Topic Starter Topic Starter
Hm oke , voor wat ik al gehoord heb blijkt dat je idd wat droger gaat staan maar niet met het massa & machtsverlies dat je hebt bij vetverbranders en dergelijke.
Nog even info opzoeken dan maar :)

Cranberry extract
Groene thee extract
Jeneverbes extract
Hiermee kom je al een heel eind, blijf van de medische vochtafdrijvers af, ze zijn gevaarlijk voor het hart!
Je kan ze eigenlijk de hele zomer bijvoorbeeld door nemen, om net dat beetje scherper te staan... let op voeing (zoutloos oa ) is het allerbelangrijkste!

Water-out :)

Hm oke , voor wat ik al gehoord heb blijkt dat je idd wat droger gaat staan maar niet met het massa & machtsverlies dat je hebt bij vetverbranders en dergelijke.
Nog even info opzoeken dan maar :)

Maar het is maar heel tijdelijk, waarvoor wil je persé een vochtafdrijver gebruiken?

Je gaat wat droger staan, voor een tijdje, het water zal zich snel terug opslagen in je lichaam, juist goed voor wedstrijden of een fotoshoot, anders een beetje geldverspilling.

dit,

geldverspilling en onnodig fucken met je waterhuishouding en organen

• Topic Starter Topic Starter
Oke , bedankt voor de reacties !
Ik ging ze namelijk gebruiken om eens te experimenteren hoe droog ik kan staan op een bepaalde tijd .

Terug
Naar boven