vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Wel raar dat je niet aankomt terwijl je toch 13 boterhammen per dag eet...
lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben inmiddels 18, flink gegroeid (1,95 m) maar 0,0 aangekomen (68kg), ongeveer anderhalf jaar geleden gestopt met gestructureerd trainen en eten.
Wil nu toch weer beginnen oa. omdat ik nu oud genoeg ben om iets aan m'n knieën te doen en omdat 68kg natuurlijk veeeeels te weinig is =/
M'n streven is om minimaal 10kg aan te komen (dan ben ik van het ondergewicht af) en m'n knieën te fixen (daar komt veel cardio bij te pas). Qua voeding is het wel een beetje lastig, het is een goede dag als ik mijn oude schema kan volgen (plus whey, kipfilet enz. zijn verleden tijd). Dit komt vooral omdat ik een hele zware studie doe en daar gaat echt al mijn tijd aan op. Ik zit bijna elke dag van 9 tot 6 op de universiteit, dus ik kan nogal moeilijk een eitje gaan bakken of tonijn eten ofzo. Ik kom dan niet veel verder dan een hoop boterhammen en bananen. En als ik dan thuis ben heb ik vaak ook niet veel tijd, de tijd die ik dan wel vrij heb gebruik ik dan om te sporten.
Naar mijn idee krijg ik dus veels te weinig koolhydraten binnen, vooral omdat ik gewoon weinig tijd heb om te eten. Het idee was om iig weightgainer te gaan slikken om zo toch aardig wat binnen te krijgen maar met supplementen alleen ga je het probleem natuurlijk niet oplossen....
Er zijn hier vast genoeg mensen zijn die ook weinig tijd hebben om goed te eten, dus heeft iemand nog tips ideeën hoe ik zo goed mogelijk toch aan mijn benodigde voedingsstoffen kan komen? En hebben jullie over het algemeen nog tips, ideeën e.d. voor iemand die weer gaat beginnen met trainen.
en heb ook altijd een emmer gekookte gepelde eieren in mijn koelkast staan

ik haal ze meestal in de makrovraagje mensen ben nieuw en weet nie precies hoe het werkt maar hoe maak ik zelf een eigen topic aan waar iedereen kan reageren thnks peeps
In grote supermarkten verkopen ze emmers van 50 a 75 eieren gekookt en gepeld en blijven ongeveer 3 weken goed, bespaart heel wat tijd. Alleen even afspoelen en ze zijn klaar om op te etenik haal ze meestal in de makro

Heb wel iets meer vet er bij gekregen, maar goed dat ga je niet voorkomen als je zoveel eet, het is nog steeds weinig.