AndroidHealthClinic

Voeding bij AAS

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ik ben momenteel bezig met men cut op tren a, mast p en test e, ik heb eerst gecut naar 12% alvorens hiermee te beginnen, sta nu na 2w op 10-11% Ik eet 500kcal onder onderhoud met een verdeling van 50e/30k/20v Laag in koolhydraten werkt voor mij. Nu heb ik nog 6w cut voor me ga dan in 4w op onderhoud gaan zitten tijdens een bridge om daarna een clean bulk te doen.
Mijn vraag is daar je eiwitsynthese hoger ligt op AAS kun je bulken op een verdeling van 40/40/20 ipv 30e/50k/20v en de meeste gaan uit van 300kcal boven onderhoud te eten, kun je hiervan met AAS 500kcal van maken? Ik zou graag zo droog mogelijk blijven tijdens men clean bulk. En als je enkel clean gains maakt kun je zo ook nog zakken in vp.

Ah, gevalletje eerst doen dan denken:(

• Topic Starter Topic Starter
Ah, gevalletje eerst doen dan denken:(
Ik weet al genoeg over voeding ze, ben ermee opgegroeid met vader die kampioenschappen deed maar wel naturel. Ik vraag gwn een mening. Ik ben ondertussen in 3maand 10kg kwijt met een verlies van 300gr spiermassa dus denk dat ik niet veel verkeerd doe.

je zat op e50 en wilt tijdens een kuur naar e40 terwijl dan je eiwitsynthese juist verhoogd is? Die snap ik ff niet..

• Topic Starter Topic Starter
je zat op e50 en wilt tijdens een kuur naar e40 terwijl dan je eiwitsynthese juist verhoogd is? Die snap ik ff niet..
Die 50 is nu tijdens mijn cut. Dus in de cleanbulk komen er 800kcal bij en dat is voornamelijk door terug koolhydraten te eten waardoor de verhouding zowiezo veranderd procentueel. De meeste mensen bulken op 50%kh ik vroeg me af of je dus 40e-40kh kunt doen ipv 30e-50kh

Lijkt me wel, zolang je gewoon je calorieen haalt.

Ik weet al genoeg over voeding ze, ben ermee opgegroeid met vader die kampioenschappen deed maar wel naturel.

Ik weet niet wat je wel en niet weet, maar je zit kennelijk in een kuur met allerlei vragen waarop je beter eerst antwoord had kunnen zoeken. Daarnaast was de topic titel wel een inkoppertje.
Je pa doet me niet zoveel eigenlijk. Wel leuk dat ie natty was.

en ik geef je mijne, love it or leave it.

Ik ben ondertussen in 3maand 10kg kwijt met een verlies van 300gr spiermassa dus denk dat ik niet veel verkeerd doe.

Is niks bijzonders, die 300gram verlies had niet eens nodig geweest als je om en nabij de 20% bf zit......

eiwit/kh/vet percentages van je totale calorische inname zijn zinloos. je maakt het ingewikkelder dan het hoeft te zijn. eet genoeg proteine, eet genoeg vet en voor de rest vul je het maar op zoals je zelf wil.

eiwit/kh/vet percentages van je totale calorische inname zijn zinloos. je maakt het ingewikkelder dan het hoeft te zijn. eet genoeg proteine, eet genoeg vet en voor de rest vul je het maar op zoals je zelf wil.
Exactly. Tijdens een kuur minimaal 3gr eiwit / kg lichaamsgewicht en 1gr vet / kg lichaamsgewicht, de rest opvullen met koolhydraten.

@gieljaam

Ja die verdeling lijkt mij geen probleem.
Je komt net van een cut fase dus tis logisch dat je dan andere macronutrienten dan carbs hoger hebt en als je gaat bulken je carbs juist lekker hoog houdt.

30% van je kcal inname aan proteine is zat tijdens de bulk, dat zou voor mij 400 a 450 gr per dag zijn.

Terug
Naar boven