Fitness Seller

voeding bij anabolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmeltbos

Cool Novice
Waardering
0
ik wil binnekort een kuurtje gaan nemen nou had ik een vraagje aan de ervaren mensen onder ons met anabolen.
hoe vaak en wat is het beste om te eten?
word je van anabolen ook droger? gaat vooral om het gedeelte bij me buik.
en andere info is ook altijd welkom:)
het zijn btw orale anabolen.
Grtzz

weer zo eentje stel je zelf eens voor in het daarvoor bestemde topic, post dan eens je voedings schema,,, doe ervaring op over aas en komt dan over een jaar of 2 terug op je kuur.

groeten

ja dit is toch echt basisinfo kerel, vooral je vragen over voeding doet mij vermoeden dat de grote drie bij jou nog lang niet in orde zijn.

remmeltbos zei:
ik wil binnekort een kuurtje gaan nemen nou had ik een vraagje aan de ervaren mensen onder ons met anabolen.
Grtzz

:roflol:

OMFG Het wordt weer zomer, de Naposim-karavaan trekt weer langs de sportscholen en DBB draait op als cursus-pakket...

Kerel ga eerst zélf es wat aan je voeding, rust en trainingspatroon doen alvorens je overgaat op anabolen. Anabolen zijn voor mensen die naturel hun piek hebben bereikt, niet voor mensen die na een tijdje trainen ongeduldig worden en de eerste zonnestralen hebben zien langsglijden.

Hier is er weer een hoor. Ff snel snel snel :no: Het is triest

remmeltbos zei:
Grtzz

BWHAAAAAAHahahahaha :roflol: :roflol:

Oh schitterend man. Net zoals een huis bouwen zonder stenen :roflol:

Please jongen doe jezelf een lol en kuur niet heb je zoiets:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=233486&postcount=12

al wel eens gezien? Doe daar je voordeel maar mee. Voor inhoudelijke producten kijk je maar in de voedingssectie rond.

DBC01 zei:
Kerel ga eerst zélf es wat aan je voeding, rust en trainingspatroon doen alvorens je overgaat op anabolen. Anabolen zijn voor mensen die naturel hun piek hebben bereikt, niet voor mensen die na een tijdje trainen ongeduldig worden en de eerste zonnestralen hebben zien langsglijden.

Je bent me weer voor.

DBC01 zei:
de Naposim-karavaan trekt weer langs de sportscholen

:roflol: :roflol:

Is het niet mogelijk dat dit gedeelte wordt afgeschermd om te schrijven?

Zorg dus dat nieuwe members eerst 10 normale post op hun naam hebben staan voordat ze in het aas sectie kunnen posten.

Men krijgt een smartie op de gym aangeboden waarvan ze niet eens weten welk medicijn het is, wat het doet en hoe je het moet gebruiken maar denkt wel binnen 2 dagen een 2e swarssnegger te worden.;)

Nee ,
gewoon zorgen dat die topics gelijk gewist, gelocked worden ofzo

Misschien een standaard tekst posten ..ofzo

Niet dat iedereen 5x het zelfde zegt

DBC01 zei:
Het wordt weer zomer, de Naposim-karavaan trekt weer langs de sportscholen

Ik denk dat ik me maar voor onbepaalde tijd terugtrek uit het steroidengedeelte. Ik wordt hier zo :yawn: van...

Het enige verschil met een normaal bulkdieet is dat men tijdens een kuur in verhouding wat meer proteinen naar binnen werkt.

De enige manier om vet rond je buik weg te krijgen is door meer energie te verbranden dan je binnen krijgt. NIET DOOR PILLEN.
Waarom denk je dat er zoveel mensen met overgewicht rondlopen? Wanneer er pillen bestonden om af te vallen, zagen deze mensen er echt wel anders uit.

Orale anabolen? Welke?
Oxy, dianabol, winstrol, anavar?
Wanneer je oxymetholon of dianabol hebt kun je vetverlies gegarandeerd vergeten.

kevinlorenzin zei:
weer zo eentje stel je zelf eens voor in het daarvoor bestemde topic, post dan eens je voedings schema,,, doe ervaring op over aas en komt dan over een jaar of 2 terug op je kuur.

groeten

kan ik weinig aan toevoegen

zucht.....

"anabool, Ik Kan Niet Zonderrrr Jou, Anabool!"

anabool, het word niets zonderrrr jou, anabool

remmeltbos zei:
Grtzz

Ga eerst jezelf maar eens verdiepen in je voeding enzo.

AAS komen over een paar jaar dan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven